Film ze slajdów [było][suchar]

Data: 2010-06-17 21:51:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Film ze slajdów [było][suchar]
Witam!
Wieczność temu wrzucałem zaproszenie na slajdowisko i obiecałem film z
tegoż slajdowiska. Trochę to trwało, ale wszystko w końcu trafiło na YT.
Zapraszam do "lektury" w wolnych chwilach
Zaczyna się tutaj:
http://www.youtube.com/user/mkarweta#p/c/174416B04F405991/0/2xRartwn1yM
(proponuję kliknąć w "Listy odtwarzania" i tam jest "Slajdowisko [...]" -
filmy są poukładane w kolejności. A jak ktoś jest zainteresowany innymi
moim wideo z podróży to będzie mi tym przyjemniej :-))

Film ze slajdów [było][suchar]