Film w 'klimacie' Mad Max 2

Data: 2009-08-31 18:43:57
Autor: Rafał Jeżak
Film w 'klimacie' Mad Max 2
cześć,

Szukam filmów w klimacie Mad Max 2, głównie chodzi o scenerie. Co
możecie polecić?

Pozdrowienia,
--
Rafał Jeżak
rjezak.(at).gmail.(dot).com

Data: 2009-08-31 19:21:33
Autor: Tiber
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Silly, silly Rafał Jeżak nabazgrału:

Szukam filmów w klimacie Mad Max 2, głównie chodzi o scenerie. Co
możecie polecić?

"Battle Angel Alita" (dwuodcinkowe OAV, anime)
"Doomsday" (kupa)
"Waterworld"
"Reign of Fire" (tutaj nie jestem pewien, bo nie widziałem tego dzieła)
"Mad Max" i "Mad Max Beyond Thunderdome" (tak na wszelki wypadek podaję)
"Postman" (po troszę)
"Tank Girl"
"Omega Man"
"Death Race 2000" i "Death Race" z roku 2008 (dwie kupy)

Dłuższa lektura:
http://www.imdb.com/keyword/post-apocalyptic/?title_type=feature

Chińskich pornobajek (anime) już od wieków nie oglądałem, ale jest cała masa filmów pełnometrażowych, wideo, seriali itp. przedstawiających każdy rodzaj post-apokaliptycznej scenerii. "BAA" w wersji wideo nie jest rewelacją specjalną, ale dziewięciotomowa wersja komiksowa zjada Mad Maksa z cyberpunkowym połykiem.

--
tbr

Data: 2009-08-31 19:32:41
Autor: Rafał Jeżak
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Tiber pisze:
"Mad Max" i "Mad Max Beyond Thunderdome" (tak na wszelki wypadek podaję)
Jedynka nie w tym klimacie, a trójka to dla mnie jakiś film przygodowy
na niedzielne popołudnie ;)

"Postman" (po troszę)
"Tank Girl"
"Omega Man"
Chyba widziałem kiedyś, ale odświeżę, dzięki.

--
Rafał Jeżak
rjezak.(at).gmail.(dot).com

Data: 2009-08-31 20:32:19
Autor: Tiber
Film w 'klimacie' Mad Max 2
[...]

No ale pytałeś o setting, a nie klimat i poziom :-)

--
tbr

Data: 2009-08-31 20:52:00
Autor: asmoeth
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Tako rzecze Tiber:
"Reign of Fire"

Kupa.

--
A.
"Żyję aby zmuszać do myślenia. Wywierać bodźce społeczne zapobiegające atrofii narządów nieużywanych, czyli mózgów. (Czyli napierdalać dechą w czoła.)"

Data: 2009-08-31 22:41:21
Autor: Tiber
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Silly, silly asmoeth nabazgrału:

"Reign of Fire"

Kupa.

Nie dałem komentarza, bo filmu nie widziałem. Nie trudno zgadnąć dlaczego.

--
tbr

Data: 2009-09-03 08:57:07
Autor: Rais
Film w 'klimacie' Mad Max 2
asmoeth pisze:
Tako rzecze Tiber:
"Reign of Fire"

Kupa.

To jest dobry film do kategorii "przy kturych ręce opadają".

--
pzdr

Data: 2009-09-03 09:55:38
Autor: Tiber
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Silly, silly Rais nabazgrału:

"Reign of Fire"

Kupa.

To jest dobry film do kategorii "przy kturych ręce opadają".

Zachodzę w głowę jak film z Batmanem, królem Leonidasem i dziewczyną Bonda, Jamesa Bonda, może być filmem, przy kturum nie tylko ręce, ale cokolwiek - co nie jest szczęką opadającą z wrażenia - może opadać :) Must-See dla mnie!

--
tbr

Data: 2009-09-03 10:07:11
Autor: Rais
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Tiber pisze:
[...]

http://www.kaila.pl/htm/rec/smoki.htm
(Zawiera streszczenie więc jeśli ktos chce obejrzeć Władców to niech nie czyta)

--
pzdr

Data: 2009-09-03 10:44:31
Autor: Tiber
Film w 'klimacie' Mad Max 2
[...]

Przynajmniej jednym stwierdzeniem recenzent się myli strasznie. Nie wiem czy po tym powinienem zawierzyć jego wyczuciu i umiejętności trafnej oceny.

--
tbr

Data: 2009-09-03 10:49:49
Autor: Rais
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Rais pisze:
Tiber pisze:
[...]

