"Filipiny - świadectwo dla świata"!!!

Data: 2011-10-04 11:26:04
Autor: Antenka
"Filipiny - świadectwo dla świata"!!!
FILIPINY ROZPOCZYNAJĄ MODLITWĘ ZA ŚWIAT !
=======================================
Filipiny. Mieszkańcy tego kraju zwierają szyki do modlitwy za narody
świata. Rodzina Krucjaty Różańcowej na Filipinach rozpoczyna kampanię
mającą zaangażować milion osób do odmówienia miliona modlitw
różańcowych w ciągu 200 dni za narody świata.

Celem kampanii "Milion róż dla świata : Pokój dla wszystkich narodów"
jest zachęcenie Filipińczyków do ofiarowania modlitwy różańcowej
każdego dnia za poszczególny kraj.

Kampania ruszy 7 października, w święto Matki Bożej Różańcowej, i
potrwa do 31 maja 2012r., kiedy to przypada święto Matki Bożej
Królowej Świata.

Ponieważ w azjatyckim kraju żyją ponad 92 miliony ludzi, łatwo
obliczyć, że w różańcowy szturm do nieba ma włączyć się co 92
Filipińczyk.

- Możemy przyzywać pokoju dla świata, z rąk dobrego Pana i Jego Matki
- powiedział bp. Nereo Odchimar, przewodniczący filipińskiego
episkopatu.
- Chcemy uwrażliwić naszą młodzież, że modlitwa może zmienić świat, a
ludzie, którzy się modlą, mogą mieć wpływ na życie innych - dodaje
abp. Socrates Villegas, przewodniczący filipińskiej komisji episkopatu
ds. katechizacji i edukacji, która partneruje Rodzinie Krucjaty
Różańcowej.

Niech Bóg wam błogosławi w tym pięknym dziele!

Antenka

Data: 2011-10-04 20:33:01
Autor: abc
"Filipiny - świadectwo dla świata"!!!
Weźmy przykład z Filipińczyków i Węgrów
http://niepoprawni.pl/blog/3787/krucjata-rozancowa-w-intencji-ojczyzny

Data: 2011-10-04 11:45:10
Autor: Antenka
On 4 Paź, 20:33, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
We my przyk ad z Filipi czyk w i W gr whttp://niepoprawni.pl/blog/3787/krucjata-rozancowa-w-intencji-ojczyzny

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Jasne!  Modlę się  od dawna w intencji Ojczyzny i  uwolnienia  Polaków
od wrogów wewnętrznych i zewnętrznych.

Antenka

Data: 2011-10-04 20:37:15
Autor: u2
W dniu 2011-10-04 20:33, abc pisze:
Weźmy przykład z Filipińczyków i Węgrów
http://niepoprawni.pl/blog/3787/krucjata-rozancowa-w-intencji-ojczyzny

U nas wystarczy jeden Tusk, ktory nawrocil sie pod publiczke, aby
zaczely sie dziac cuda.

Data: 2011-10-04 11:46:46
Autor: Antenka
On 4 Paź, 20:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-10-04 20:33, abc pisze:

U nas wystarczy jeden Tusk, ktory nawrocil sie pod publiczke, abyzaczely sie dziac cuda.<

 "Cuda nad urną i z kasą Polaków"? :-o))
YouTwo na kolana, módl się za Ojczyznę!

Antenka

Data: 2011-10-04 20:56:07
Autor: u2
W dniu 2011-10-04 20:46, Antenka pisze:
On 4 Paź, 20:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

A nie musisz przede mna kleczec. Wystarczy, abys zrozumiala kim naprawde
jestes :)

Data: 2011-10-04 12:36:24
Autor: Antenka
On 4 Paź, 20:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

>  "Cuda nad urn i z kas Polak w"? :-o))
> YouTwo na kolana, m dl si za Ojczyzn !

> Antenka

A nie musisz przede mna kleczec. Wystarczy, abys zrozumiala kim naprawde
jestes :)

Co to za kalambury słowne hm? Wiem kim jestem - w pewnym sensie
"prorokinią". Niestety moje najczarniejsze sny się sprawdzają :- /

Antenka

P.s. Nie klęczę przed człowiekiem!!!

Data: 2011-10-04 21:14:19
Autor: kefirh
W dniu 2011-10-04 20:26, Antenka pisze:
> FILIPINY ROZPOCZYNAJĄ MODLITWĘ ZA ŚWIAT !
[...]
> Niech Bóg wam błogosławi w tym pięknym dziele!
>
> Antenka

Jak na razie to Bóg błogosławi (w sensie relatywnego dobrobytu) krajom,
które mu w tym pomagają. Znaczy się nie spędzają czasu żebrząc o łaskę, na kolanach.

k.

Data: 2011-10-05 00:04:30
Autor: Andy Niwiński
"Filipiny - świadectwo dla świata"!!!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>

ciach

Antenka

Nie masz tam jakiś kontaktów? Może by się za twoją głupotę pomodlili?

Data: 2011-10-04 22:24:26
Autor: Antenka
"Filipiny - świadectwo dla świata"!!!
On 5 Paź, 00:04, Andy Niwiński <andyniwin...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl>

ciach

Antenka

Nie masz tam jaki kontakt w? Mo e by si za twoj g upot pomodlili?

Raczej za twoje chamstwo, demonie.

Antenka

Data: 2011-10-05 11:10:40
Autor: Andy Niwiński

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ec1d007b-5460-47dd-9b2e-6f5fac5c39ecu13g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Ty już całkiem kretyniejesz - bidulko. Przedtem to jeszcze od komuchów i pedałow wyzywałaś, ale teraz ci się schiza posunęła - demonami rzucasz. Jak uwierzysz, żeś Panienką Maryją - to będzie się robić niebezpiecznie.

Data: 2011-10-05 13:02:55
Autor: Antenka
On 5 Paź, 11:10, Andy Niwiński <andyniwin...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:ec1d007b-5460-47dd-9b2e-6f5fac5c39ecu13g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

pedałow wyzywałaś, ale teraz ci się schiza posunęła - demonami rzucasz. Jak
uwierzysz, żeś Panienką Maryją - to będzie się robić niebezpiecznie.

???

Antenka

"Filipiny - świadectwo dla świata"!!!