Film z nurkowania w ruinach

Data: 2009-05-22 11:35:03
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Film z nurkowania w ruinach
Witam!
Sporo ostatnio różnych filmów więc i ja się przyłączę :)
Filmik z niedawnego nurkowania w ruinach industrialnych...
http://www.diveschool.pl/galeria-video.php

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-22 11:55:47
Autor: Daniel Kowalski
Film z nurkowania w ruinach
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] pisze:
[...]

Bardzo fajny montaż ;-)
PS. Buzie Was nie piekły po tej wodzie?

Data: 2009-05-22 12:05:51
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Film z nurkowania w ruinach

Użytkownik "Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4A1676A3.6070307gazeta.pl...
[...]

Piekły :) Właśnie żałuję, że nie zrobiłem kolegom zdjęcia jak wracaliśmy bo fajnie by pasowało do filmu na koniec :)

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-24 05:02:14
Autor:
Film z nurkowania w ruinach
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
Piekły :) Właśnie żałuję, że nie zrobiłem kolegom zdjęcia jak wracaliśmy bo fajnie by pasowało do filmu na koniec :)

Dlaczego nie używaliście pełnych suchych skafandrów:
Draeger czy Krogulec lub UGK ?

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-25 09:08:24
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Film z nurkowania w ruinach

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gvakcm$jnf$1inews.gazeta.pl...
[...]

bo nie mamy?

:D

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-25 07:16:40
Autor:
> [...]
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
> Dlaczego nie używaliście pełnych suchych skafandrów:

Dobrze że mówisz wprost i prawdę.
Jeśli byś potrzebował to zgłoś się do R Gałcha, ma takie skafandry. Po płaską szybę możesz się zgłosić do mnie lub do Draeger, tyle że ta ich ma
mniejsze pole widzenia.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-25 13:53:10
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Film z nurkowania w ruinach

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gvdgko$5qn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jeśli byś potrzebował to zgłoś się do R Gałcha, ma takie skafandry.
Po płaską szybę możesz się zgłosić do mnie lub do Draeger, tyle że ta ich ma

No dobra ale ja taki skafander to potrzebuję nie często a więc nie będę w niego inwestował. Co innego gdybym w takich warunkach miał nurkować/pracować częściej ale wtedy to powiem Ci szczerze, że hełm Górskiego jest dla mnie najlepszym rozwiązaniem :)

pozdrawiam, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-25 19:44:45
Autor:
[...]

Gałach to inna klasa, dostałem jeden skafander po nurkowaniu samodzielnym w
jeziorze Wuksniki, koszt zerowy. Bo miałem Mistrala jako zapasowy AO i
prezentowałem skrajnie oldskulową konfigurację i jeszcze kilka innych
elementów zdecydowało. Skafander może spaść z nieba. Hełm od Leszka Górskiego
może też załatwić, znają się z R Gałachem.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-22 12:05:09
Autor: Slawek Packo
Film z nurkowania w ruinach
[...]

Kamera się nie rozpuœciła? :-)
Fajny filmik.

Data: 2009-05-22 14:43:50
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Film z nurkowania w ruinach

Użytkownik "Slawek Packo" <packo@technikapodwodna.pl> napisał w wiadomoœci news:gv5tu2$d0v$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Kamera nie :)
Ja to z tego wyszedłem całkiem cało (lekko zaczerwioniona szyja) ale koledzy wyglšdali jak po operacji œcišgnięcia skóry, jednemu (chyba kwestia ustnika) woda dostawała się do œrodka i generalnie przez kilka dni miał również w œrodku spuchnięte i nie specjalnie mógł przyjmować twarde jedzenie :)

Zastanawiam się jak będzie wyglšdał nieœwiadomy osobnik, który zanurkuje tam w piance...

Dzięki za komentarz...

pozdrawiam, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-22 15:10:26
Autor: Slawek Packo
Film z nurkowania w ruinach
[...]

Tacy co nurkowali tam w piance już byli. Brak doniesień jak wygladali dień po nurku. Ale nie może być tak Ÿle skoro mój reb wytrzymał to 3 razy (syn mnie zmusił).

Data: 2009-05-23 18:22:21
Autor: RO
Film z nurkowania w ruinach
[...]

Ładnie Karolu.
pozdrawiam

P.S  Miejmy najdzieje, ze ktoś tam jakiejs harfy nie utopi;)

Data: 2009-05-23 14:25:42
Autor: Duch
Film z nurkowania w ruinach
Widać że na drugim poziomie trochę się wizura polepszyła - w
porównaniu do zimy.
Teraz mieliście trochę lepiej bo dziury nie trzeba było kuć.
Drugi poziom jest wogóle mniej toksyczny (mniej wapana) - my tam
spotkaliśmy okonie.
Skoro one przetrwały znaczy się  da się.

Usta trochę pieką, kolejne razy jak tam byłem, gruba warstaw Nivea
pomagała.
Fajny fimik.

Pozdrawiam
Expedition Trimix Instructor
Advanced Gas Bleder Instructor
Wreck, Ice, Deep, Dry Suit etc. Instructor
PSAI; TDI; SDI
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
TECH Market Piotr Dusza
Jastrzębnik ul. Jarzębinowa 5
96-321 Żabia Wola
Poland
NIP: 799-168-21-96
REGON: 141086660
PHONE: +48 695 656 906
GG: 3254570
SKYPE: piotr.dusza
http://www.frogmen.pl

Data: 2009-05-23 23:43:27
Autor: SHARMDIVER.PL
Film z nurkowania w ruinach
Duch wrote:

> bla bla bla

Mam prośbę czy możesz do swojej "stopki" dołączyć cennik kursów, ofertę nurkowań, opisy jak to było wspaniale od zadowolonych klientów  itp.
Bardzo mi tego i jak sądzę innym brakuje...

