Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Data: 2011-06-01 09:09:35
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
i tak przed REDA, od strony Wejherowa
gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy

tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno

kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Data: 2011-06-01 09:48:33
Autor: Javelin
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 1 czerwca 2011 (09:09:35) napisano:

i tak przed REDA, od strony Wejherowa
gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy

tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno

kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

Data: 2011-06-01 08:58:39
Autor: Waldek Godel
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:48:33 +0200, Javelin napisał(a):

Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-01 10:04:51
Autor: Javelin
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Witam!

W liście od "Waldek Godel" datowanym 1 czerwca 2011 (09:58:39) napisano:

To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

No  to  chyba  nigdy  nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.

Osobiście jestem zwolennikiem zamka i staram się go stosować nawet tam
gdzie nie ma odpowiednich znaków


--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

Data: 2011-06-01 11:03:21
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-01 10:04, Javelin pisze:

No  to  chyba  nigdy  nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.

I zasadniczo robią pierwszy krok do "zamka" :) bo na końcu zwężenia się wpuszczą. Obstawiam, że nikt nie dojeżdża za nimi do absolutnego końca tegoż zwężenia trzymając odpowiedni odstęp ;) Bo gdyby zdarzył się jeden "be blokers" i nie chciał dać "iść na zakładkie" to powionna ustawić się za nim piękna kolejeczka która potem odpowiednio zadziała ...

Ale nie - wciskanie się na prawy pas kilometr przed zwężeniem to domena pieprzniętych osobówek (bo to tiry są te be) ... Wbić się na ten prawy pas, nawet kosztem zatrzymania się i stania jak głupek z prawym kierunkiem.

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY
ALUFELGI 15" 5x120,BMW "STYLE 5" lub BBS: Kreuzspeichen-Styling
Filtry do masek MP4 BULLDOG. Wszystko BCM od 1 PLN

Data: 2011-06-05 03:38:40
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:is4v8n$8ag$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-06-01 10:04, Javelin pisze:

No  to  chyba  nigdy  nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.

I zasadniczo robią pierwszy krok do "zamka" :) bo na końcu zwężenia się wpuszczą. Obstawiam, że nikt nie dojeżdża za nimi do absolutnego końca tegoż zwężenia trzymając odpowiedni odstęp ;) Bo gdyby zdarzył się jeden "be blokers" i nie chciał dać "iść na zakładkie" to powionna ustawić się za nim piękna kolejeczka która potem odpowiednio zadziała ...

Ale nie - wciskanie się na prawy pas kilometr przed zwężeniem to domena pieprzniętych osobówek (bo to tiry są te be) ... Wbić się na ten prawy pas, nawet kosztem zatrzymania się i stania jak głupek z prawym kierunkiem.

mnie ciekawi jedno
gdy widze znak zakladka
to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
czyja by byla wina?

Data: 2011-06-06 10:02:09
Autor: Javelin
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:38:40) napisano:

mnie ciekawi jedno
gdy widze znak zakladka
to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
czyja by byla wina?

Twoja. To Ty zmieniasz pas ruchu. A Ăłw znak nie niest znakiem nakazu a
jedynie hmm no własnie jakim? uzupełniającym?


--
Javelin
KrakĂłw
Citroen Xantia II Break TurboD

Data: 2011-06-06 23:42:52
Autor: Tomasz Pyra
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-06 10:02, Javelin pisze:
Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:38:40) napisano:

mnie ciekawi jedno
gdy widze znak zakladka
to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
czyja by byla wina?

Twoja. To Ty zmieniasz pas ruchu. A Ăłw znak nie niest znakiem nakazu a
jedynie hmm no własnie jakim? uzupełniającym?

Ma taką samą moc jak gdyby na znaku napisano "pij mleko".

To nie jest znak drogowy, jedynie rodzaj informacji dla kierowców jak należy się tu zachowywać żeby nie być burakiem.

Data: 2011-06-07 07:58:52
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
skoro nie jest to znak to co robi w pasie drogowym
ktos wydal zezwolenie na jego postawienie?
postawienie czego jak to zdefiniowac?

Data: 2011-06-05 03:35:02
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1kj6g39zb8ujy.dlglepper.institute.com...
Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:48:33 +0200, Javelin napisał(a):

Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
dla mistrzow prostej ?

Data: 2011-06-05 09:06:04
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On Sun, 5 Jun 2011 03:35:02 +0200,  Kris_Poland wrote:
To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
dla mistrzow prostej ?

Zaraz - to czego ty wlasciwie chcesz ? Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.


J.

Data: 2011-06-05 10:43:00
Autor: Waldek Godel
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Sun, 05 Jun 2011 09:06:04 +0200, J.F. napisał(a):

Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-05 12:23:37
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On Sun, 5 Jun 2011 10:43:00 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Sun, 05 Jun 2011 09:06:04 +0200, J.F. napisał(a):
Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Ano owszem - wtedy niektorzy zauwaza ze za tirami szybciej i beda sie
ustawiac na prawym pasie, i potem jeszcze nie wpuszczac tych z lewego
i wszystko wroci do polskiej normy :-)


J.

Data: 2011-06-05 12:24:26
Autor: 'Tom N'
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Waldek Godel w <news:18jfx0jbf9ayo.dlglepper.institute.com>:

Dnia Sun, 05 Jun 2011 09:06:04 +0200, J.F. napisał(a):

Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-06-05 11:33:40
Autor: Waldek Godel
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200, 'Tom N' napisał(a):

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

WOW.. czytanie ze zrozumieniem masz jak widzę opanowane do perfekcji!!!!


--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-05 20:23:05
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200,  'Tom N' wrote:
Waldek Godel w <news:18jfx0jbf9ayo.dlglepper.institute.com>:
Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?
b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.

J.

Data: 2011-06-05 20:34:24
Autor: 'Tom N'
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
J.F. w <news:f9inu6tqqdgg1jl4243k3t3nb8ho4d22254ax.com>:

On Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200,  'Tom N' wrote:
Waldek Godel w <news:18jfx0jbf9ayo.dlglepper.institute.com>:
Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.
Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.
Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?

Taki sam jak w przypadku Waldusia i używania przez niego mózgu warunkowo.

b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.

A podobno lewy pusty od kilometra...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-06-05 20:50:19
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On Sun, 5 Jun 2011 20:34:24 +0200,  'Tom N' wrote:
J.F. w <news:f9inu6tqqdgg1jl4243k3t3nb8ho4d22254ax.com>:
On Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200,  'Tom N' wrote:
Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.
Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?

Taki sam jak w przypadku Waldusia i używania przez niego mózgu warunkowo.

Widze ze nie lapiesz - musisz _ten_ przyklad przemyslec dokladniej,
narysowac sobie moze  :-)

b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.
A podobno lewy pusty od kilometra...

Ale za chwile sie konczy. A tam jedno auto przy drugim.

J.

Data: 2011-06-07 01:08:50
Autor: Adam Płaszczyca
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Sun, 5 Jun 2011 10:43:00 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Wystarczy bardzo prosta zasada, że po osiągnięciu końca kolejki nie
wyprzedza się tych z prawej. I w efekcie na jeden samochód z prawego
przypada tyle samo długościowo aut z lewego. Obydwa pasy idą tak samo
szybko. Ważne jest, żeby ruszanie było płynne, bo inaczej jełopy zaczną z lewego
wbijać się za wcześnie... --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-06-05 23:42:16
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kjamu61br2j336oerrd1gk95sdnruvr6uh4ax.com...
On Sun, 5 Jun 2011 03:35:02 +0200,  Kris_Poland wrote:
To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
dla mistrzow prostej ?

Zaraz - to czego ty wlasciwie chcesz ?

Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

problem jest bo TIR blokuje :) o wiele wczesniej

Data: 2011-06-05 03:34:15
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Javelin" <sicorka@o2.pl> napisał w wiadomości news:1273568481.20110601094833o2.pl...
Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

gdzies tam wlasnie w jakies TV reginalnej bylo ze na jakims moscie czy cus blokuja
u nas ustala sie wyzszosc hierarchia standa wiekszy silniejszy szkoda ze nie inelektem

z drugiej strony patrzac dlaczego nikt z tych jadacych z przodu nie zablokowal tira
robiac burde... nikt nie ma odwagi wskoczyc do szoferki ?

Data: 2011-06-06 09:59:05
Autor: Javelin
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:34:15) napisano:


z drugiej strony patrzac dlaczego nikt z tych jadacych z przodu nie zablokowal tira
robiac burde... nikt nie ma odwagi wskoczyc do szoferki ?

Ja  kiedyś  zablokowałem. Jechałem lewym pasem. Tir zajechał mi drogę.
Zmieniłem  pas,  dojechałem do szoferki i jechałem obok powoli. Reszta
pojazdów  za  mną zrobiła tak samo. Będąc złośliwym nie wpuściłem tira
na zwężeniu co skończyło się próbą wepchnięcia mnie do rowu, dyskoteką
i  orkiestrą  na_dętą.  Co ciekawe nikt za mną przez dłużyszy czas też
nie miał ochoty wpuścić buraka więc stała ta sierota na lewym pasie.



--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

Data: 2011-06-01 10:19:52
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Użytkownik "Kris_Poland" <sTOklTEZep@widWYoTNtoIJ.pl> napisał w
tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy

Ha ha - znow bedzie flame na 1000 postow :-)

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno
kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch pasach".

Jesli pozno .. a to nie jest przypadkiem ostrzezenie i oznaczenie miejsca gdzie juz trzeba zjezdzac na jeden pas ?

Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka - tylko trzeba sie za nimi grzecznie ustawic i dojechac do konca.
Ewentualnie przez CB tlumaczac ze jak juz reguluje to powienien jechac tyle co ci obok a nie stac.

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Jak kiedys postoisz to zrozumiesz :-)
Zjawisko jest zazwyczaj takie ze stoisz w tym korku, co minute podjezdzasz o te dwa metry do przodu, a w miedzyczasie
wyprzedza/omija cie kilka samochodow. No to noz sie w kieszeni otwiera.

A wielki tir to nie mala osoboweczka, ktora mozna zjechac na lewy pas a potem sie zgrabnie wcisnac. Co przy okazji swiadczy o braku zaufania do obecnosci kultury w narodzie, w tym i do kolegow tirmanow  :-)

Oczywiscie w duzej czesci winni tez ci ktorzy grzecznie czekaja w kolejce:
1) trzeba bylo nie tworzyc takiej dlugiej kolejki na jednym pasie, a drugiego pustego :-)
2) absolutnie nie wpuszczac nikogo w polowie korka. (ha ha, a delikwent chce zaparkowac na chodniku :-)
3) na koncu wpuscic jednego (albo i nie).

A najlpiej to po prostu wprowdzic do przepisow tak jak w Niemczech.

J.

Data: 2011-06-01 10:27:52
Autor: Cavallino
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka -

Widzę, że dyżurne grupowe regulatorskie przygłupy nie skorzystały znowu z okazji żeby siedzieć cicho?

Data: 2011-06-01 11:24:40
Autor: Rychu
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-01 10:19, J.F. pisze:
Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
wiekszosc robilo PJ.


B-25 na końcu zwężki wystarczy, aby wymusić jazdę na zakładkę.

Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".

Przecież nie muszą się ustawiać na dwóch pasach. Jak ktoś chce stać
na prawym, jak lewy wolny, to jego sprawa. Natomiast jeśli ktoś
stoi albo toczy się lewym, mając przed sobą wolną drogę to już jest to:

Art. 19.
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
- jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;

....niestety baranów zasiali i nie przetłumaczysz im. Nawet pokazując
symulacje, przykłady, itp. Na zakutą pałę już nic nie pomoże.

Niestety gorzej jak masz np. pas do skrętu w lewo a drugi do jazdy
prosto. Wtedy już sprawa nie jest taka prosta i nie jest też
jednoznacznie opisana.

--
Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-06-01 11:49:02
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w
W dniu 2011-06-01 10:19, J.F. pisze:
Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
wiekszosc robilo PJ.

B-25 na końcu zwężki wystarczy, aby wymusić jazdę na zakładkę.

