Filmbox w żałobie

Data: 2010-10-14 13:15:03
Autor: Jan Rudziński
Filmbox w żałobie
Cześć wszystkim

W logo kanału Filmbox czarna wstążeczka jak przy żałobie narodowej.
Nie byłoby w tym nic dziwnego (mamy żałobę lokalną w wojewódzwtwie), ale dlaczego Filmbox jest jedynym (przynajmiej w UPC) kanałem w żałobie?

--
Pozdrowienia
  Janek (sygnaturka zastępcza)

Data: 2010-10-14 18:57:51
Autor: lukasz
Filmbox w żałobie
żałobę lokalną w wojewódzwtwie), ale
dlaczego Filmbox jest jedynym (przynajmiej w UPC) kanałem w żałobie?

przez godzine od rozpoczecia zaloby planete bylo w zalobie( czarnobiale logo) , a 13 street universal w zalobie do tej pory ;)

Data: 2010-10-14 22:53:00
Autor: jerzu
Filmbox w żałobie
On Thu, 14 Oct 2010 13:15:03 +0200, Jan Rudziński <janekr@gazeta.pl>
wrote:

ale dlaczego Filmbox jest jedynym (przynajmiej w UPC) kanałem w żałobie?

TVN Warszawa też jest. I TVP Info warszawskie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-14 19:24:02
Autor: Brooks
Filmbox w żałobie
On Oct 14, 9:53 pm, jerzu <to_jest_fajans.je...@poczta.onet.pl> wrote:
On Thu, 14 Oct 2010 13:15:03 +0200, Jan Rudziński <jan...@gazeta.pl>
wrote:

> ale
>dlaczego Filmbox jest jedynym (przynajmiej w UPC) kanałem w żałobie?

TVN Warszawa też jest. I TVP Info warszawskie.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.je...@poczta.onet.plhttp://jerzu.waw.plGG:129280

Jesli to oznacza mniej reklam to mogliby wprowadzic zalobe na stale.
Zreszta calkiem dobrze nam idzie zalowanie zaraz po stawianiu
pomników, krzyzy i dniach swiatecznych wolnych od pracy.

Brooks

Filmbox w żałobie