Film z poniedziałku

Data: 2009-08-26 19:25:12
Autor: barbakan
Film z poniedziałku
W poniedziałek, w godzinach północnych jako usypiacz oglądałem western z Gregorym Peckiem, nie pamiętam na którym kanale. Oglądałem do czasu, aż ż. zaczęła grzmieć i musiałem wyłączyć tv. Chciałbym sobie oglądnąć ten film bo zapowiadał się całkiem całkiem. Gregory podróżował z małą dziewczynką (córką?) i zatrzymał się u kobiety, która miała chyba syna, potem do domu wtargnęli jacyś bandyci i strzelali do filiżanek umieszczonych na głowie dziewczynki. I w tym momencie pstryk - ciemność. Chciałem znaleźć w necie, w programach tv, ale wszystkie programy nastawione sa na przyszłość, ew, pokazują co było wczoraj.
Podpowiedzcie, co to za film. Pewnie to klasyka, mnie z westenów z G.P. kojarzy się tylko Biały Kanion.
--
pozdro
barbakan

Data: 2009-08-26 20:26:34
Autor: Rais
Film z poniedziałku
barbakan pisze:
W poniedziałek, w godzinach północnych jako usypiacz oglądałem western z Gregorym Peckiem, nie pamiętam na którym kanale. Oglądałem do czasu, aż

Na TVN7 leciało "Rio Bravo" tylko gdzie tam Peck?
Więc może
http://www.filmweb.pl/f32004/Jak+zdobywano+Dziki+Zach%C3%B3d,1962
?

jak nie to gazety poszukam :)
--
pzdr

Data: 2009-08-26 20:36:13
Autor: Grynio
Film z poniedziałku
To był western pt.  "Odstrzał" z 1971 r. Ja usnąłem po 15 minutach ...

Data: 2009-08-26 20:46:40
Autor: Michal Jankowski
Film z poniedziałku
Shoot Out. http://www.imdb.com/title/tt0067750/ Ale to nie jest dobry
film...

  MJ

Data: 2009-08-27 21:12:19
Autor: barbakan
Film z poniedziałku

Uzytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisal
Shoot Out. http://www.imdb.com/title/tt0067750/ Ale to nie jest dobry

Dzieki. Tak to ten.
Miedzy jawa a snem zapowiadal sie calkiem dobrze,
ale faktycznie gwiazdek ma niewiele.

--
pozdro
barbakan

Data: 2009-08-28 15:19:56
Autor: flower
Film z poniedziałku
Uzytkownik "barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]

Dzieki. Tak to ten.
Miedzy jawa a snem zapowiadal sie calkiem dobrze,

Kiedys ogladalismy na VHS z kolega film. Zaczynal sie a'la Rambo - obdartus,
ze spuszczona glowa, przychodzi do miasta, zamawia hamburger z surowym
miesem, idzie ulica powlóczac nogami (ciagle nie widac twarzy), zaczepia go
zly glina... W tym momencie film sie urwal. Rany, jak zalowalismy. Ale
znalazlo sie ten film jakis czas pózniej (zródlem kaset byl dla mnie handel
wymienny na warszawskim bazarze na terenie "Skry") - nie do wiary. Doslownie
3 sekundy po tym momencie jak sie urwal gruchnelismy smiechem - ten gosciu
podniósl glowe i zaczal sie jakos smiesznie drzec, a potem zdaje sie rabal
ciosy karate machaja dlonia jak szabla, jak przy rozbijaniu desek. To byla
taka szmira, za zalosc brala.

A pozostajac w temacie przy urwanym westernie - co to jest jak siedzi kilku
gosci i czeka na przyjazd pociagu, jednemu mucha chodzi (w zblizeniu) po
kapeluszu czy twarzy, wreszcie przyjezdza pociag i wysiada Charles Bronson?

--
"Zaluj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-08-28 15:24:22
Autor: Michal Jankowski
Film z poniedziałku
"flower" <flower19737@wp.pl> writes:

[...]

I też się kaseta urwała?

http://www.imdb.com/title/tt0064116/

  MJ

Data: 2009-08-29 03:49:09
Autor: Budzik
Film z poniedzia?ku
Osobnik posiadający mail barbakan@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Shoot Out. http://www.imdb.com/title/tt0067750/ Ale to nie jest dobry

Dzieki. Tak to ten.
Miedzy jawa a snem zapowiadal sie calkiem dobrze,
ale faktycznie gwiazdek ma niewiele.

ło matko, co sie przejmujesz - mało gwiazdek, "ale to nie jest odbry film"...
Tobie sie podobał - ogladaj! :)

Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
Frank Herbert

Film z poniedziałku