Filmik z jazdy rowerem gdzies w Anglii

Data: 2011-11-07 14:35:04
Autor: whitey
Filmik z jazdy rowerem gdzies w Anglii
On 07/11/11 04:02, Piotr Molski wrote:
Szukalem informacji o malych kamerach i trafilem na taki filmik:
http://www.youtube.com/user/sallysaile
W sumie - jakies 3-4 proby morderstwa ;)

Standard. Nie wiem czego sie ludzie spodziewaja po kraju, w ktorym
ludziom nogi zanikaja od wozenia sie samochodem.
Moi sasiedzi 300m z rana samochodem jada po buki...
W Londku wiecej ludzi jezdzi, ale to postrzegane i tak jest jako
ekstrawagancja. Na prowincji wogole jak na freeka patrza ;-)
Przeciez wiadomo ze na rowerach to dzieci jezdza, a pot smierdzi i
zabija ;-)

--
whitey

Data: 2011-11-14 07:00:09
Autor: Morris Starling
On Nov 7, 2:35 pm, whitey <whiteyzusn...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

ekstrawagancja. Na prowincji wogole jak na freeka patrza ;-)
Przeciez wiadomo ze na rowerach to dzieci jezdza, a pot smierdzi i

nieprawda, mam do sklepu co najmniej 400 metrow!

Filmik z jazdy rowerem gdzies w Anglii