Film o pogromie Żydów. Stuhr: Przestałem być uważany za Polaka

Data: 2012-11-12 17:58:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Film o pogromie Żydów. Stuhr: Przestałem być uważany za Polaka
"Z powodu udziaĹ‚u w filmie "PokĹ‚osie" przestaĹ‚em być uwaĹĽany za Polaka w niektĂłrych krÄ™gach" - napisaĹ‚ na Facebooku Maciej Stuhr. W wywiadzie aktor tĹ‚umaczy, ĹĽe spodziewaĹ‚ siÄ™ fermentu po premierze "PokĹ‚osia", ale nie wchodzi juĹĽ na  internetowe fora.

Jako, że z powodu udziału w filmie "Pokłosie" przestałem być uważany za Polaka w niektórych kręgach, zasiadłem sobie dziś wieczorem przed telewizorem, żeby zobaczyć Prawdziwych Polaków. Niestety nie pogłębiłem specjalnie swojej wiedzy na ten temat, gdyż wszyscy mieli zamaskowane twarze... - napisał na Facebooku Maciej Stuhr.

więcej: http://tiny.pl/hk544

Data: 2012-11-12 09:20:44
Autor: brat_olin
On 12 Nov, 17:59, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
"Z powodu udziału w filmie "Pokłosie" przestałem być uważany za Polaka w
niektórych kręgach" - napisał na Facebooku Maciej Stuhr. W wywiadzie aktor
tłumaczy, że spodziewał się fermentu po premierze "Pokłosia", ale nie
wchodzi już na  internetowe fora.

Jako, że z powodu udziału w filmie "Pokłosie" przestałem być uważany za
Polaka w niektórych kręgach, zasiadłem sobie dzi¶ wieczorem przed
telewizorem, żeby zobaczyć Prawdziwych Polaków. Niestety nie pogłębiłem
specjalnie swojej wiedzy na ten temat, gdyż wszyscy mieli zamaskowane
twarze... - napisał na Facebooku Maciej Stuhr.

To byli esbecy z POlicji, nawet w GWnie o tym (podobno)
pisali.  Glupawy ten Stuhr troche..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-11-12 19:13:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Film o pogromie Żydów. Stuhr: Przestałem być uważany za Polaka

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:04ec83b2-d9c6-4103-b10e-e71f3f74c2dbu9g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

=============================

Było ich 176 i pobili 22 swoich?
Dlaczego rżniesz głupa? A może nie rżniesz?

ubawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-11-12 19:27:48
Autor: A. Filip
M. Stuhr: Prawdziwi Polacy mieli zamaskowane twarze [Czy to obraza Policji? :-) ]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości
[...]

specjalnie swojej wiedzy na ten temat, gdyĹĽ wszyscy mieli zamaskowane
twarze... - napisał na Facebooku Maciej Stuhr.

To byli esbecy z POlicji, nawet w GWnie o tym (podobno)
pisali.  Glupawy ten Stuhr troche..

Było ich 176 i pobili 22 swoich?
Dlaczego rżniesz głupa? A może nie rżniesz?

Ależ ty rżniesz głupa bardziej bezczelnie IMHO :-)

OdkÄ…d Policja aresztuje swoich _jak nie jest zmuszona_?
_Niektórzy_ zamaskowani byli policjantami, mało chyba kto twierdzi że
_wszyscy_ zamaskowani byli policjantami choć sugerowanie "nie wprost" że bardzo _znacząca_ część jest widoczne choćby w tej grupie.

Poza "policjantami w kominiarkach" byli "bojowi antyfaszyści" a nie _tylko_
kibole których ty w swoim interesownym zaślepieniu chciałbyś widzieć.

P.S. Taka Carska Ochrana to nie aresztowała tych co ich sama sprowokowała? :-)

Data: 2012-11-12 20:14:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87zk2mbrrv.fsf_-_bat.anfi.homeunix.org...
[...]

No to w końcu jak: 176 zamaskowanych policjantów pobiło 22 niezamaskowanych policjantów, a potem dali się aresztować?
Ja pie***dolę! Co za olbrzymie opary absurdu! Niczym sztuczna mgła smoleńska!

rozbawiony

Data: 2012-11-12 21:06:20
Autor: u2
W dniu 2012-11-12 18:20, brat_olin pisze:
[...]

No niestety, austriackie pochodzenie wychodzi.

