Film o robieniu filmow??

Data: 2009-03-11 15:03:40
Autor: Michal B.
Film o robieniu filmow??
Witajcie

Poszukuje filmu lub dokumentu, ktory mowi o tym jak powstaje film lub jakies jego skladowe.
Znalazlem na razie cos o montazu, ale gdyby ktos znal film o pracy operatora / rezysera / dzwiekowca to bylbym wdzieczny za wskazanie.

pozdrawiam

M.

Data: 2009-03-11 13:32:34
Autor: jakuboff
Film o robieniu filmow??

Michal B. wrote:
Poszukuje filmu lub dokumentu, ktory mowi o tym jak powstaje film lub jakies jego skladowe.

Zack and Miri Make a Porno
http://www.imdb.com/title/tt1007028/

Orgazmo
http://www.imdb.com/title/tt0124819/

;)

Data: 2009-03-11 20:20:10
Autor: 7007
Film o robieniu filmow??
jakuboff wrote:
Michal B. wrote:
Poszukuje filmu lub dokumentu, ktory mowi o tym jak powstaje film
lub jakies jego skladowe.

All that jazz!
Wszystko na sprzedaz
Kaskader z przypadku :)

Data: 2009-03-13 00:42:05
Autor: Moon
Film o robieniu filmow??
7007 wrote:
jakuboff wrote:
Michal B. wrote:
Poszukuje filmu lub dokumentu, ktory mowi o tym jak powstaje film
lub jakies jego skladowe.

All that jazz!

boba fosse'a?
a to nie było o musicallach i broadway shows?
widziałem to 30 lat temu więc nie pamiętam na 100%.

moon

Data: 2009-03-13 21:10:46
Autor: 7007
Film o robieniu filmow??
Moon wrote:
7007 wrote:
jakuboff wrote:
Michal B. wrote:
[...]

No jasne, dobrze pamiętasz. Ale też robili tam film.
Można było obserwować proces montażu :)
W sumie całość była o przenikaniu się twórcy i tworzywa :)

Data: 2009-03-13 23:25:46
Autor: Moon
Film o robieniu filmow??
7007 wrote:

No jasne, dobrze pamiętasz. Ale też robili tam film.
Można było obserwować proces montażu :)
W sumie całość była o przenikaniu się twórcy i tworzywa :)

z tworzywa, to pamiętam, że danserka pokazała chłopcu fajne cyce!
moon

Data: 2009-03-14 00:41:17
Autor: dc9
Film o robieniu filmow?? - off topic
> [...]
> W sumie całość była o przenikaniu się twórcy i tworzywa :)

z tworzywa, to pamiętam, że danserka pokazała chłopcu fajne cyce!

To bardziej producentowi spektaklu pokazała. Cyce pamiętam, chłopca nie.
Procesu montażu też nie pamiętam. DC9

Np. z Showgirls i paru innych filmów też pamiętam tylko cyce.

Data: 2009-03-14 02:31:00
Autor: Moon
Film o robieniu filmow?? - off topic
Użytkownik wrote:
 . Cyce pamiętam, chłopca
nie.
no - chłopiec był chyba bohaterem tego filmu?!

Procesu montażu też nie pamiętam.
I dobrze:)

Np. z Showgirls i paru innych filmów też pamiętam tylko cyce.

no cóż, mogę powiedzieć, przynajmniej widać, że mam do czynienia z normalnym gościem!
zdrówko!

moon

Data: 2009-03-14 10:44:12
Autor: dc9
All That Jazz
 . Cyce pamiętam, chłopca
> nie.
no - chłopiec był chyba bohaterem tego filmu?!

No nie chłopiec, tylko Roy Sheider był głównym bohaterem. To z Filmwebu: "Fabuła musicalu pomyślana jest jako dialog umierającego bohatera
ze śmiercią."

Dzięki :). Piłeś wódkę z tubki? http://images.google.pl/images?hl=pl&q=w%C3%B3dka+w+tubkach&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2

Zdrówko!

DC9

Data: 2009-03-14 11:22:09
Autor: Moon
All That Jazz
Użytkownik wrote:
[...]

a tak! tam były jego flashbacks... wspomnienia, jako chłopiec też.
no i co pamięta chłopiec?
cyce!
wyciskam tubeczkę,

moon

Data: 2009-03-14 14:37:04
Autor: Titus Atomicus
Film o robieniu filmow??
In article <gp92uh$chd$1@inews.gazeta.pl>, "7007" <hmm@cos.com> wrote:

Kaskader z przypadku :)

Ojej, dobrze, ze to przypomniales.
Dawno tego nie widzialem...

TA

Data: 2009-03-11 15:17:07
Autor: dc9
Film o robieniu filmow??
[...]

