Fikcyjna prywatyzacja PO

Data: 2012-10-08 18:15:57
Autor: boukun
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5072f67b$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
... czyli marnotrawienie majatku narodowego :

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/gospodarka/szkodliwa-prywatyzacja-po

Platforma prowadzi fikcyjną prywatyzację. Rząd trwoni majątek. Eksperci
krytykują władze.

Lepiej fikcyjnie, niż na prawdę... Prywatyzacja oznacza kradzież majątku narodowego Polaków...

boukun

Data: 2012-10-08 18:56:54
Autor: Marek Woydak
Fikcyjna prywatyzacja PO
Dnia Mon, 8 Oct 2012 18:15:57 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Z tego co tu piszą ty prawie nigdy nie pracowałeś więc ciebie nikt nie
okradł! ;)

MW

Data: 2012-10-08 22:43:48
Autor: boukun
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1ef3o82wsoxiz.i2pgh96ho2x6.dlg40tude.net...
[...]

Nie pracowałem, bo nie ma gdzie, wszystko rozkradli i zaorali, moją macierzystą rzeźnię też...

boukun

Data: 2012-10-09 10:23:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k4veag$c5t$1mx1.internetia.pl...

[...]

No to wyjścia innego niż zakupienie rozpuszczalnika nie masz!

Data: 2012-10-09 16:01:14
Autor: boukun
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5073df16$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Chciałoby się, przyjdzie taki czas, że tyranów i oprawców spalimy..., co nam tylko rozpuszczalnik pozostawili...

boukun

Data: 2012-10-09 16:14:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k51b10$tng$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ty nierobie! Będziesz miał rozpuszczalnik jeśli żonka ci kupi!

Data: 2012-10-09 16:17:07
Autor: boukun
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5074313e$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mamy całą Polskę "nierobów", wskutek mafijnej polityki reżimu władzy. Oprawcy wyposażyli nas tylko w rozpuszczalnik i podsuwają nam go jako alternatywę, przez uzyskaniem wieku emerytalnego...

boukun

Data: 2012-10-09 16:21:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k51bur$2l9$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jasne! Tobie nie grozi nic, nawet po uzyskaniu wieku emerytalnego. Ty emerytury nie dostaniesz. Może MOPS coś ci sypnie. Jakieś dwie, trzy dychy na miesiąc?

Data: 2012-10-09 16:30:36
Autor: boukun
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507432d9$0$1301$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mam więcej wypracowane niż 90% Polaków..., a mimo to będę na równi okradziony. Jedyna szansa w tym, że nadejdzie światowa rewolucja i sobie odbijemy, a bandziorów poślemy tam, gdzie nam szykowali żywot...

boukun

Data: 2012-10-09 16:39:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k51co3$6jp$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jasne! A ty będziesz stał na czele tej rewolucji!

Data: 2012-10-09 16:42:57
Autor: boukun
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50743739$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Całkiem możliwe, że całkiem z przodu...
Im więcej ludzi rzuci narzędziami, tym szybciej mamy do wolności...

boukun

Data: 2012-10-09 16:50:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k51df9$a4e$1mx1.internetia.pl...

[...]

A ty czym rzucisz? Myszką? Pamiętaj żeby była bezprzewodowa.

Data: 2012-10-09 16:57:52
Autor: boukun
Fikcyjna prywatyzacja PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507439ae$0$1312$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie, myszka to moja broń, jedno z prywatnych narzędzi...

boukun

Fikcyjna prywatyzacja PO