Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Data: 2011-06-01 09:48:33
Autor: Javelin
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 1 czerwca 2011 (09:09:35) napisano:

i tak przed REDA, od strony Wejherowa
gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy

tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno

kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

Data: 2011-06-01 08:58:39
Autor: Waldek Godel
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:48:33 +0200, Javelin napisał(a):

Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-01 10:04:51
Autor: Javelin
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Witam!

W liście od "Waldek Godel" datowanym 1 czerwca 2011 (09:58:39) napisano:

To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

No  to  chyba  nigdy  nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.

Osobiście jestem zwolennikiem zamka i staram się go stosować nawet tam
gdzie nie ma odpowiednich znaków


--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

Data: 2011-06-01 11:03:21
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-01 10:04, Javelin pisze:

No  to  chyba  nigdy  nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.

I zasadniczo robią pierwszy krok do "zamka" :) bo na końcu zwężenia się wpuszczą. Obstawiam, że nikt nie dojeżdża za nimi do absolutnego końca tegoż zwężenia trzymając odpowiedni odstęp ;) Bo gdyby zdarzył się jeden "be blokers" i nie chciał dać "iść na zakładkie" to powionna ustawić się za nim piękna kolejeczka która potem odpowiednio zadziała ...

Ale nie - wciskanie się na prawy pas kilometr przed zwężeniem to domena pieprzniętych osobówek (bo to tiry są te be) ... Wbić się na ten prawy pas, nawet kosztem zatrzymania się i stania jak głupek z prawym kierunkiem.

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY
ALUFELGI 15" 5x120,BMW "STYLE 5" lub BBS: Kreuzspeichen-Styling
Filtry do masek MP4 BULLDOG. Wszystko BCM od 1 PLN

Data: 2011-06-05 03:38:40
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:is4v8n$8ag$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-06-01 10:04, Javelin pisze:

No  to  chyba  nigdy  nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.

I zasadniczo robią pierwszy krok do "zamka" :) bo na końcu zwężenia się wpuszczą. Obstawiam, że nikt nie dojeżdża za nimi do absolutnego końca tegoż zwężenia trzymając odpowiedni odstęp ;) Bo gdyby zdarzył się jeden "be blokers" i nie chciał dać "iść na zakładkie" to powionna ustawić się za nim piękna kolejeczka która potem odpowiednio zadziała ...

Ale nie - wciskanie się na prawy pas kilometr przed zwężeniem to domena pieprzniętych osobówek (bo to tiry są te be) ... Wbić się na ten prawy pas, nawet kosztem zatrzymania się i stania jak głupek z prawym kierunkiem.

mnie ciekawi jedno
gdy widze znak zakladka
to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
czyja by byla wina?

Data: 2011-06-06 10:02:09
Autor: Javelin
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:38:40) napisano:

mnie ciekawi jedno
gdy widze znak zakladka
to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
czyja by byla wina?

Twoja. To Ty zmieniasz pas ruchu. A Ăłw znak nie niest znakiem nakazu a
jedynie hmm no własnie jakim? uzupełniającym?


--
Javelin
KrakĂłw
Citroen Xantia II Break TurboD

Data: 2011-06-06 23:42:52
Autor: Tomasz Pyra
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-06 10:02, Javelin pisze:
Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:38:40) napisano:

mnie ciekawi jedno
gdy widze znak zakladka
to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
czyja by byla wina?

Twoja. To Ty zmieniasz pas ruchu. A Ăłw znak nie niest znakiem nakazu a
jedynie hmm no własnie jakim? uzupełniającym?

Ma taką samą moc jak gdyby na znaku napisano "pij mleko".

To nie jest znak drogowy, jedynie rodzaj informacji dla kierowców jak należy się tu zachowywać żeby nie być burakiem.

Data: 2011-06-07 07:58:52
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
skoro nie jest to znak to co robi w pasie drogowym
ktos wydal zezwolenie na jego postawienie?
postawienie czego jak to zdefiniowac?

Data: 2011-06-05 03:35:02
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1kj6g39zb8ujy.dlglepper.institute.com...
Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:48:33 +0200, Javelin napisał(a):

Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
dla mistrzow prostej ?

Data: 2011-06-05 09:06:04
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On Sun, 5 Jun 2011 03:35:02 +0200,  Kris_Poland wrote:
To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
dla mistrzow prostej ?

Zaraz - to czego ty wlasciwie chcesz ? Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.


J.

