Film krotkometrazowy 2009, o przesylkach niedoreczonych

Data: 2009-06-06 10:04:53
Autor: Pawel Baranowski
Film krotkometrazowy 2009, o przesylkach niedoreczonych
Witam,

Wczoraj albo przedwczoraj słuchałem w "3" o tym filmie. Krótkometrażowy o przesyłkach niedoręczonych kręcony na poczcie w Koluszkach. Film z 2009 dedykowany zmarłej niedawno operatorce/montażystce reżysera.

I drugie pytanie: jak można taki film obejrzeć? Reżyser mówił, że do kina za krótki chyba że dodatek albo w ramach pokazu...

--
pozdrowienia

http://free.of.pl/e/ekonometria

Zapraszam na moja strone

Data: 2009-06-06 18:05:22
Autor: olidka
Pawel Baranowski napisał:

Wczoraj albo przedwczoraj słuchałem w "3" o tym filmie.
Krótkometrażowy o przesyłkach niedoręczonych kręcony na poczcie w
Koluszkach. Film z 2009 dedykowany zmarłej niedawno
operatorce/montażystce reżysera.

"Poste restante"
http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/4222882

I drugie pytanie:

A jak brzmiało pierwsze?

http://tinyurl.com/kq9nzs

--
Pozdrawiam   Lidka
mailto (rot 13): byvqxn (ng) b2 (qbg) cy

Data: 2009-06-10 08:06:04
Autor: Pawel Baranowski
Film krotkometrazowy 2009, o przesylkach niedoreczonych
olidka pisze:

"Poste restante"

Dzięki!