Data: 2012-11-13 00:16:47
Autor: Jaskiniowiec
W dniu 12.11.2012 o 21:06 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Bo ja wiem, czy austriackie? Austriacy filmow o  mordowanych/przesladowanych zydach przez austriakow u siebie nie kreca ;)  W ogole to jakas patologia w tym kraju z tymi Zydami. Jedni funduja zydom  za miliony muzea, inni kreca filmy szkalujace swoj narod (jakby Zydzi byli  swieci, oraz jakbysmy faktycznie ich tylu wymordowali), jeszcze inni znowu  ciagle wszystkich wyzywaja od Zydow, zamiast od zwyczajnych  sprzedawczykow, ignorantow i zdrajcow... Gdyby sie tak zastanowic, to  faktycznie, w Polsce Zydzi to jakis narod specjalny, ktoremu nader  poswieca sie czasu i uwagi...

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-11-13 08:45:14
Autor: T.
W dniu 2012-11-13 00:16, Jaskiniowiec pisze:
[...]

Austriacy (konkretnie - SS-mani) stanowili większo¶ć z obsad obozów koncentracyjnych bior±c pod uwagę stosunek liczby mieszkańców Austrii do Niemiec. Byli gorliwymi nazistami.
T.

Data: 2012-11-13 01:13:36
Autor: brat_olin
u2 <u...@o2.pl> wrote:
brat_olin pisze:

> To byli esbecy z POlicji, nawet w GWnie o tym (podobno)
> pisali.  Glupawy ten Stuhr troche..

No niestety, austriackie pochodzenie wychodzi.

Matka Kurka napisal celny tekst o M. Stuhrze i tym
"Pogro$$iu":

http://www.kontrowersje.net/maciej_stuhr_%E2%80%93_nie_wiem_czy_%C5%BCydowski_ale_na_pewno_pajac

Maciej Stuhr - nie wiem czy żydowski, ale na pewno pajac
posted by MatkaKurka on wt., 13.11.2012 - 0:03

Na dzień przed 11 listopada, co jest naturalnie tylko i wył±cznie
zbiegiem okoliczno¶ci, a nie żadnym wytworem chorej polskiej
wyobraĽni, na ekrany kin wszedł film "Pokłosie". Nie widziałem gówna i
ogl±dać nie zamierzam i to cała recenzja filmu, która może
bulwersować, ale mam bardzo proste wyja¶nienie swojej brutalno¶ci.
Reżyser filmu przyznał, w jednym z wywiadów, że inspirację czerpał z
ksi±żek Grossa. Po takiej rekomendacji jedynie masochista babrałby się
w gównie, je¶li podglebiem ekranizacji jest gówno, niczego poza
mniejszym lub większym gównem na ekranie zobaczyć się nie da.

Film mnie zupełnie nie interesuje, natomiast tradycyjnie interesuję
się nie¶miertelnym talmudycznym schematem. Oto pan Maciej Stuhr, swoj±
drog± bardzo dobry aktor i nie należę do osób, które cał± jego karierę
widz± zza pleców ojca, nagle j±ł się dziwić i włos z głowy rwać, z
powodu polskiej napastliwo¶ci. Przestał być lubiany i traktowany przez
Polaków sympatycznie, takie wrażenie odniósł wpisuj±c parę
prowokuj±cych zdań na Facebooku i tak się zaczyna ortodoksyjny
szmonces w wykonaniu Macieja Stuhra, który kabaretem też się para. Pan
Maciej Stuhr, absolwent psychologii, poj±ć nie może sk±d się w
ludziach bierze tyle agresji, sk±d tyle frustracji, nienawi¶ci,
bezmy¶lno¶ci i tak dalej w ten monotonny deseń moralizatorski. Poczuł
się pan Maciej cholernie zdziwiony, że po odegraniu roli w filmie,
który Polaków hurtem traktuje ulubion± szowinistyczn± żydowsk±
kategori± - ciemne brudne, zapyziałe polskie goje, Polacy zaczęli się
denerwować i piać na forach nieprzyjemne rzeczy. Kto by pomy¶lał, bo
przecież nie Żyd z natury łagodny jak jeden i nie absolwent
psychologii, że upokorzenie goja zaowocuje sprzeciwem goja.

