Film Edwarda Maciejczyka "Żydokomuna"

Data: 2012-04-04 19:06:37
Autor: mkarwan
Film Edwarda Maciejczyka "Żydokomuna"
NARRATOR:  Nazywam się Edward Maciejczyk.
Film, który państwu pokażę, poświęcam mojej babci Stefanii Maciejczyk, która narażając własne życie i życie swoich dzieci przechowywała dwoje Żydów przez sześć lat okupacji niemieckiej, i zrobiła to za darmo z poczucia chrześcijańskiego obowiązku.
W kwietniu 1996 roku ogólnoamerykańska telewizja P B S wyemitowała paszkwil pod tytułem "Shtetl".
Był to film zrealizowany przez Żyda, którego przed śmiercią uratowali Polacy.
Mówił o polskim antysemityzmie, prymitywizmie i cierpiących Żydach.
Scenariusz doskonale znany amerykańskiej widowni, która systematycznie jest "dokształcana" przez żydowskie środki masowego przekazu (rażenia).
Film, mimo ewidentnych kłamstw, zawartych w treści, na które zwrócił uwagę Kongres Polonii Amerykańskiej został wyemitowany.
Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, ponieważ zarówno autor filmu jak i jego sponsorzy są traktowani z dużym przymrużeniem oka.
Jednak istnieją przypuszczenia, ze finansowana ze środków federalnych Pi Bi eS stała się narzędziem terroru w rękach żydowskich organizacji szantażujących inne narody.
źródło http://homepage.interaccess.com/~netpol/POLISH/public/Oswiecim.htm

Cz.1 http://www.youtube.com/watch?v=9XG_uyqPN6g
Cz.2 http://www.youtube.com/watch?v=LD3GzC8ODnA
Cz.3 http://www.youtube.com/watch?v=-3mjUpG1Bdw
Cz.4 http://www.youtube.com/watch?v=MGyqO63SIPg
Cz.5 http://www.youtube.com/watch?v=zbNVjXYVfNQ
Cz.6 http://www.youtube.com/watch?v=-q-qODWV9q4
Cz.7 http://www.youtube.com/watch?v=OP9xkIV20E8
Cz.8 http://www.youtube.com/watch?v=qUrwDxkL_CQ
Cz.9 http://www.youtube.com/watch?v=XvqU7m7AHPo
Cz.10 http://www.youtube.com/watch?v=T6PUmYI17xg
Cz.11 http://www.youtube.com/watch?v=4kD0mW6MxBI
Cz.12 http://www.youtube.com/watch?v=XgWoWuqnFNU
Cz.13 http://www.youtube.com/watch?v=5WmOaYh9yqU
Cz.14 http://www.youtube.com/watch?v=3WCGtTA6OMc
Cz.15 http://www.youtube.com/watch?v=CfUpFra7J_E
Cz.16 http://www.youtube.com/watch?v=xzPJl8yzDSE
Cz.17 http://www.youtube.com/watch?v=oyrhOId0J9E

Leopold Tyrmand w książce "Cywilizacja komunizmu" pisał:
"W pięć lat później, gdy Armia Czerwona przystępowała do sowietyzowania Europy Wschodniej, na czele czechosłowackiej ekipy partyjnej stał Żyd, Węgry kneblował Żyd, w Rumunii rządziła Żydówka, a Polska miała u władzy figuranta Polaka, za którym na węzłowych pozycjach stali żydowscy komuniści wypełniający z fanatycznym oddaniem najbezwzględniejsze rozkazy Kremla.
Za przywódcami zaś stały lojalne szeregi komunistów żydowskiego pochodzenia, którzy jedynie byli w stanie uruchomić gospodarkę i administrację w Polsce, Rumunii, na Węgrzech - czyli w krajach chłopsko-drobnomieszczańskich w których antykomunizm był rodzajem ogólnonarodowej religii."
"Z nadgorliwym zapałem rzucili się do sowietyzowania wschodnioeuropejskich społeczeństw, do budowania socjalizmu, do zacieśniania komunistycznej pętli na szyjach narodów starych, odpornych na przemoc i doświadczonych w walce o psychiczną niepodległość."
źródło http://lewak.salon24.pl/69241,gross-vs-kurtyka#comment_1045948

Data: 2012-04-04 19:36:18
Autor: Grzegorz Z.
Film Edwarda Maciejczyka "Żydokomuna"
Długo jeszcze będziesz się publicznie ośmieszał, żydzie?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-04 21:59:46
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:w03em2p6eel7$.12dqxxkdudr6i.dlg40tude.net...
Długo jeszcze będziesz się publicznie ośmieszał, żydzie?

Jeśli ty jesteś Żydem, nie musi oznaczać, ze inni też są Żydami.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny>

Data: 2012-04-04 22:28:14
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Ja jestem Niemcem ze Stettina, nie pamiętasz?