Filmik z jazdy rowerem gdzies w Anglii

Data: 2011-11-06 20:02:37
Autor: Piotr Molski
Filmik z jazdy rowerem gdzies w Anglii
Szukalem informacji o malych kamerach i trafilem na taki filmik:
http://www.youtube.com/user/sallysaile
W sumie - jakies 3-4 proby morderstwa ;)

pozdr
Piotr

Data: 2011-11-07 07:22:33
Autor: MadMan
Filmik z jazdy rowerem gdzies w Anglii
Dnia Sun, 6 Nov 2011 20:02:37 -0800 (PST), Piotr Molski napisa³(a):

Szukalem informacji o malych kamerach i trafilem na taki filmik:
http://www.youtube.com/user/sallysaile
W sumie - jakies 3-4 proby morderstwa ;)

Polecam te¿ inne filmiki tego autora. My¶la³em ¿e tylko u nas jest
¼le...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-11-07 07:54:14
Autor: piecia aka dracorp
Filmik z jazdy rowerem gdzies w Anglii
Dnia Mon, 07 Nov 2011 07:22:33 +0100, MadMan napisał(a):

Polecam też inne filmiki tego autora. Myślałem że tylko u nas jest
źle...

Dobrze, że nie jesteśmy sami :)
Swoją droga jak dla mnie gościu jeździ za blisko krawędzi. Jakby jeździł środkiem to może by go nie wyprzedzali na styk i tuż przed zakrętami. Nie zmienia to faktu, że i tak to wina kierowców.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-11-07 14:35:04
Autor: whitey
On 07/11/11 04:02, Piotr Molski wrote:
Szukalem informacji o malych kamerach i trafilem na taki filmik:
http://www.youtube.com/user/sallysaile
W sumie - jakies 3-4 proby morderstwa ;)

Standard. Nie wiem czego sie ludzie spodziewaja po kraju, w ktorym
ludziom nogi zanikaja od wozenia sie samochodem.
Moi sasiedzi 300m z rana samochodem jada po buki...
W Londku wiecej ludzi jezdzi, ale to postrzegane i tak jest jako
ekstrawagancja. Na prowincji wogole jak na freeka patrza ;-)
Przeciez wiadomo ze na rowerach to dzieci jezdza, a pot smierdzi i
zabija ;-)

--
whitey

Data: 2011-11-14 07:00:09
Autor: Morris Starling
On Nov 7, 2:35 pm, whitey <whiteyzusn...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

ekstrawagancja. Na prowincji wogole jak na freeka patrza ;-)
Przeciez wiadomo ze na rowerach to dzieci jezdza, a pot smierdzi i

nieprawda, mam do sklepu co najmniej 400 metrow!

Filmik z jazdy rowerem gdzies w Anglii