Film - muzyka a ZAIKS - jak to jest

Data: 2011-11-06 10:24:40
Autor: kk
Film - muzyka a ZAIKS - jak to jest
Witam, aktualnie produkuję film na konkurs filmowy związany z promocją miasta. Jako podkład muzyczny chiałbym użyć muzyki z czołówki filmu. Zamierzam film wysłać na konkurs i nie będę go wykorzystywał dla siebie. Jakie kroki musze podjąć, aby z czystym sumieniem wspomnianą muzykę umieścić w produkowanym przeze mnie filmie, który będzie trwał ok. 6-8 minut. Bardzo proszę o odpowiedź.

Znalazłem na na ich stronie takie coś i nie wiem jak to zinterpretować: http://www.zaiks.org.pl/142,87

Pozdrawiam

Data: 2011-11-06 12:28:29
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "kk" <ek@pie.pl> napisał w wiadomości news:j95jp4$r03$1news.onet.pl...
[...]

Produkcji filmu tu nie widzę. Musisz sie skontaktować albo z twórcą dzieła, albo SPAV i zawrzeć stosowną umowę.

Data: 2011-11-06 16:45:25
Autor: kk
[...]

Napisałem do Zaiksu pytanie, zobaczymy. Generalnie film amatorski, konkurs itd - to wszystko im napisałem. Dostanę odpowiedź - podziele się z grupą. Pytałem, ponieważ myślałem, że ktoś miał do czynienia w pokrewnym temacie amatorskiego filmu na konkurs z komercyjną muzą.

pzdr

Data: 2011-11-08 22:26:10
Autor: kk
[...]

Zaiks odpisał - podał namiar do kompozytora - telefon, nazwisko. Niestety pan kompozytor nie wyraził zgody, ponieważ jest to muzyka jedynie do serialu dla którego ją stworzył :(

Film - muzyka a ZAIKS - jak to jest