Data: 2009-05-25 09:32:40
Autor: MisiekK
Film z nurkowania w ruinach
SHARMDIVER.PL pisze:
Duch wrote:

> [...]

Bardzo mi tego i jak sądzę innym brakuje...

Gościu czy ty nigdy nie masz dość? Spamujesz tu od lat wiec nie powinieneś nawet literki postawić w żadnym wątku...
Co wniosłeś na grupę swoim kretyńskim wątkiem o kryzysie?

A stopkę każdy sobie robi jak chce.

Nawet jak sie ciebie wrzuci do killfilea to wyłazisz gdzieś przez dziurę...jak chwasty w moim ogrodzie.

MisiekK

Data: 2009-05-25 10:21:38
Autor: Pisklak
Film z nurkowania w ruinach
MisiekK pisze:
A stopkę każdy sobie robi jak chce.

A tu sie nie moge zgodzic. Wedlug netykiety (m.in. tej grupy) cytuje:
"Nie przesadzaj z sygnaturką. Sygnatura to zdefiniowany tekst,
który twój program automatycznie umieszcza na końcu twojego
artykułu. Warto zrobić sobie taką sygnaturkę, w której można
umieścić (oczywiście poza nazwiskiem) swój adres e-mail, numer
telefonu, adres prywatnej strony WWW. Możesz zadbać o jej
oryginalny wygląd przez umieszczenie jakiegoś cytatu lub elementu
graficznego złożonego ze znaków ASCII. *Pamiętaj jednak, aby twoja
sygnaturka nie przekraczała czterech linii tekstu*."

Pozdr.
Pisklak

Data: 2009-05-27 10:39:08
Autor: MisiekK
Film z nurkowania w ruinach
Pisklak pisze:

A tu sie nie moge zgodzic. Wedlug netykiety (m.in. tej grupy) cytuje:
"Nie przesadzaj z sygnaturką...

Netykieta dawno poszła w zapomnienie, czasy ściągania grupy przez modem
też już minęły, chociaż sam staram się szanować użytkowników
korzystających sporadycznie np z GSM (co widać po mojej stopce).
Jednak nie chodzi tu o długość stopki tylko jej treść bo tego dotyczył
post SHARMDIVERA, który sam kreuje się na grupie od lat a komuś zarzuca
umieszczenie swojej wizytówki w stopce tylko po to aby zaliczyc jeszcze
jeden post.

--
MisiekK

Data: 2009-05-25 10:22:51
Autor: SHARMDIVER.PL
Smutny Misiu
MisiekK wrote:

MisiekK

Misiu, podnieś swoje misiowe smutne oczka i wyjrzyj przez okno!
Może deszcz się skończył, zniknęły chmury, znów świeci słońce i ptaki radośnie ćwierkają?
Nie smuć się! Znowu będziesz mógł grzać na słońcu swoje futerko i na pewno małe "co nieco" też się znajdzie :)
Dzisiaj na pewno będzie piękny dzień!

Pozdrawia

Twój fan

Data: 2009-05-25 23:11:43
Autor: MisiekK
Smutny Misiu
SHARMDIVER.PL pisze:

Misiu...

Nie jestem żaden Misiu a tym bardziej nie dla ciebie.
--
MisiekK

Data: 2009-05-26 00:26:12
Autor: SHARMDIVER.PL
Smutny Misiu
MisiekK wrote:
SHARMDIVER.PL pisze:

Misiu...

Nie jestem żaden Misiu a tym bardziej nie dla ciebie.

Przyznajcie, że jest to "Tekst Miesiąca"

Data: 2009-05-25 12:56:50
Autor: qlphon
Film z nurkowania w ruinach
Filmik z niedawnego nurkowania w ruinach industrialnych...
http://www.diveschool.pl/galeria-video.php

gdzie to jest?
i co to było kiedyś? wapiennik?
jakie tam sa głębokosci?

z postów mi wynika że woda jest tam alkaliczna
jak sprzęt to znosi?

pzdr.
qlphon

Data: 2009-05-25 13:19:19
Autor: Zi
Film z nurkowania w ruinach
qlphon pisze:
[...]

Elektrociepłownia Pruszków II (nieczynna)

Data: 2009-05-25 15:04:42
Autor: qlphon
Film z nurkowania w ruinach
gdzie to jest?

Elektrociepłownia Pruszków II (nieczynna)

czyli relatywnie blisko wawy...

na wiki piszą że obiekt nie był nigdy używany...niedokończona budowa
skąd to skażenie tam?

tak sie zastanawiam czy to nie byłby fajny zaczynek pod jakiś sztuczny akwen dla nurków
niemcy tak zrobili np. stary zbiornik po gazie

Data: 2009-05-25 15:08:29
Autor: SHARMDIVER.PL
Film z nurkowania w ruinach
qlphon wrote:
gdzie to jest?

[...]

Tylko jest mały szczegól o którym jakoś nie pomyślałeś:

Niemcy mają PIENIĄDZE..

Film z nurkowania w ruinach