Data: 2011-06-05 10:43:00
Autor: Waldek Godel
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Sun, 05 Jun 2011 09:06:04 +0200, J.F. napisał(a):

Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-05 12:23:37
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On Sun, 5 Jun 2011 10:43:00 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Sun, 05 Jun 2011 09:06:04 +0200, J.F. napisał(a):
Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Ano owszem - wtedy niektorzy zauwaza ze za tirami szybciej i beda sie
ustawiac na prawym pasie, i potem jeszcze nie wpuszczac tych z lewego
i wszystko wroci do polskiej normy :-)


J.

Data: 2011-06-05 12:24:26
Autor: 'Tom N'
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Waldek Godel w <news:18jfx0jbf9ayo.dlglepper.institute.com>:

Dnia Sun, 05 Jun 2011 09:06:04 +0200, J.F. napisał(a):

Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-06-05 11:33:40
Autor: Waldek Godel
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200, 'Tom N' napisał(a):

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

WOW.. czytanie ze zrozumieniem masz jak widzę opanowane do perfekcji!!!!


--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-05 20:23:05
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200,  'Tom N' wrote:
Waldek Godel w <news:18jfx0jbf9ayo.dlglepper.institute.com>:
Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?
b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.

J.

Data: 2011-06-05 20:34:24
Autor: 'Tom N'
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
J.F. w <news:f9inu6tqqdgg1jl4243k3t3nb8ho4d22254ax.com>:

On Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200,  'Tom N' wrote:
Waldek Godel w <news:18jfx0jbf9ayo.dlglepper.institute.com>:
Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.
Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.
Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?

Taki sam jak w przypadku Waldusia i używania przez niego mózgu warunkowo.

b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.

A podobno lewy pusty od kilometra...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-06-05 20:50:19
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
On Sun, 5 Jun 2011 20:34:24 +0200,  'Tom N' wrote:
J.F. w <news:f9inu6tqqdgg1jl4243k3t3nb8ho4d22254ax.com>:
On Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200,  'Tom N' wrote:
Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.
Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?

Taki sam jak w przypadku Waldusia i używania przez niego mózgu warunkowo.

Widze ze nie lapiesz - musisz _ten_ przyklad przemyslec dokladniej,
narysowac sobie moze  :-)

b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.
A podobno lewy pusty od kilometra...

Ale za chwile sie konczy. A tam jedno auto przy drugim.

J.

Data: 2011-06-07 01:08:50
Autor: Adam Płaszczyca
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Sun, 5 Jun 2011 10:43:00 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Wystarczy bardzo prosta zasada, że po osiągnięciu końca kolejki nie
wyprzedza się tych z prawej. I w efekcie na jeden samochód z prawego
przypada tyle samo długościowo aut z lewego. Obydwa pasy idą tak samo
szybko. Ważne jest, żeby ruszanie było płynne, bo inaczej jełopy zaczną z lewego
wbijać się za wcześnie... --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-06-05 23:42:16
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kjamu61br2j336oerrd1gk95sdnruvr6uh4ax.com...
On Sun, 5 Jun 2011 03:35:02 +0200,  Kris_Poland wrote:
To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
dla mistrzow prostej ?

Zaraz - to czego ty wlasciwie chcesz ?

Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

problem jest bo TIR blokuje :) o wiele wczesniej

Data: 2011-06-05 03:34:15
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Javelin" <sicorka@o2.pl> napisał w wiadomości news:1273568481.20110601094833o2.pl...
Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

gdzies tam wlasnie w jakies TV reginalnej bylo ze na jakims moscie czy cus blokuja
u nas ustala sie wyzszosc hierarchia standa wiekszy silniejszy szkoda ze nie inelektem

z drugiej strony patrzac dlaczego nikt z tych jadacych z przodu nie zablokowal tira
robiac burde... nikt nie ma odwagi wskoczyc do szoferki ?

Data: 2011-06-06 09:59:05
Autor: Javelin
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:34:15) napisano:


z drugiej strony patrzac dlaczego nikt z tych jadacych z przodu nie zablokowal tira
robiac burde... nikt nie ma odwagi wskoczyc do szoferki ?

Ja  kiedyś  zablokowałem. Jechałem lewym pasem. Tir zajechał mi drogę.
Zmieniłem  pas,  dojechałem do szoferki i jechałem obok powoli. Reszta
pojazdów  za  mną zrobiła tak samo. Będąc złośliwym nie wpuściłem tira
na zwężeniu co skończyło się próbą wepchnięcia mnie do rowu, dyskoteką
i  orkiestrą  na_dętą.  Co ciekawe nikt za mną przez dłużyszy czas też
nie miał ochoty wpuścić buraka więc stała ta sierota na lewym pasie.



--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona