Film z nurkowania w najlepszych miejscach Indonezji.

Data: 2012-09-11 07:21:21
Autor: bsykus
Film z nurkowania w najlepszych miejscach Indonezji.
Wróciliśmy z Indonezji, rafy ciągle jeszcze są tam w dobrej kondycji, a różnorodność zwierzaków powoduje, że nury są wspaniałe.. Udało nam się nawet popływać z rekinem wielorybim co na Komodo jest dużą rzadkością. Były też manty, rekiny rafowe i spore ławice ryb. Na Lembehu jak zwykle macro rozwala. Mimic octopus pokazał nam wszystkie swoje wcielenia:)

http://www.youtube.com/watch?v=jiIpo3LkJjQ

Data: 2012-09-19 05:09:23
Autor: Pszemol
<bsykus@gmail.com> wrote in message
[...]

Piękny film! Aczkolwiek jarmark Tomohon przerażający... :-(

Tydzień temu wróciłem z Sulawesi i też nurkowałem jeden dzień
w cieśninie Lembeh ale z filmu wnioskuję że widziałeś dużo więcej
niż mi się udało zobaczyć.
Pamiętasz może w których miejscach nurkowałeś w cieśninie?

Film z nurkowania w najlepszych miejscach Indonezji.