Film dotyczacy adopcji

Data: 2009-10-07 09:39:56
Autor: MK
Film dotyczacy adopcji
Cześć!
Poszukuję tytułu filmu. Widziałem go bardzo dawno temu w kinie,
nie pamiętam tytułu, sporo szczegółów mi umknęło, ale zrobił
na mnie duże wrażenie.
Był dom dziecka, była możliwość adopcji, ale nie tak od razu.
Potencjalni rodzice wielokrotnie odwiedzali dziecko w tym domu
przez jakiś czas, była to forma próby. Film ukazuje jedną z par,
która odwiedza jedno z dzieci, początki są trudne, ale później
jest coraz lepiej. Film kończy się sceną, gdy para przyjeżdża
do ośrodka, a dziecko ich widząc biegnie do nich.
Pozdrawiam,
Mariusz

Film dotyczacy adopcji