Fikcja rządowa :DD

Data: 2017-06-25 22:57:36
Autor: prezydent San Escobar
Fikcja rządowa :DD
Na prowadzonej przez Małopolskie Kuratorium Oświaty internetowej stronie z
pracą dla zwolnionych w związku z reformą nauczycieli są fikcyjne etaty! Gdy
dyrektorzy szkół proszą o ich zdjęcie, słyszą: "Niech sobie jeszcze powiszą".

Ponad 20 podań o pracę - tyle w ostatnim miesiącu wpłynęło do Zespołu Szkół
Specjalnych nr 4 w Krakowie. Byli też tacy, którzy sami przychodzili i pytali o
zatrudnienie. Tych dyrektorka Iwona Pasznicka-Longa od razu informowała, że nie
mają czego w szkole szukać. Innym grzecznie odpisywała, że oferta jest
nieaktualna.

Co więcej - choć wisi na stronie kuratorium poświęconej pracy dla zwolnionych
nauczycieli, nigdy... nie była aktualna. Jak to możliwe?

Hahaha, fake newsy rządowe, oferty pracy lipa rządowa :DDDDD
Polska fikcją stoi :DDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-25 23:06:06
Autor: u2
Fikcja rządowa :DD
W dniu 25.06.2017 o 22:57, prezydent San Escobar pisze:
Polska fikcją stoi

ano piździak, tylko teraz nazywa się to literatura fantasy a nie science - fiction:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Fikcja rządowa :DD