Film z nurkowania w mocno zarybionym kamienio³omie Kanka kee, IL

Data: 2009-07-01 22:11:03
Autor: Pszemol
Film z nurkowania w mocno zarybionym kamienio³omie Kanka kee, IL
W ubieg³± niedzielê nurkowa³em w nocy z koleg± w zarybionym kamienio³omie.

Mia³em okazjê przetestowaæ wreszcie swoj± now± chiñsk± latarkê :-)
Niby zda³a egzamin, ale przyda³by siê lepszy reflektor filmowy, co lepiej
rozprasza ¶wiat³o w równomierny obszar. Z oryginalnym reflektorem jest
silnie o¶wietlone centrum i cieñ dooko³a, ale i tak fajnie widaæ w nocy :-)
Reflektor filmowy ju¿ wiem sk±d za³atwiæ, wiêc wkrótce bêdzie lepiej!

Widaæ sporo, naprawdê sporo ró¿nych ryb - akwarystom i wêdkarzom
posy³am wiêc te¿ na "smaka":

http://www.youtube.com/watch?v=pK-WDrcO59c

Jak siê znudzicie pocz±tkiem, to przewiñcie do oko³o 4 minuty i ogl±dajcie
do koñca - bêdzie tam mi³a niespodzianka dla mi³o¶ników przyrody:
rybki pilnuj±ce ikry w gnie¼dzie - niesamowity i unikalny widok dla nurka!

Pozdrawiam,
Pszemol

p.s.
nie nabijajcie siê z monta¿u - to moje pierwsze do¶wiadczenie tego typu :)

Film z nurkowania w mocno zarybionym kamienio³omie Kanka kee, IL