Filmik z jaskini

Data: 2009-12-08 08:33:53
Autor: Slawek Packo
Filmik z jaskini
Jak ktoś ma ochotę zobaczyć to zapraszam: http://vimeo.com/groups/hdtdv/videos/8012798

Data: 2009-12-08 15:21:34
Autor: Lukasz Lechowicz
Filmik z jaskini
Użytkownik Slawek Packo napisał:
Jak ktoś ma ochotę zobaczyć to zapraszam: http://vimeo.com/groups/hdtdv/videos/8012798
fuj ... paskudnie paskudne dziury florydy ....

pzdr
Luc

Data: 2009-12-09 08:53:05
Autor: jacekplacek
Filmik z jaskini
Slawek Packo <packo@technikapodwodna.pl> napisał(a):
Jak ktoś ma ochotę zobaczyć to zapraszam: http://vimeo.com/groups/hdtdv/videos/8012798

Co się dołom butli stało? Sczerniały, czy ocynk zdrapany? Mam nadzieję, że nie za wielki offtop :)

Data: 2009-12-09 10:06:27
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Filmik z jaskini

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfnohh$7bp$1inews.gazeta.pl...
[...]

DIRowcy stopy ściągneli po tym jak poczytali polskie fora :)
I to jest kolejny dowód, jak szkodliwe są stopy na butlach... :D

pzdr, Karol

Data: 2009-12-09 09:44:30
Autor: jacekplacek
Filmik z jaskini
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):

> [...]

DIRowcy stopy ściągneli po tym jak poczytali polskie fora :)
I to jest kolejny dowód, jak szkodliwe są stopy na butlach... :D

Właśnie trudno rozeznać: oblazł czy sczerniał... Zastanawiam się nad ocynkowanym twinem, więc pytanie raczej nie z grupy zabawnych... :(

Data: 2009-12-09 12:52:19
Autor:
Filmik z jaskini
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Właśnie trudno rozeznać: oblazł czy sczerniał... Zastanawiam się nad ocynkowanym twinem, więc pytanie raczej nie z grupy zabawnych... :(

Mors był ocynkowany.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-11 22:19:47
Autor: Wojtek B

[...]