No nie - bo omijanie nie wyprzedzanie, i konwencja genewska.

Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".
Przecież nie muszą się ustawiać na dwóch pasach. Jak ktoś chce stać
na prawym, jak lewy wolny, to jego sprawa.

Ale jednak to jest prawdziwa przyczyna. Nie chca sie rodacy ustawiac na wolnym pasie, i jesli ma byc inaczej to od tego trzeba zaczac.

Natomiast jeśli ktoś
stoi albo toczy się lewym, mając przed sobą wolną drogę to już jest to:
Art. 19.
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
- jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;
...niestety baranów zasiali i nie przetłumaczysz im. Nawet pokazując
symulacje, przykłady, itp. Na zakutą pałę już nic nie pomoże.

Ale potem jest inny przepis - zmieniajacy pas ma ustapic pierwszenstwa.
A jak juz stoi to mu nawet zakaz wyprzedzania nie pomoze  :-)

Niestety gorzej jak masz np. pas do skrętu w lewo a drugi do jazdy
prosto. Wtedy już sprawa nie jest taka prosta i nie jest też
jednoznacznie opisana.

I takich sytuacji jest cala masa, pare razy wymienialem kiedy i dlaczego piekny zamek wcale nie jest piekny.
Ale to juz wina dezorganizatorow ruchu w zarzadach drog, ze nie potrafia wykorzystac :-)

J.

Data: 2011-06-01 11:54:00
Autor: Krzysiek Kielczewski
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On 2011-06-01, Rychu <ryszard@activTRZY.pl> wrote:

Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
wiekszosc robilo PJ.

B-25 na końcu zwężki wystarczy, aby wymusić jazdę na zakładkę.

Nie wystarczy, nawet przestrzegany, nie rozwiązuje problemu z
naprzemiennym wpuszczaniem samochodów z obu pasów.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/

Data: 2011-06-05 03:52:00
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4de6055a$1news.home.net.pl...
B-25 na końcu zwężki wystarczy, aby wymusić jazdę na zakładkę.

jak bym proponowal silne magnesy, ktore swa sila wywieraly by wplyw na tempo
aut, regulujac ruch przy koncu zamka

Data: 2011-06-01 11:41:29
Autor: niusy.pl
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno
kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch pasach".

W ilu językach ?

Nie stukną się czytając takie teksty ???

Data: 2011-06-01 12:00:15
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:is51gb$tli$1news.net.icm.edu.pl...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch pasach".

W ilu językach ?

Wystarczy w jednym, polskim.

Nie stukną się czytając takie teksty ???

To im glebiej zapadnie w pamiec :-)

J.

Data: 2011-06-01 14:39:10
Autor: Michal Jankowski
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:is51gb$tli$1news.net.icm.edu.pl...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".

W ilu językach ?

Wystarczy w jednym, polskim.

Nie stukną się czytając takie teksty ???

To im glebiej zapadnie w pamiec :-)

W USA stawiają tabliczki 'lane ends, merge right' i działa...

  MJ

Data: 2011-06-01 15:32:42
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".
W ilu językach ?
Wystarczy w jednym, polskim.
Nie stukną się czytając takie teksty ???
To im glebiej zapadnie w pamiec :-)
W USA stawiają tabliczki 'lane ends, merge right' i działa...

Ale to jak rozumiem odwrotnie niz u nas - ostrzezenie ze pas zaniknie i trzeba go zmienic.

A u nas odwrotnie - nasi czy to z kultury, strachu czy zle pojetego cwaniactwa ustawiaja sie na dobrym na dlugo za wczesnie, i trzeba temu zapobiec :-)

J.

Data: 2011-06-01 12:28:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Hello niusy.pl,

Wednesday, June 1, 2011, 11:41:29 AM, you wrote:

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno
kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch pasach".
W ilu językach ?
Nie stukną się czytając takie teksty ???

Taki długi tekst i konieczność jego zrozumienia faktycznie mogą u
niektórych TIRmanów powodować zawieszenia...

