Filmbox i Kino Polska z reklamami w filmach :(

Data: 2013-01-29 11:22:39
Autor: Arek.
Filmbox i Kino Polska z reklamami w filmach :(
od 1-go marca Filmbox będzie nadawał bloki reklamowe również w czasie emisji filmów,a nie tylko pomiędzy poszczególnymi pozycjami programu. Na taki krok zdecydował się też kanał Kino Polska w którym przerwy reklamowe mają być wprowadzone od 1-go lutego.Część uzyskanych dzięki temu przychodów nadawca stacji planuje przeznaczyć na cyfrową rekonstrukcję dzieł polskiej kinematografii.

info w dzisiejszym TO & OWO

Data: 2013-01-29 16:42:52
Autor: bufi
Arek. wrote:

[...]

No to kolejne programy wlasciwie do odstawki. Nic bardziej nie irytuje
jak reklamy podczas programu. Dobrze, że chociaz Viasaty sa bez reklam.

P.

Data: 2013-01-30 15:02:53
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik bufi napisał:
Nic bardziej nie irytuje jak reklamy podczas programu.

Oj tam oj tam. Trza się zaopatrzyć w tuner PVR i przeskakiwać reklamy...

Data: 2013-01-30 18:35:21
Autor: bufi
Bartłomiej Zieliński wrote:

Użytkownik bufi napisał:
> Nic bardziej nie irytuje jak reklamy podczas programu.

Oj tam oj tam. Trza się zaopatrzyć w tuner PVR i przeskakiwać
reklamy...

Przewaznie ogladam programy 'na żywo' PVR jest dla mnie zbedny.

P.

Data: 2013-01-30 18:40:45
Autor: Waldek Godel
Dnia 30 Jan 2013 18:35:21 GMT, bufi napisał(a):

Przewaznie ogladam programy 'na żywo' PVR jest dla mnie zbedny.

"Wodę nosimy w razie potrzeb ze studni, wodociąg jest dla nas zbędny"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-01-30 18:48:09
Autor: bufi
Waldek Godel wrote:

Dnia 30 Jan 2013 18:35:21 GMT, bufi napisał(a):

> Przewaznie ogladam programy 'na żywo' PVR jest dla mnie zbedny.
> "Wodę nosimy w razie potrzeb ze studni, wodociąg jest dla nas zbędny"

No skoro lubisz sobie nagrywac np. mecz, albo Wiadomosci albo inny
program z Discovery i se obejrzec 'jutro' to prosze bardzo.
Jak napisalem, ja ogladam je kiedy sa transmitowane.

Wiem, że dla ciebie jest to dziwne ale kazdy czlowiek ma swoje
przyzwyczajenia. Nawet przytoczony przez ciebie z dupy wziety sarkazm.
Skad mozesz wiedziec, że akurat niektorym ludziom jest wygodniej nosic
wode w wiadrze, zamiast budowac, za Bog wie jakie pieniadze i jak długo
wodociag.

P.

Data: 2013-01-30 19:40:40
Autor: Waldek Godel
Dnia 30 Jan 2013 18:48:09 GMT, bufi napisał(a):

No skoro lubisz sobie nagrywac np. mecz, albo Wiadomosci albo inny
program z Discovery i se obejrzec 'jutro' to prosze bardzo.
Jak napisalem, ja ogladam je kiedy sa transmitowane.

Tak, bardzo lubię. Może niekoniecznie jutro, ale godzinę później jak wrócę
do domu. Jest to bardzo użyteczne.
Znikły też jakiekolwiek problemy jak ktoś w rodzinie chce coś innego
oglądać - jeden z programów sie nagrywa. Bardzo często też używam
timeshiftu, jak muszę iść do ubikacji, odebrać telefon czy zrobić coś
innego. A chwilę później dzięki temu mogę przewinąć pół godziny
odmóżdżających reklam. Kolejną zaletą jest brak konieczności czekania na
programy o dziwnych porach - po prostu się nagrywają i oglądam wtedy, kiedy
JA chcę. Plus jeszcze kilkadziesiąt innych korzyści.

Data: 2013-01-30 19:49:41
Autor: bufi
Waldek Godel wrote:

> [...]

na programy o dziwnych porach - po prostu się nagrywają i oglądam
wtedy, kiedy JA chcę. Plus jeszcze kilkadziesiąt innych korzyści.

No widzisz :) PVR jest wymyslony specjalnie pod ciebie :)
Ja jak chce cos nagrac, to sie podlaczam z kompa VLCem do tunera
i wciskam REC :) Poźniej tez se moge to obejrzec kiedy chce.
Moja rodzina ma swoje TV i swoje tunery, ogladaja co chca i kiedy chca.
Na szczescie nie dziele TV na kilka osob w rodzinie + pies.
A tych biednych ludzi z wiadrami zostaw w spokoju :)

P.

Data: 2013-01-31 07:11:06
Autor: z
W dniu 2013-01-30 20:49, bufi pisze:

No widzisz :) PVR jest wymyslony specjalnie pod ciebie :)
Ja jak chce cos nagrac, to sie podlaczam z kompa VLCem do tunera
i wciskam REC :)

Nie gadaj tyle tylko spróbuj A Twoje życie się zmieni. :-)
Przychodzę do domu, zapuszczam sprzęt, idę coś zjeść, siadam do tv i przewijam do początku nagrania. Oglądam, natrafiam na reklamy i je przewijam do przodu. Łazienka czy cuś... procedura od początku.
Nic mi przez to z interesującego programu nie umknie (mogę nawet robić powtórki dla utrwalenia :-) ) i nie oglądam reklam.
To jest u mnie główne zastosowanie PVR. DO tego wystarcza zwykły pen 4G.
Czasem zdarza mi się oglądać jedno a nagrywać drugie. :-)
Nie kolekcjonuję nagrań. :-)

Data: 2013-01-30 18:14:20
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-29 17:42, bufi pisze:
Dobrze, że chociaz Viasaty sa bez reklam. P.

A co to takiego te Viasaty?

Data: 2013-01-30 18:24:01
Autor: bufi
Trybun wrote:

W dniu 2013-01-29 17:42, bufi pisze:
> Dobrze, że chociaz Viasaty sa bez reklam. P. A co to takiego te Viasaty?

Viasat History, Viasat Explorer i Viasat Nature.

Dostepne od jakiegoś czasu w Cyfrowym Polsacie.

Wszystkie Discovery i Nationale razem wzięte się mogą schować
w porównaniu do Viasatów. Oczywiście imho :)

Data: 2013-01-31 11:32:24
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-30 19:24, bufi pisze:
Trybun wrote:

[...]

No jasne, to Discovery to jakaś pomyłka,. Nie mają juz co tam nadawać na jednym kanale, a oni podzielili go chyba na dziesięć oddzielnych programów. Tak w ogóle z tych co znam, z tego typu kanałów to najlepszy jest Planete. Cały czas coś nowego, no i bez tych reklam co 10 minut.

Filmbox i Kino Polska z reklamami w filmach :(