Filmik: Czantoria w Ustroniu z trochę innej perspektywy

Data: 2012-10-16 14:52:14
Autor: adamwalburg
Filmik: Czantoria w Ustroniu z trochę innej perspektywy
   Na Czantorię można wejść,wjechać, zejść, zjechać a Ja proponuję to
  http://youtu.be/SNA6tdvQ0Vo

Data: 2012-10-19 13:42:21
Autor: Maciek

Użytkownik <adamwalburg@interia.pl> napisał w wiadomości news:9df4fec0-a31a-4e90-8dbc-6a59cb4551cdk21g2000vbj.googlegroups.com...
   Na Czantorię można wejść,wjechać, zejść, zjechać a Ja proponuję to
  http://youtu.be/SNA6tdvQ0Vo

No cóż - przeganianie ludzi wędrujących po górach to nie jest to co mi się podoba. Ale teraz - zdaje się - takie zwyczaje. Bez względu czy ma się glajta, quada czy motor...

Maciek

Data: 2012-10-19 11:05:55
Autor: adamwalburg
On 19 Paź, 13:42, "Maciek" <elmac1WYT...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik <adamwalb...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:9df4fec0-a31a-4e90-8dbc-6a59cb4551cdk21g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Rozumie twój punk widzenia. Sam dużo chodzę po górach i faktycznie
czasami dziwne wehikuły burzą spokój. Dla usprawiedliwienia: Czantoria
i podobne  jest górą komercyjną a tego typu sporty nie zaszkodzą  i
tak jarmarcznej atmosferze. Dla kontrapunktu film który daje poczuć
góry w sposób niepowtarzalny.
http://vimeo.com/31506476

Data: 2012-10-19 22:07:12
Autor: Maciek

Użytkownik <adamwalburg@interia.pl> napisał w wiadomości news:92624d1c-d177-42f8-a6d2-273329272407y6g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

No cóż - w odpowiedzi dajesz linka do filmu przedstawiającego ewidentne łamanie prawa (dla własnej "niepowtarzalnej" przyjemności).
Ja inaczej rozumiem odczuwanie gór. Chyba jesteśmy z innej bajki...
Z moejej strony EOT.

Filmik: Czantoria w Ustroniu z trochę innej perspektywy