Polisz Kicz Projekt http://www.filmweb.pl/f36087/Polisz+kicz+projekt,2002

:)
DC9

Data: 2009-03-11 15:26:21
Autor: Ensitherum
Film o robieniu filmow??
Producenci
Amerykańska noc
8 1/2
Wszystko na sprzedaż
Jak to się robi

to oczywiście pół żartem pół serio:]

Data: 2009-03-11 17:01:59
Autor: dc9
Film o robieniu filmow??
Producenci
Amerykańska noc
8 1/2
Wszystko na sprzedaż
Jak to się robi

to oczywiście pół żartem pół serio:]

Jak pół żartem, pół serio, to jeszcze dorzucę:

Dorwać małego - Get Shorty

DC9

Data: 2009-03-11 17:15:41
Autor: Artur Jachacy
Film o robieniu filmow??
On Wed, 11 Mar 2009 17:01:59 +0100, dc9 wrote:

[...]

Tristram Shandy: Wielka ściema - A Cock and Bull Story

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across, without saying in so many words: You stupid fucking morons, you're learning fucking elf languages!
Pan for Windows (beta) - <http://panbuilds.googlepages.com>

Data: 2009-03-11 17:34:14
Autor: chary
Film o robieniu filmow??
dc9@poczta.onet.pl wrote:
[...]

To ja "Ed Wood".
:)

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

"Because of the fat people, Britain is slowly sinking into the sea."

Data: 2009-03-11 20:32:51
Autor: lukawar
Film o robieniu filmow??
[...]

Bowfinger - Wielka heca Bowfingera.
:)

Data: 2009-03-11 15:41:49
Autor: Maciej Bojko
Film o robieniu filmow??
On Wed, 11 Mar 2009 15:03:40 +0100, "Michal B." <bajjt@gazeta.pl>
wrote:

[...]

"The Moguls".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-11 20:36:24
Autor: Malkontent
Film o robieniu filmow??
Dnia Wed, 11 Mar 2009 15:03:40 +0100, "Michal B." <bajjt@gazeta.pl>
napisał:

[cut]

Tak trochę "Tropic Thunder"

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-03-12 18:11:50
Autor: grzessiek
Film o robieniu filmow??

be kind rewind

g.

Data: 2009-03-12 20:09:28
Autor: hermar
Film o robieniu filmow??
a dorzucę 'Lisbon Story' i 'Superprodukcja' ; )

--
www.marcinhernik.com

Data: 2009-03-12 21:00:40
Autor: dc9
Film o robieniu filmow??
a dorzucę 'Lisbon Story' i 'Superprodukcja' ; )

A ja dorzucę jeszcze Nic śmiesznego - we fragmencie  A Superprodukcję można sobie darować, bo to niewypał okrutny.

DC9

Data: 2009-03-14 14:38:47
Autor: Titus Atomicus
Film o robieniu filmow??
In article <14f0.0000005f.49b969e8@newsgate.onet.pl>,
 dc9@poczta.onet.pl wrote:

> a dorzucę 'Lisbon Story' i 'Superprodukcja' ; )

A ja dorzucę jeszcze Nic śmiesznego - we fragmencie

We fragmencie to i 'Vabank 2'.

TA

Data: 2009-03-14 14:26:58
Autor: Przemek Budzyński
Film o robieniu filmow??
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
We fragmencie to i 'Vabank 2'.

i "Deja vu" - i to jakiego :)

Data: 2009-03-14 15:41:03
Autor: Titus Atomicus
Film o robieniu filmow??
In article <gpgeri$1mt$1@inews.gazeta.pl>,
 "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > We fragmencie to i 'Vabank 2'.

i "Deja vu" - i to jakiego :)

Ano fakt.
To dorzuce i 'VIPa'

TA

Data: 2009-03-14 13:01:43
Autor: Przemek Budzyński
Film o robieniu filmow??
Michal B. <bajjt@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

"Amator". "Człowiek z żelaza" :)

Data: 2009-03-14 15:35:12
Autor: dc9
Film o robieniu filmow??
> [...]
> Znalazlem na razie cos o montazu, ale gdyby ktos znal film o pracy operatora > / rezysera / dzwiekowca to bylbym wdzieczny za wskazanie.

Bardzo dobry film sobie przypomniałem;
Gracz, http://www.filmweb.pl/f1250/Gracz,1992

DC9

Data: 2009-03-18 17:17:03
Autor: rut
Film o robieniu filmow??
Michal B. pisze:
Witajcie

Poszukuje filmu lub dokumentu, ktory mowi o tym jak powstaje film lub jakies jego skladowe.

Alien Autopsy/Kosmiczna mistyfikacja

Data: 2009-03-19 22:53:38
Autor: Titus Atomicus
Film o robieniu filmow??
In article <gpr6tj$opg$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
 rut <rut@autograf.pl> wrote:

Michal B. pisze:
> Witajcie

Alien Autopsy/Kosmiczna mistyfikacja

No to w ten sposob i 'Koziorozec 1'

TA

Data: 2009-03-19 23:07:39
Autor: dc9
Film o robieniu filmow??
> Alien Autopsy/Kosmiczna mistyfikacja

No to w ten sposob i 'Koziorozec 1'

TA

Tam program telewizyjny robili, a nie film.
W ten sposób to i Rocco Ravishes Poland Behind the Scenes :P

DC9

--

Film o robieniu filmow??