Film ze zlotu Born to Ride 2009

Data: 2009-10-19 14:32:08
Autor: Kizior
Film ze zlotu Born to Ride 2009
Troche to trwalo ale jest:

http://www.youtube.com/watch?v=QVLWTiOBtVU

--
Kizior

Data: 2009-10-21 19:14:24
Autor: Viking
Film ze zlotu Born to Ride 2009

Użytkownik "Kizior" <teliss@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hbhm8c$3jt$1news.onet.pl...
Troche to trwalo ale jest:

http://www.youtube.com/watch?v=QVLWTiOBtVU

Pinacle ?
która wer.? :))
poważnie pytam, bo części przejść nie mam u siebie na Pinaccle 9?

pozdr.
Tomek
Biały VFRanek / cały bo nogą obroniony.. złamaną;/

Data: 2009-10-22 12:08:19
Autor: Kizior
Film ze zlotu Born to Ride 2009
Pinacle ?
która wer.? :))
poważnie pytam, bo części przejść nie mam u siebie na Pinaccle 9?

**

Pinacle 12 Plus
--
Kizior

Data: 2009-10-23 01:39:14
Autor: Viking

Użytkownik "Kizior" <teliss@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hbpauo$87s$1news.onet.pl...
Pinacle ?
która wer.? :))
poważnie pytam, bo części przejść nie mam u siebie na Pinaccle 9?

**

Pinacle 12 Plus

V-tkacy,..
Aaa. to mi .. mój komp przy wer 10 jęczy... wróciłem do 9... tylko te efekty..smart sound mało ich mam..
dobra ,.. nie NTG.. bo z preclowych imprez montuje nim... reportaże:)

Pozdr
Tomek
Biały VFRanek

Film ze zlotu Born to Ride 2009