"Filipiny - świadectwo dla świata"!!!

Data: 2011-10-04 20:33:01
Autor: abc
"Filipiny - świadectwo dla świata"!!!
Weźmy przykład z Filipińczyków i Węgrów
http://niepoprawni.pl/blog/3787/krucjata-rozancowa-w-intencji-ojczyzny

Data: 2011-10-04 11:45:10
Autor: Antenka
"Filipiny - świadectwo dla świata"!!!
On 4 Paź, 20:33, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
We my przyk ad z Filipi czyk w i W gr whttp://niepoprawni.pl/blog/3787/krucjata-rozancowa-w-intencji-ojczyzny

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Jasne!  Modlę się  od dawna w intencji Ojczyzny i  uwolnienia  Polaków
od wrogów wewnętrznych i zewnętrznych.

Antenka

Data: 2011-10-04 20:37:15
Autor: u2
W dniu 2011-10-04 20:33, abc pisze:
Weźmy przykład z Filipińczyków i Węgrów
http://niepoprawni.pl/blog/3787/krucjata-rozancowa-w-intencji-ojczyzny

U nas wystarczy jeden Tusk, ktory nawrocil sie pod publiczke, aby
zaczely sie dziac cuda.

Data: 2011-10-04 11:46:46
Autor: Antenka
On 4 Paź, 20:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-10-04 20:33, abc pisze:

U nas wystarczy jeden Tusk, ktory nawrocil sie pod publiczke, abyzaczely sie dziac cuda.<

 "Cuda nad urną i z kasą Polaków"? :-o))
YouTwo na kolana, módl się za Ojczyznę!

Antenka

Data: 2011-10-04 20:56:07
Autor: u2
W dniu 2011-10-04 20:46, Antenka pisze:
On 4 Paź, 20:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

A nie musisz przede mna kleczec. Wystarczy, abys zrozumiala kim naprawde
jestes :)

Data: 2011-10-04 12:36:24
Autor: Antenka
On 4 Paź, 20:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

>  "Cuda nad urn i z kas Polak w"? :-o))
> YouTwo na kolana, m dl si za Ojczyzn !

> Antenka

A nie musisz przede mna kleczec. Wystarczy, abys zrozumiala kim naprawde
jestes :)

Co to za kalambury słowne hm? Wiem kim jestem - w pewnym sensie
"prorokinią". Niestety moje najczarniejsze sny się sprawdzają :- /

Antenka

P.s. Nie klęczę przed człowiekiem!!!

"Filipiny - świadectwo dla świata"!!!