Film w formacie 3D

Data: 2011-02-15 17:23:45
Autor: Remek
Film w formacie 3D
Witam

Trafił mi się film w formacie 3D. Cena okularów mnie powaliła. Czy da się
ten format jakoś przekonwertować na dwuwymiarowy?

Remek

Data: 2011-02-15 19:45:11
Autor: Arek
Film w formacie 3D
W dniu 2011-02-15 17:23, Remek pisze:
Witam
Trafił mi się film w formacie 3D. Cena okularów mnie powaliła. Czy da się
ten format jakoś przekonwertować na dwuwymiarowy?

A na jakim nośniku?
Generalnie się da bo każde oko ma osobny strumień klatek.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-02-15 21:59:10
Autor: Remek
Film w formacie 3D
Użytkownik "Arek" napisał:

A na jakim nośniku?

Na HDD.

Generalnie się da bo każde oko ma osobny strumień klatek.

Próbowałem trzech programów i żaden nie dał rady. Np. Allok to DVD
converter. Może trzeba umieć ustawić jakieś opcje? Możesz polecić jakiś
program/metodę?

Remek

Film w formacie 3D