Filmik z wraków

Data: 2009-05-06 17:35:10
Autor: jacekplacek
Filmik z wraków
Jakby się ktoś bardzo nudził:
http://vimeo.com/4487372
Baczny obserwator zauważy, że film jest mglisty i ciemny. Przeanalizowałem ten fakt. Myślę, że to dlatego, że było mgisto i ciemno.

Data: 2009-05-07 06:56:30
Autor: 666
Filmik z wraków
W poniedziałek przed północą na TVP Kultura (zwykle jest sporo powtórek) leciał francuski film o nurkowaniach z Calypso, nakręcony bodajże w 1962 roku.
Aż trudno uwierzyc, że te podwodne ujęcia robiono aż 47 lat temu!!
JaC

-- -- -

Jakby się ktoś bardzo

Data: 2009-05-07 05:21:15
Autor:
Filmik z wraków
 666 <j.666@gazeta.pl> napisał(a):
lecia=B3 francuski film o nurkowaniach z Calypso, =
nakr=EAcony bodaj=BFe w 1962 roku.
A=BF trudno uwierzyc, =BFe te podwodne uj=EAcia robiono a=BF 47 lat =
temu!!

Najbardziej nie mogą uwierzyć ludzie bez korzeni. Ekipa JYC nie znała DIR i
stosowała skrajnie złe rozwiązania. Wybaczmy to im.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-07 07:13:12
Autor: jacekplacek
Filmik z wraków
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Najbardziej nie mogą uwierzyć ludzie bez korzeni. Ekipa JYC nie znała DIR i
stosowała skrajnie złe rozwiązania. Wybaczmy to im.

Na okres w którym trwała odyseja Jacques-Yves`a Cousteau, te rozwiązania były doskonałe. Wg. obecnych kryteriów, wiele z Jego "badań", czy wydobywanie znalezisk może być kontrowersyjne. Nie mniej, sporo z nas wychowało się na takim pojęciu nurkowania. Ciekawe, czy jest wydany zbiór Jego filmów? Pierwsze oglądałem czarno-białe i też nie szło się oderwać :)

Data: 2009-05-07 07:16:44
Autor: acekplacek
Filmik z wraków
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Ekipa JYC nie znała DIR i

Bardzo się mylisz. Wykonywali swoją pracę wręcz perfekcyjnie.

Data: 2009-05-07 09:32:16
Autor:
Filmik z wraków
 acekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> Ekipa JYC nie znała DIR i

Bardzo się mylisz. Wykonywali swoją pracę wręcz perfekcyjnie.

No przecież że nie znała, Trial którego miałem miał jeden zawór na 3 butle.
Był jeden AO niesamowicie niezawodny. Nie było manometru w zestawie. Nie było
stalowej płyty, separatora, 2 AO Apeks. Suchy skafander miał suchy łeb i
otwieraną szybę, było ogrzewanie elektryczne. A były też zupełnie perwersyjne
zestawy 3 butli z zaworami przy tyłku, do których się znakomicie sięga.
Przecież to nie jest DIR Hogarthian GUE czy DSAT.
Tyle ze jest kilka patentów ekipy JYC, co nie bardzo się zdarza późnym
rewolucjonistom (DIR).

To że bez DIR cokolwiek osiągali, jest dowodem że byli idiotami i bredzili. (żart)
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1095994&MID=%3Cgs6m76%2482t%241%40news.task.gda.pl%3E

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-07 11:20:55
Autor: jacekplacek
Filmik z wraków
> [...]

rewolucjonistom (DIR). To że bez DIR cokolwiek osiągali, jest dowodem że byli idiotami i bredzili

Jedno jest pewne: te żółte przestały działać.

Data: 2009-05-07 07:05:21
Autor: jacekplacek
Filmik z wraków
 666 <j.666@gazeta.pl> napisał(a):
W poniedzia=B3ek przed p=F3=B3noc=B1 na TVP Kultura (zwykle jest sporo =
powt=F3rek) lecia=B3 francuski film o nurkowaniach z Calypso, =
nakr=EAcony bodaj=BFe w 1962 roku.
A=BF trudno uwierzyc, =BFe te podwodne uj=EAcia robiono a=BF 47 lat =
temu!!

Jakby ktoś, całkiem przypadkiem, zachomikował takie filmy np.tu:
www.chomikuj.pl
byłoby miło. A film z Calypso musi być niepowtarzalny, bo Jacki to fajne chłopy som :)

--

Filmik z wraków