Film o pogromie Żydów. Stuhr: Przestałem być uważany za Polaka

Data: 2012-11-12 18:06:13
Autor: abc
Film o pogromie Żydów. Stuhr: Przestałem być uważany za Polaka
"Z powodu udziału w filmie "Pokłosie" przestałem być uważany za Polaka w
niektórych kręgach" - napisał na Facebooku Maciej Stuhr.

Jego przodkowie pochodzą z Schrattenberg w Dolnej Austrii i przenieśli się
do Krakowa, bo koszty utrzymania w Krakowie były niższe niż w Schrattenberg.

Film o pogromie Żydów. Stuhr: Przestałem być uważany za Polaka