Jeszcze bardziej zaskakuj±ce jest to, że po wpisie internetowym Maciej
Stuhr otrzymał krytyczne komentarze, takiego obrotu spraw nie
spodziewałby się profesor psychologii i doktor medioznawca.
Talmudyczny schemat wbijania szpili w polsk± dupę, polega na takim
wła¶nie udawaniu idioty. Siedzi sobie Polak spokojnie, je schabowego z
kapust±, ogl±da żydowsk± gwiazdę Monikę Rossati, tańcz±c± z inn±
gwiazd± niewiadomego pochodzenia i nagle dostaje szpilę w dupę, aż pod
sam± ko¶ć ogonow±. Jęczy, w¶cieka się, złorzeczy, a wtedy wychodzi
żydowskie konsylium złożone z samych specjalistów i tłumaczy Polakowi
polsk± niewdzięczno¶ć. Okazuje się, że Polak nie został ukłuty w dupę,
ale otrzymał iniekcję oczyszczaj±c± organizm z polskich brudów. Polak
nie dostał w dupę, ale zaliczył relaksuj±c± akupunkturę i teraz będzie
mógł się zastanowić nad sowim życiem. Wiadomo, że w takich
okoliczno¶ciach nawet najbardziej zapyziały polski chłop, z
najbardziej ¶mierdz±cymi nogami, z najdurniejsz± min± pod słońcem, z
tym tępym kmiecym wyrazem gęby, spu¶ci Żydowi, powiedzmy, cięgi.

Bez dyplomu Instytutu Psychologii UJ wiadomo, bez podziału na gojów i
wybranych od pocz±tku ¶wiata jest jasne, że nikt nie lubi brać w dupę,
zwłaszcza zza węgła i "dla własnego dobra". Prawd± jest, że aktor ma
niewdzięczny zawód, na przykład cała Polska nienawidziła Daniela
Olbrychskiego, który zagrał podłego Tatara, ale jako¶ nie słyszałem,
by z tego tytułu odezwały się Krymskie Instytuty do Spraw Prze¶ladowań
Tatarów.

Byłoby wielk± głupot±, gdyby młody Stuhr dostawał po grzbiecie za
słab±, czy też wybitn± rolę Żyda w gównianym filmie, na zasadzie
"grałe¶ Azję", chociaż wielu aktorów zapłaciło tę cenę. Nie wiem, nie
widziałem, widzieć nie chcę, jak zagrał Stuhr i lincz z powodu roli
niechby w najgorszej produkcji filmowej, zalatuje prymitywem, ale
niemniejszym niż sprowokowane publicznie męczeństwo Macieja Stuhra.
Ktokolwiek wsadza kij w mrowisko musi się liczyć z reakcj± mrówek i to
jest o tyle dobre porównanie, że z takimi wła¶nie proporcjami mamy do
czynienia.

Stuhr swoim cynicznym zachowaniem łapie punkty na samym szczycie i tym
więcej jest w tym cynizmu, prostactwa oraz pajacowania, że w ogóle
prowokacji robić nie musiał. Dorobił się ugruntowanej pozycji
artystycznej, w mojej ocenie talentem i niechby wspieranym przez ojca,
zgrzeszył wielokrotnie. Na pewno nie jest aktorem złym, czy nawet
przeciętnym, jest co najmniej dobrym aktorem, jak dla mnie bardzo
dobrym i pojęcia nie mam po co mu ten "Hołdys", którego odegrał
beznadziejnie. Stuhr zdecydował się na autoreklamę niczym jego
koleżanki, które pokazuj± cycki na rautach, tudzież gotuj± na ekranie,
ewentualnie daj± się zamykać w zagrodach dla owiec i piszcz± ku
uciesze gawiedzi. Maciej Stuhr s±dził, że się
wypromuje"inteligentniej", ale ten żenuj±cy, zgrany, talmudyczny
patent sprawił, że zamiast cycków pokazał Stuhr ucięty wirtualnie
napletek, zamiast gotowania, grillowanie "prawdziwych Polaków", w
czasie gdy najgłupszy Figurski przerzucił się na suszi i zamiast
milczenia owiec, żydowski lament. Prostactwo i pajacowanie powinno
podlegać najwyższym karom, z linczem społecznym na czele, do którego
chętnie się przył±czam i nie dlatego, że Stuhr to Żyd lub
Palestyńczyk, ale dlatego, że Stuhr pajacuje talmudycznie, doskonale
wiedz±c, że z tego występu zbierze niezły procent.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-11-13 10:35:39
Autor: Jusuf

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Do dupy to porównanie do Olbrychskiego i roli "Azji". Tatarzy nie rz±dz± Polsk± iw "Panu Wołodyjowskim" to przedstawiono Polaków jako cierpiętników, a na jednym szpiegu "Azji" się tylko zem¶cili za swoje krzywdy. Wyrok w imieniu Rzeczpospolitej. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 10:41:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Film o pogromie Żydów. Stuhr: Przestałem być uważany za Polaka

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:5b40d8f0-137f-4f8a-b44c-8c60f32edbc0ib4g2000vbb.googlegroups.com...

http://www.kontrowersje.net/maciej_stuhr_%E2%80%93_nie_wiem_czy_%C5%BCydowski_ale_na_pewno_pajac
ble..., ble..., ble...
[...]

