Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Data: 2011-06-01 18:25:23
Autor: Tomasz Pyra
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-01 09:09, Kris_Poland pisze:
i tak przed REDA, od strony Wejherowa
gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy

tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno

kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.

Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

Kończący się pas opróżnia się więc dużo szybciej niż ten kontynuowany, bo opróżnia się na trzy sposoby:
- przed samym zwężeniem kierowcy jadą na zakładkę
- nim się zacznie korek, kierowcy którzy wiedzą który pas kończy zjeżdżają z niego
- już w korku jak na horyzoncie widać który pas się kończy, jadący kończącym zmieniają pas ruchu

I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że idzie on 3x szybciej.

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Data: 2011-06-01 19:42:23
Autor: P.B.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-06-01 19:56:09
Autor: Yogi\(n\)
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg
http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg

Data: 2011-06-01 19:14:12
Autor: masti
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia pięknego Wed, 01 Jun 2011 19:56:09 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
wystukał:

Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości
news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1 - nie
zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając
maksymalnie pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

za mało "kurwa" kurwa!


--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-06-01 20:06:57
Autor: P.B.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Wed, 1 Jun 2011 19:56:09 +0200, Yogi(n) napisał(a):

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

Będę kiedyś jechał bez dzieci, to spróbuję :)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-06-02 13:00:30
Autor: J.F.
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4de67d3a$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

przestawic na mala moc i wystarcza 4 slowa " nie wpusc chuja, kurwa". Co nam zalatwia pkt 2 i 3 :-)

A potem zobaczycie ze i na koncu panuje kultura :-)

J.

Data: 2011-06-01 20:02:58
Autor: 'Tom N'
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
P.B. w <news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg40tude.net>:

Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

Kurwa szerokość trzymać kurwa potem kurwa na przemian kurwa

Może być? ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-06-01 21:20:22
Autor: Tomasz Pyra
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-01 19:42, P.B. pisze:
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

W sumie to nic nie da, bo problemem są wcześniejsze zmiany pasa, a to najczęściej ani TIRmani, ani J.F., a ludzie którzy nawet nie mają CB.

Data: 2011-06-05 03:59:35
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4de667ee$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.

Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

prawda, ale to wina wszytskich bojacych sie ze ich nikt nie wpusci na prawo
gdyby sie wymieszali gatunkowo ci co maja obiekcje i np ja, to zamek moze by sie spelnil

No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

to jego problem ze sie boi dociagnac lewym do finishu i blokuj pas
za to od razu mandacik

Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

j/w

I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że idzie on 3x szybciej.

no i po raz n-ty lece do konca lewym i co zapomnij, proszenie o laske z wlaczonym kierunkiem
nagle wszyscy jada zderzak w zderzak, no nie moim celem bylo was wyprzedzac bo mam to w dupie
i tak zaraz skrecam gdzie zalapie sie moze na 2-03 ture swiatel, a wy i tak polecicie prosto

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1

ok
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Data: 2011-06-05 13:43:32
Autor: Tomasz Pyra
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-05 03:59, Kris_Poland pisze:

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

Data: 2011-06-06 01:06:04
Autor: Kris_Poland
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4deb6be2$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-05 03:59, Kris_Poland pisze:

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci
wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

Data: 2011-06-06 22:31:00
Autor: Tomasz Pyra
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
W dniu 2011-06-06 01:06, Kris_Poland pisze:

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości
news:4deb6be2$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-05 03:59, Kris_Poland pisze:

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci
wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

Nie spotykam takich prawie nigdy.
Raz na długi czas gdzieś tam taki burak może i się trafi co to siądzie poprzednikowi na zderzaku, ale to już rzadkość.

Data: 2011-06-07 09:39:11
Autor: niusy.pl
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci
wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

Nie spotykam takich prawie nigdy.
Raz na długi czas gdzieś tam taki burak może i się trafi co to siądzie poprzednikowi na zderzaku, ale to już rzadkość.

Ludzie się chyba boją, że tak będzie a naprawdę nie ma żadnego problemu

Data: 2011-06-07 01:39:34
Autor: Adam Płaszczyca
Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Dnia Mon, 6 Jun 2011 01:06:04 +0200, Kris_Poland napisał(a):

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci

Jakoś nie mam z tym nigdy problemu, żeby mnie ktoś wpuścił. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona