Filmiki w MP4 czyli lepiej pozno niz wcale... (ALE!)

Data: 2011-02-14 10:36:34
Autor: Latet
Filmiki w MP4 czyli lepiej pozno niz wcale... (ALE!)
Wydawalo mi sie, ze ten format ma najwieksza ostrosc itp,
a conajmniej lepszy od pastelowej jakby Matrochy

Bzdury.

Jakim programem w stylu AVIcodec moge sprawdzic co siedzi w MP4?

Np. MediaInfo albo MediaCoder (używam go właśnie tylko do tego celu - odczytu informacjo o zawartości plików filmowych).

2) czy jest jakis NORMALNY BluRay ripper co rozumie ze ripowac chce w pelnej jakosci dzwieku i reszty a nie na telefon????

Tak. Nazywa sie MakeMKV. Nie ingeruje w jakość - po prostu rippuje płytę (skutecznie łamiąc najnowsze zabezpieczenia) i zapisuje zawartość (video filmu głównego + wybrane stumienie audio + napisy graficzne) w pliku MKV. Jakość obrazu i dźwięku jest więc identyczna z oryginałem. Trochę gorzej z tymi napisami - mało co potrafi je potem odtwarzać. Ale zawsze można podmienić na tekstowe.

latet

Filmiki w MP4 czyli lepiej pozno niz wcale... (ALE!)