Film z czasów dzieciństwa.

Data: 2012-05-22 19:58:41
Autor: tyg
Film z czasów dzieciństwa.
Witam.
    Będąc małym człowieczkiem wrażenie na mnie wywarł film oglądany na cz.b. telewizorze (lata 80-te).
Pamiętam tylko kilka charakterystycznych scen które chciałbym opisać .

    Był to film fantastyczny ,występowały w nim dwie obce istoty .
Pierwotnie mieściły się w kieszeni marynarki ,ale podczas przyjecia (pamiętam zastawiony stół )
powiekszyły się i masakrowały gości.Pamiętam zmiażdżoną  głowę biesiadnika nogą obcego ,"wypluty"
przez tą istotę rozgrzany do czerwoności widelec ,którym ktoś jego zaatakował.

Podejżewam iż był to czeski film ,ale mogę się mylić.
Chętnie bym go znów po latach obejżał ,ale zupełnie nie wiem jak szukac tytułu.

Pozdrawiam i licze na pomoc.

Data: 2012-05-22 20:05:22
Autor: Rais
Film z czasów dzieciństwa.
[...]

[...]