Film z nurkowania w ruinach

Data: 2009-05-22 11:55:47
Autor: Daniel Kowalski
Film z nurkowania w ruinach
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] pisze:
Witam!
Sporo ostatnio różnych filmów więc i ja się przyłączę :)
Filmik z niedawnego nurkowania w ruinach industrialnych...
http://www.diveschool.pl/galeria-video.php

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Bardzo fajny montaż ;-)
PS. Buzie Was nie piekły po tej wodzie?

Data: 2009-05-22 12:05:51
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Film z nurkowania w ruinach

Użytkownik "Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4A1676A3.6070307gazeta.pl...
[...]

Piekły :) Właśnie żałuję, że nie zrobiłem kolegom zdjęcia jak wracaliśmy bo fajnie by pasowało do filmu na koniec :)

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-24 05:02:14
Autor:
Film z nurkowania w ruinach
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
Piekły :) Właśnie żałuję, że nie zrobiłem kolegom zdjęcia jak wracaliśmy bo fajnie by pasowało do filmu na koniec :)

Dlaczego nie używaliście pełnych suchych skafandrów:
Draeger czy Krogulec lub UGK ?

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-25 09:08:24
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Film z nurkowania w ruinach

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gvakcm$jnf$1inews.gazeta.pl...
[...]

bo nie mamy?

:D

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-25 07:16:40
Autor:
> [...]
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
> Dlaczego nie używaliście pełnych suchych skafandrów:

Dobrze że mówisz wprost i prawdę.
Jeśli byś potrzebował to zgłoś się do R Gałcha, ma takie skafandry. Po płaską szybę możesz się zgłosić do mnie lub do Draeger, tyle że ta ich ma
mniejsze pole widzenia.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-25 13:53:10
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Film z nurkowania w ruinach

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gvdgko$5qn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jeśli byś potrzebował to zgłoś się do R Gałcha, ma takie skafandry.
Po płaską szybę możesz się zgłosić do mnie lub do Draeger, tyle że ta ich ma

No dobra ale ja taki skafander to potrzebuję nie często a więc nie będę w niego inwestował. Co innego gdybym w takich warunkach miał nurkować/pracować częściej ale wtedy to powiem Ci szczerze, że hełm Górskiego jest dla mnie najlepszym rozwiązaniem :)

pozdrawiam, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-25 19:44:45
Autor:
[...]

Gałach to inna klasa, dostałem jeden skafander po nurkowaniu samodzielnym w
jeziorze Wuksniki, koszt zerowy. Bo miałem Mistrala jako zapasowy AO i
prezentowałem skrajnie oldskulową konfigurację i jeszcze kilka innych
elementów zdecydowało. Skafander może spaść z nieba. Hełm od Leszka Górskiego
może też załatwić, znają się z R Gałachem.

pozdrawiam rc

--

Film z nurkowania w ruinach