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2011-06-05 03:49:53
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:is4smv$56g$1news.onet.pl...
Ha ha - znow bedzie flame na 1000 postow :-)

spoko 30max
ludzie sa wypompowani

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno
kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch pasach".

jak to nie ma takiego znaku ?
to co ja sobie namalauje znak np: wylaczyc swiatla i postawie i jechana?
ktos musi zatwierdzic postawienie znaku, a jak zatwierdzic cos co nie istnieje?
wiec jakies onzaczenie musi to cudo miec

Jesli pozno .. a to nie jest przypadkiem ostrzezenie i oznaczenie miejsca gdzie juz trzeba zjezdzac na jeden pas ?

sa samochody i wyraznie obraz sugeruje zamek

Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka - tylko trzeba sie za nimi grzecznie ustawic i dojechac do konca.
Ewentualnie przez CB tlumaczac ze jak juz reguluje to powienien jechac tyle co ci obok a nie stac.


bo oni go wydluzaja
gdyby ludzie pchali sie piorytetem na lewy pas
to zamek by sie spelnil w 100%,
a tak leca jak cmy tylko na prawy, wiedzac ze polski kierowca to ham i go nie wpusci

Jak kiedys postoisz to zrozumiesz :-)
Zjawisko jest zazwyczaj takie ze stoisz w tym korku, co minute podjezdzasz o te dwa metry do przodu, a w miedzyczasie
wyprzedza/omija cie kilka samochodow. No to noz sie w kieszeni otwiera.

a postalem
i zadna regulowana ciezarowa nigdy mnie nie wyprzedzila
z nawiazka wszyscy ja wyprzadzali i jeszcze prawidlowo ja spowalniali
bo i takie msciwe zdarzenia widzialem

A najlpiej to po prostu wprowdzic do przepisow tak jak w Niemczech.

co stoi na przeszkoscie i tak robimy zawsze Ctrl +C i CTRL +V

Data: 2011-06-05 09:12:28
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On Sun, 5 Jun 2011 03:49:53 +0200,  Kris_Poland wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch pasach".

jak to nie ma takiego znaku ?
to co ja sobie namalauje znak np: wylaczyc swiatla i postawie i jechana?
ktos musi zatwierdzic postawienie znaku, a jak zatwierdzic cos co nie istnieje?
wiec jakies onzaczenie musi to cudo miec

Podasz nr znaku i rozporzadzenia to bedzie, inaczej to tablica
reklamowa :-)

Jesli pozno .. a to nie jest przypadkiem ostrzezenie i oznaczenie miejsca gdzie juz trzeba zjezdzac na jeden pas ?
sa samochody i wyraznie obraz sugeruje zamek

Ale gdzie stoi
Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka - tylko trzeba sie za nimi grzecznie ustawic i dojechac do konca.
Ewentualnie przez CB tlumaczac ze jak juz reguluje to powienien jechac tyle co ci obok a nie stac.

bo oni go wydluzaja
gdyby ludzie pchali sie piorytetem na lewy pas
to zamek by sie spelnil w 100%,
a tak leca jak cmy tylko na prawy, wiedzac ze polski kierowca to ham i go nie wpusci

Alez jak za takim dojedziesz grzecznie do zwezenia to cie grzecznie
wpuszcza (no, nie wszycy). Wiec regulatorzy nie wydluzaja, tylko
skracaja - przed nimi miejsca pustego ubywa, za nimi mozna stawac na
dwoch pasach.

A najlpiej to po prostu wprowdzic do przepisow tak jak w Niemczech.
co stoi na przeszkoscie i tak robimy zawsze Ctrl +C i CTRL +V

Wyborcy ? od 10 lat glosuja na takich co nie potrafia tego skopiowac :-)
Napisz do swojego posla ze albo zlozy taki wniosek, albo go skreslisz
:-)

J.