A... chyba już wiem :)

Data: 2009-09-03 11:27:12
Autor: Tiber
Film w 'klimacie' Mad Max 2
[...]

Daj spokój, nawet nie przypominaj, kompletnie się skompromitowałem tutaj przed wami wszystkimi :<
No... chyba, że nie wiesz co ja miałem na myśli i masz na myśli coś innego niż ja miałem na myśli - w takim bądź razie, śmiało, napieraj! :-)

--
tbr

Data: 2009-09-01 08:44:28
Autor: szczebel
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Dnia Mon, 31 Aug 2009 19:21:33 +0200, Tiber napisał(a):

[...]

HARDWARE (MARK13) - nie kupa :)
Film z mojego top10

--
szczebel

Data: 2009-09-03 08:18:35
Autor: Atlantis
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Tiber pisze:

Chińskich pornobajek (anime)

Jakich? ŻE CO!!??????

Data: 2009-09-03 08:41:10
Autor: Tiber
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Silly, silly Atlantis nabazgrału:

Chińskich pornobajek (anime)

Jakich? ŻE CO!!??????

Chińskich. Pornobajek. Myślałem, że może mi się jakieś egzotyczne kodowanie włączyło i nie możesz przeczytać posta, ale nie, wygląda na prawidłowe.

--
tbr

Data: 2009-09-07 09:54:14
Autor: Seoman
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Tiber wrote:
Chińskich. Pornobajek. Myślałem, że może mi się jakieś egzotyczne
kodowanie włączyło i nie możesz przeczytać posta, ale nie, wygląda na
prawidłowe.

Japońskich. Filmów bardzo różnego sortu.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-09-07 20:29:09
Autor: Tiber
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Silly, silly Seoman nabazgrału:

Chińskich. Pornobajek. Myślałem, że może mi się jakieś egzotyczne
kodowanie włączyło i nie możesz przeczytać posta, ale nie, wygląda na
prawidłowe.

Japońskich. Filmów bardzo różnego sortu.

OK, nie jesteś w temacie, zdarza się.

--
tbr

Data: 2009-09-08 09:09:50
Autor: Seoman
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Tiber wrote:
OK, nie jesteś w temacie, zdarza się.

Dobra. Jako, że czuję się nieswojo nie będąc w tym filmowym temacie, i chcąc poszerzyć spektrum swojej wiedzy i doświadczeń, poproszę namiar na te chińskie pornobajki :)

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-09-08 21:50:22
Autor: Tiber
Film w 'klimacie' Mad Max 2
[...]

"Zboczone chińskie pornobajki" to taki internetowo-konwentowy mem odnoszący się do tendencyjnego i połebkowego stosunku zdecydowanej większości polskich mediów do tematu mango i animy. "Mango" i "anima" to też memy, odnoszące się do tendencyjnego i połebkowego stosunku zdecydowanej większości polskich mediów do...
A co do aktualnie popularnych tytułów to nie mnie pytać, bo ja już dawno nie jestem w ogóle w temacie. Można spróbować na pra, albo jakimś forum, na przykład http://www.magazyn-arigato.com.pl/forum/.

--
tbr

Data: 2009-09-08 20:23:18
Autor: Artur Jachacy
Film w 'klimacie' Mad Max 2
On Tue, 08 Sep 2009 21:50:22 +0200, Tiber wrote:
[...]

Oh ah, współczułbym, ale Michał pokazywał mi zdjęcia z konwentów.

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across, without saying in so many words: You stupid fucking morons, you're learning fucking elf languages!
Pan for Windows (beta) - <http://panbuilds.googlepages.com>

Data: 2009-09-08 23:43:11
Autor: Tiber
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Silly, silly Artur Jachacy nabazgrału:

"Zboczone chińskie pornobajki" to taki internetowo-konwentowy mem

Oh ah, współczułbym, ale Michał pokazywał mi zdjęcia z konwentów.

Tru. Ale właściwie powinienem był napisać "fandomowy".

--
tbr

Data: 2009-09-03 08:50:25
Autor: Rais
Film w 'klimacie' Mad Max 2
Atlantis pisze:
Tiber pisze:

Chińskich pornobajek (anime)

Jakich? ŻE CO!!??????

Niektórzy to tylko o jednym...

Data: 2009-09-07 01:07:22
Autor: neuro
Film w 'klimacie' Mad Max 2
On 31 Sie, 18:43, Rafał Jeżak <rjezak.NOS...@NOSPAM.gmail.com> wrote:
cześć,

Szukam filmów w klimacie Mad Max 2, głównie chodzi o scenerie. Co
możecie polecić?

    Dragonhead.

p.

Film w 'klimacie' Mad Max 2