====================================

Człowieku. Daj sobie szansę i obejrzyj ten film, dopiero potem weĽ się za pisanie. Młody Sthur nie grał żyda, geniuszu. Młody Sthur nie jest żydem, geniuszu. Film jest thillerem, a nie filmem dokumentalnym.
Polacy tak ukochali sobie Żydów, że żadnemu włos z głowy nie spadł. I dlatego wszyscy uratowani zostali przez Polaków szmalcowników (szmalcownik - ratuj±cy żydów).

robawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-11-13 01:48:24
Autor: brat_olin
On 13 Nov, 10:41, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisa w wiadomo cinews:5b40d8f0-137f-4f8a-b44c-8c60f32edbc0ib4g2000vbb.googlegroups.com...

http://www.kontrowersje.net/maciej_stuhr_%E2%80%93_nie_wiem_czy_%C5%B...
ble..., ble..., ble...
By oby wielk g upot , gdyby m ody Stuhr dostawa po grzbiecie za
s ab , czy te wybitn rol yda w g wnianym filmie, na zasadzie
"gra e Azj ", chocia wielu aktor w zap aci o t cen . Nie wiem, nie
widzia em, widzie nie chc , jak zagra Stuhr i lincz z powodu roli
niechby w najgorszej produkcji filmowej, zalatuje prymitywem, ale
niemniejszym ni sprowokowane publicznie m cze stwo Macieja Stuhra.
Ktokolwiek wsadza kij w mrowisko musi si liczy z reakcj mr wek i to
jest o tyle dobre por wnanie, e z takimi w a nie proporcjami mamy do
czynienia.
ble..., ble..., ble...

====================================

Cz owieku. Daj sobie szans i obejrzyj ten film, dopiero potem we si za
pisanie. M ody Sthur nie gra yda, geniuszu. M ody Sthur nie jest ydem,
geniuszu. Film jest thillerem, a nie filmem dokumentalnym.
Polacy tak ukochali sobie yd w, e adnemu w os z g owy nie spad . I
dlatego wszyscy uratowani zostali przez Polak w szmalcownik w (szmalcownik -
ratuj cy yd w).

Pogro$$ie, i klasyka.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-11-13 11:01:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Film o pogromie Zydów. Stuhr: Przestalem byc uwazany za Polaka

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:c5b6d11a-d750-44e3-8952-67089ca85193s14g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Mój ty geniuszu. Bierzesz udzial w grupie dyskusyjnej. Podejmujesz sie dyskusji na wazne tematy, a nie potrafisz poprawnie skonfigurowac programu, który sluzy ci do pisania i odpowiadania na posty. To jest polska grupa dyskusyjna i piszemy po polsku.

zirytowany

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-11-13 09:22:47
Autor: stevep
Dnia 12-11-2012 o 18:20:44 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Prawie jak Brzeziński?
--
stevep

Data: 2012-11-13 01:16:20
Autor: brat_olin
Film o pogromie Żydów. Stuhr: Przestałem być uważany za Polaka
stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisał(a):

Glupawy ten Stuhr troche..

Prawie jak Brzeziński?

Zbig jest stary i mogly go np. pampersy zirytowac, nie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-11-14 11:29:02
Autor: stevep
Dnia 13-11-2012 o 10:16:20 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Może ciut starszy od Jarusia, ale zdecydowanie mniej pokręcony.
--
stevep

Data: 2012-11-12 18:05:10
Autor: abc
Film o pogromie Żydów. Stuhr: Przestałem być uważany za Polaka
"Z powodu udziału w filmie "Pokłosie" przestałem być uważany za Polaka w
niektórych kręgach" - napisał na Facebooku Maciej Stuhr.

Jego przodkowie pochodzą z Schrattenberg w Dolnej Austrii i przenieśli się
do Krakowa, bo koszty utrzymania w Krakowie były niższe niż w Schrattenberg.