Film, jako studium falszu, zaklamania i dwulicowosci

Data: 2010-09-27 16:12:21
Autor: Hmmm
Film, jako studium falszu, zaklamania i dwulicowosci
Mozecie podsunac kilka tytulów, jako propozycje do projekcji w lokalnym DKF?

Pozdrawiam, M.

Data: 2010-09-27 16:45:21
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2010-09-27 16:12, Hmmm pisze:
Mozecie podsunac kilka tytulów, jako propozycje do projekcji w lokalnym DKF?

Solidarni 2010
P.

Data: 2010-09-27 17:56:01
Autor: Skylla
Film, jako studium falszu, zaklamania i dwulicowosci
Mozecie podsunac kilka tytulów, jako propozycje do projekcji w lokalnym DKF?

Klasyka czyli Niebezpieczne związki lub valmont (do wyboru)
Z politycznych i nowych choćby Ghost writer Polańskiego,
S.

Data: 2010-09-27 19:36:02
Autor: Kapsel
Mon, 27 Sep 2010 16:12:21 +0200, Hmmm napisał(a):

Mozecie podsunac kilka tytulów, jako propozycje do projekcji w lokalnym DKF?

A taki np. dokumencik "Jak to się robi" Tymochowicza..?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-09-27 21:13:08
Autor: JanKo
Film, jako studium falszu, zaklamania i dwulicowosci
Agent Kapsel nadaje:
A taki np. dokumencik "Jak to się robi" Tymochowicza..?

Mówisz że to Tymochowicz nakręcił? Ależ perwersja... ;-)

Data: 2010-09-29 11:30:10
Autor: Kapsel
Mon, 27 Sep 2010 21:13:08 +0200, JanKo napisał(a):

A taki np. dokumencik "Jak to się robi" Tymochowicza..?

Mówisz że to Tymochowicz nakręcił? Ależ perwersja... ;-)

Czy reżyserował, to nie wiem, ale był chyba pomysłodawcą i na pewno grał
główną rolę ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-09-29 09:37:08
Autor: Grzegorz Staniak
Film, jako studium falszu, zaklamania i dwulicowosci
On 29.09.2010, Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wroted:

[...]

Film jest oczywiście Łozińskiego, Tymochowicz był autorem czy współ-autorem samej akcji (nie wiem jaką rolę miał w tym Piotr Pacewicz).

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>
= AC Universe.:JumpTheGun:. =  85.14.221.102:27960  = Urban Terror TDM Server = no snipers, no camping,

Data: 2010-09-27 19:46:48
Autor: Joanna Czaplińska
Użytkownik Hmmm napisał:
Mozecie podsunac kilka tytulów, jako propozycje do projekcji w lokalnym DKF?

Hm, "Malice", choć to dość komercyjny thriller, ale dobrze zrobiony, a i fałszu w nim sporo.
Jak DKF, to może uda się dotrzeć do czeskiej "Opery żebraczej" w reżyserii Menzla, na podstawie zmodyfikowanego przez Havla scenariusza.
Coś mi się jeszcze kołacze po głowie, jak sobie przypomnę, wrzucę.
JOanna

Pozdrawiam, M.

Data: 2010-09-30 20:01:03
Autor: Telev
Film, jako studium falszu, zaklamania i dwulicowosci
Użytkownik "Hmmm" <jakis@adres.com
Mozecie podsunac kilka tytulów, jako propozycje do projekcji w lokalnym DKF?

Before the Devil Knows You're Dead

to co chesz przełożone przez [chyba] chciwość [przynajmniej ja to tak oceniam]

TV

Film, jako studium falszu, zaklamania i dwulicowosci