Data: 2011-06-06 01:04:35
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cnamu6dfp2fbnjfmbdbe9ghpk2ajctdq6p4ax.com...
Podasz nr znaku i rozporzadzenia to bedzie, inaczej to tablica
reklamowa :-)

to zrobmy tak
niech ktos odwazny zadzwoni na 112 i powie ze jest postawiony tutaj znaku ktorego
nie rozumie, a i w kodeksie drogowym go przeciez nia ma
reczysz na to glowa ze takiego znaku nie ma?

i co zrobisz dzwoniac na 112? powiesz ze takiego znaku nie ma, czy zostal nielegalnie postawiawiony
pierwsze jest prawdopodobne, 2 panstwie prawa niemozliwe

Ale gdzie stoi

przed koncem zwezenia
nie 200, 600 metrow wczesniej
ale doklanie przy finishu zwezenia

> Alez jak za takim dojedziesz grzecznie do zwezenia to cie grzecznie
wpuszcza (no, nie wszycy). Wiec regulatorzy nie wydluzaja, tylko
skracaja - przed nimi miejsca pustego ubywa, za nimi mozna stawac na
dwoch pasach.

bzdura
pustego nie ubywa, bo przed nim wszyscy jada w jednym slupku
tylko wydluza korek
gdyby odpuscil i osobowki jechaly lewyem w 70% przypadkow
to kwestia zamka by sie spelnila
wystarczy byc uprzejmym

Wyborcy ?
od 10 lat glosuja na takich co nie potrafia tego skopiowac :-)
Napisz do swojego posla ze albo zlozy taki wniosek, albo go skreslisz
:-)

tylko na kogo wszyscy byli przy korycie co sa w wejmie i co z tego
potrafimy tworzyc buble
a sama przetargi wygrywaja wykonawacy ktorzy funduja nam pekajace pofaldowane drogi wylewane nawet zima
przy - stopniach

Data: 2011-06-01 11:08:14
Autor: Krzysiek Kielczewski
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On 2011-06-01, Kris_Poland <sTOklTEZep@widWYoTNtoIJ.pl> wrote:

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/

Data: 2011-06-01 09:24:00
Autor: Piotr Czyż
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Krzysiek Kielczewski pisze:

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal i tak to
zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.

A po co wjeżdżać na zamek kilometr przed zwężeniem? Widzisz jakiś sens?



--
Piotr Czyż

Data: 2011-06-01 11:50:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On 2011-06-01, Piotr Czyż <imie@imieinazwisko.com> wrote:

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal i tak to
zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.

A po co wjeżdżać na zamek kilometr przed zwężeniem? Widzisz jakiś sens?

Nie widzę, jestem za jazdą obydwoma pasami aż do zwężenia. Z taką samą
prędkością na obu pasach, bo inaczej zamek nie będzie działał.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/

Data: 2011-06-01 12:03:20
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Użytkownik "Piotr Czyż" <imie@imieinazwisko.com> napisał w wiadomości news:is50fg$ov4$1mx1.internetia.pl...
Krzysiek Kielczewski pisze:
ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal i tak to
zrobi, wiec na diabla to blokowanie?
Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.

A po co wjeżdżać na zamek kilometr przed zwężeniem? Widzisz jakiś sens?

kilometr to nie , ale 50-200m w zaleznosci od predkosci to jak najbardziej tak.

Poza tym nie odpowiedziales na pytanie kolegi - chcesz jechac na zamek czy wyprzedzac ciezarowki ?
Bo tak zeby najpierw je wyprzedzic a potem one grzecznie wpuscily to na dluzsza mete sie nie da - juz sie nie da :-)


J.

Data: 2011-06-01 12:26:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Hello Piotr,

Wednesday, June 1, 2011, 11:24:00 AM, you wrote:

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal i tak to
zrobi, wiec na diabla to blokowanie?
Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.
A po co wjeżdżać na zamek kilometr przed zwężeniem? Widzisz jakiś sens?

Nie wiesz po co? A choćby żeby zablokować możliwość zjazdu tym zjazdem
na 800 metrów przed zwężeniem. Jak stoimy to wszyscy - ci do zjazdu
też! ;)


--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2011-06-01 18:25:23
Autor: Tomasz Pyra
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-01 09:09, Kris_Poland pisze:
i tak przed REDA, od strony Wejherowa
gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy

tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno

kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.

Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

Kończący się pas opróżnia się więc dużo szybciej niż ten kontynuowany, bo opróżnia się na trzy sposoby:
- przed samym zwężeniem kierowcy jadą na zakładkę
- nim się zacznie korek, kierowcy którzy wiedzą który pas kończy zjeżdżają z niego
- już w korku jak na horyzoncie widać który pas się kończy, jadący kończącym zmieniają pas ruchu

I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że idzie on 3x szybciej.

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Data: 2011-06-01 19:42:23
Autor: P.B.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-06-01 19:56:09
Autor: Yogi\(n\)
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg
http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg

Data: 2011-06-01 19:14:12
Autor: masti
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia pięknego Wed, 01 Jun 2011 19:56:09 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
wystukał:

Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości
news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1 - nie
zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając
maksymalnie pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

za mało "kurwa" kurwa!


--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-06-01 20:06:57
Autor: P.B.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Wed, 1 Jun 2011 19:56:09 +0200, Yogi(n) napisał(a):

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

Będę kiedyś jechał bez dzieci, to spróbuję :)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-06-02 13:00:30
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4de67d3a$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

przestawic na mala moc i wystarcza 4 slowa " nie wpusc chuja, kurwa". Co nam zalatwia pkt 2 i 3 :-)

A potem zobaczycie ze i na koncu panuje kultura :-)

J.

Data: 2011-06-01 20:02:58
Autor: 'Tom N'
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
P.B. w <news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg40tude.net>:

Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

Kurwa szerokość trzymać kurwa potem kurwa na przemian kurwa

Może być? ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-06-01 21:20:22
Autor: Tomasz Pyra
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-01 19:42, P.B. pisze:
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

W sumie to nic nie da, bo problemem są wcześniejsze zmiany pasa, a to najczęściej ani TIRmani, ani J.F., a ludzie którzy nawet nie mają CB.

Data: 2011-06-05 03:59:35
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4de667ee$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.

Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

prawda, ale to wina wszytskich bojacych sie ze ich nikt nie wpusci na prawo
gdyby sie wymieszali gatunkowo ci co maja obiekcje i np ja, to zamek moze by sie spelnil

No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

to jego problem ze sie boi dociagnac lewym do finishu i blokuj pas
za to od razu mandacik

Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

j/w

I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że idzie on 3x szybciej.

no i po raz n-ty lece do konca lewym i co zapomnij, proszenie o laske z wlaczonym kierunkiem
nagle wszyscy jada zderzak w zderzak, no nie moim celem bylo was wyprzedzac bo mam to w dupie
i tak zaraz skrecam gdzie zalapie sie moze na 2-03 ture swiatel, a wy i tak polecicie prosto

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1

ok
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Data: 2011-06-05 13:43:32
Autor: Tomasz Pyra
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-05 03:59, Kris_Poland pisze:

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

Data: 2011-06-06 01:06:04
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4deb6be2$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-05 03:59, Kris_Poland pisze:

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci
wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

Data: 2011-06-06 22:31:00
Autor: Tomasz Pyra
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-06 01:06, Kris_Poland pisze:

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości
news:4deb6be2$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-05 03:59, Kris_Poland pisze:

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci
wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

Nie spotykam takich prawie nigdy.
Raz na długi czas gdzieś tam taki burak może i się trafi co to siądzie poprzednikowi na zderzaku, ale to już rzadkość.

Data: 2011-06-07 09:39:11
Autor: niusy.pl
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci
wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

Nie spotykam takich prawie nigdy.
Raz na długi czas gdzieś tam taki burak może i się trafi co to siądzie poprzednikowi na zderzaku, ale to już rzadkość.

Ludzie się chyba boją, że tak będzie a naprawdę nie ma żadnego problemu

Data: 2011-06-07 01:39:34
Autor: Adam Płaszczyca
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Mon, 6 Jun 2011 01:06:04 +0200, Kris_Poland napisał(a):

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci

Jakoś nie mam z tym nigdy problemu, żeby mnie ktoś wpuścił. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-06-07 07:32:10
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
dzis dla odmiany blokowal autobus podmiejskiej lini
to ci dopiero niezly przypadek debilizmu
moze zadzwonic do mzk czy jak to sie tam zwie:)

Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona