Filmiki Problem

Data: 2013-03-25 00:52:54
Autor: kowalcbr929
Filmiki Problem
Witam czy ktoś wie dlaczego filmiki nie działają na internet explorer 9 sprawdzałem na kilku komputerach dodam że jakiś czas temu działały

Data: 2013-03-25 07:55:14
Autor: Magic
Filmiki Problem
W dniu 2013-03-25 01:52, kowalcbr929 pisze:
Witam czy ktoś wie dlaczego filmiki nie działają na internet explorer 9
sprawdzałem na kilku komputerach dodam że jakiś czas temu działały

TO NIE JEST GRUPA PRZEZNACZONA DO ZADAWANIA TAKICH PYTAŃ.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-25 08:43:27
Autor: Kuczu
Filmiki Problem
W dniu 2013-03-25 07:55, Magic pisze:
[...]

Daj spokoj bo to nie ma sensu. To juz nie jest gurpa motocyklowa tylko smietnik.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-03-25 10:31:03
Autor: AZ
Filmiki Problem
On 2013-03-25, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

TO NIE JEST GRUPA PRZEZNACZONA DO ZADAWANIA TAKICH PYTAŃ.

Daj spokoj bo to nie ma sensu. To juz nie jest gurpa motocyklowa tylko smietnik.

No ale gro tolerancyjnych sie wielce oburzalo, ze chce sie sikacza wyplenic.

--
Artur
ZZR 1200

Filmiki Problem