Filmik Akrobacja Szybowcowa innaczej

Data: 2009-11-24 02:45:04
Autor: pospiech
Filmik Akrobacja Szybowcowa innaczej
http://www.youtube.com/watch?v=kcpUyS-c3_M witam, prosił bym o opinie
na temat filmiku, co sie podoba co sie nie podoba itd. z góry dziękuje
za każdą opinię

pozdrawiam Maciek

Data: 2009-11-24 11:53:43
Autor: LUK
Filmik Akrobacja Szybowcowa innaczej
pospiech <pospiech@szybowce.waw.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=3DkcpUyS-c3_M witam, prosi=B3 bym o opinie
na temat filmiku, co sie podoba co sie nie podoba itd. z g=F3ry dzi=EAkuje
za ka=BFd=B1 opini=EA

pozdrawiam Maciek

filmik jak to filmik , pełno takich w sieci , ten różni sie tym , że są na nim miejsca  i samoloty , które znam :)

o muzyce sie nie dyskutuje .. wiadomo . ale tych "efektów specjalnych " troche za duzo , pytanie czy to filmik o lataniu , czy pokaz umiejetności montażysty.

ja osobiście lubie eksperymentować z połozeniam kamery , ujecia z kabiny są juz oklepane , ale kamera na końcówce szkrzydła albo na ogonie daje fajne efekty :)

Data: 2009-11-24 13:04:14
Autor: Miokosuki
Filmik Akrobacja Szybowcowa innaczej
filmik jak to filmik , pełno takich w sieci , ten różni sie tym , że są na

film jest ok, ale nazwanie tego akrobacjami jest na przerost

jk

Data: 2009-11-25 18:52:55
Autor: Dzik
Filmik Akrobacja Szybowcowa innaczej

witam, prosił bym o opinie
na temat filmiku, co sie podoba co sie nie podoba itd. z góry dziękuje
za każdą opinię

pozdrawiam Maciek

Witam filmik jak filmik muza do bani.

Jak zrobisz cos podobnego jak tutaj http://www.youtube.com/watch?v=ioLjWShI-ac  w wersji HD to usmiech zawita na mojej twarzy:)

pzdr/Dzik

Data: 2009-11-25 22:04:21
Autor: Miokosuki
Filmik Akrobacja Szybowcowa innaczej
mojej twarzy:)

fotomontarzem pachnie, szybowce nie moga tak nisko nie latają (klasa tkz bezsilnikowców)

jk

Data: 2009-11-25 22:21:57
Autor: FD
Miokosuki pisze:
mojej twarzy:)

fotomontarzem pachnie, szybowce nie moga tak nisko nie latają

ale w ktorej minucie ten fotomontaz, bo jakos sie nie dopatrzylem :>

(klasa tkz > bezsilnikowców)

jaka klasa? pisz precyzyjniej bo nie wiadomo o co ci chodzi
:)

Data: 2009-11-26 05:18:29
Autor: heja
Miokosuki pisze:
(klasa tkz > bezsilnikowców)

jaka klasa? pisz precyzyjniej bo nie wiadomo o co ci chodzi

Pierwsza klasa podstawówki, ot co.

Data: 2009-11-27 09:37:30
Autor: Miokosuki
Filmik Akrobacja Szybowcowa innaczej
Pierwsza klasa podstawówki, ot co.

dla facjhowców jest to jenzyk zrozumialy, dla ludzi spoza srodowiska - hermetyzowany

jk

Data: 2009-11-27 11:59:41
Autor: FD
Miokosuki pisze:
Pierwsza klasa podstawówki, ot co.

dla facjhowców jest to jenzyk zrozumialy, dla ludzi spoza srodowiska - hermetyzowany

to podziel sie swoja wiedza i wytlumacz niefachofcom
co to jest "klasa tkz bezsilnikowców"

Data: 2009-11-27 22:57:48
Autor: Szuwaks
Filmik Akrobacja Szybowcowa innaczej
Witam,

Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:heobks$lso$1atlantis.news.neostrada.pl...
Miokosuki pisze:
Pierwsza klasa podstawówki, ot co.
dla facjhowców jest to jenzyk zrozumialy, dla ludzi spoza srodowiska - hermetyzowany
to podziel sie swoja wiedza i wytlumacz niefachofcom
co to jest "klasa tkz bezsilnikowców"

Raczej niech wytłumaczy to niefajhowcom czytaj niefajkowcom.
A niech go, raz mnie ta osoba śmieszy, a raz tak jakoś wnerwia, że....
Hermetyzowany...

Szuwaks

Data: 2009-11-27 23:01:13
Autor: FD
Szuwaks pisze:

Raczej niech wytłumaczy to niefajhowcom czytaj niefajkowcom.
A niech go, raz mnie ta osoba śmieszy, a raz tak jakoś wnerwia, że....
Hermetyzowany...

nie no... dajmy szanse...
jasli sie powie A to wypada powiedziec i B.

Data: 2009-11-28 06:50:38
Autor: acrolucky
On 27 Lis, 23:01, FD <fakedetec...@o2.pl> wrote:
Szuwaks pisze:

> [...]
> Hermetyzowany...

nie no... dajmy szanse...
jasli sie powie A to wypada powiedziec i B.

na tym filmie żadnego fotomontażu, zdjęcia z akrobacji to materiały z
przygotowania i startów w szybowcowych mistrzostw świata i europy w
akrobacji z ostatnich kilku sezonów.

Data: 2009-11-28 20:43:30
Autor: FD
acrolucky pisze:

na tym filmie żadnego fotomontażu, zdjęcia z akrobacji to materiały z
przygotowania i startów w szybowcowych mistrzostw świata i europy w
akrobacji z ostatnich kilku sezonów.

maciek... Ty to wiesz, ja to wiem :)
ale ciekaw jestem co wie kolina ;>

Data: 2009-11-28 16:28:59
Autor: Paweł W.
Miokosuki pisze:
mojej twarzy:)

fotomontarzem pachnie, szybowce nie moga tak nisko nie latają (klasa tkz bezsilnikowców)

Dlaczego nie? Obniżając się nabiera prędkości, która potem pozwala mu wznieść się, albo utrzymać wysokość powoli zwalniając.

A ja mam pytanie do fachowców (nie do Miokosuki) - jak to jest z takim rozpędzeniem się szybowcem (pikowanie i potem lot poziomy), czy szybowiec nie będzie miał tendencji do samoistnego wznoszenia się, przy tak dużej prędkości? Czy żeby wtedy utrzymać lot poziomy wytraca się szybciej prędkość (hamowanie sterami skierowanymi lekko do dołu, żeby przeciwdziałać wznoszeniu się), czy może to zależy od modelu szybowca?

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.
źródło: Angora

Data: 2009-11-28 16:27:36
Autor: heja
[...]

Owszem, szybowiec ma tendencję do wznoszenia i trzeba "oddać drąga",
jednak nie przesadzałbym z hamowaniem: pamiętaj, że statecznik poziomy
normalnie wywiera siłę (moment pochylający) w dół, a w przypadku dużej
prędkości po prostu trzeba go zmniejszyć, żeby utrzymać lot poziomy.

--
Michał

Data: 2009-11-29 17:39:25
Autor: Paweł W.
heja pisze:

[...]

No to fajnie.

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
"A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

Filmik Akrobacja Szybowcowa innaczej