Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy

Data: 2009-08-23 11:19:47
Autor: wiecho
Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy
Pierwszy raz dokonałem takiego eksperymentu. Zamocowałem do wspornika
kierownicy krótki statyw, a do niego zwykłą kamerę. Filmy można
zobaczyć na www.kraus.ovh.org w zakładce "Aare 2009". Może ktoś ma już
więcej doświadczeń i lepiej mu "wychodzi" filmowanie na trasie.

Data: 2009-08-23 23:21:13
Autor: zcxz
wiecho wrote:
Może ktoś ma już
więcej doświadczeń i lepiej mu "wychodzi" filmowanie na trasie.
zerknij tu:
http://www.petefagerlin.com

--
zcxz

Data: 2009-08-24 09:50:41
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Dnia 23-08-2009 o 20:19:47 wiecho <wkraus@o2.pl> napisał(a):

[...]

filmowanie z kierownicy ma wiecej wad niz zalet
-drgania tejze przenosza sie na obraz
-obraz jezdzi tam gdzie akurat przekrecisz kierownice a nie zawsze jest to  ciagle w kierunku jazdy
-w sumie dosc nisko umieszczona kierownica, na wysokosci tylkow  poprzedzajacych cie rowerzystow.

duzo lepsze mocowanie jest do kasku czy to na gorze czy z boku.
takowe preferuje filmujac moja ACT2K.
wspomniany w innej odpowiedzi Pete Fagerlin tez filmuje z kasku,  digave.com(org) rowniez.

- filmowanie z kasku separuje wiekszosc drgan
- obraz jest tam gdzie patrzysz z reguly jest to tam gdzie jedziesz
- wysokosc jest na wysokosci glowy co daje dobre wrazenia wizualne.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-08-24 06:07:22
Autor: wiecho
Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy
duzo lepsze mocowanie jest do kasku czy to na gorze czy z boku.
takowe preferuje filmujac moja ACT2K.

Dziękuję, nie wiedziałem, że są takie cuda.
Znalazłem stronę producenta www.atc2k.com i  polskie sklepy.

Data: 2009-08-24 21:23:19
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nie warto kupować nawet za 250zł.
Chyba, że ktoś preferuje "dokument".

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-24 19:55:50
Autor: Jacek_P
Zygmunt M. Zarzecki napisal:
Nie warto kupować nawet za 250zł.
Chyba, że ktoś preferuje "dokument".

To znaczy, co? Bo nie bardzo zrozumialem :)
Kiepska jest? Awaryjna?
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-08-24 22:04:11
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Filmowanie kamerą przymocowaną do k ierownicy

Nie warto kupować nawet za 250zł.
Chyba, że ktoś preferuje "dokument".

To znaczy, co? Bo nie bardzo zrozumialem :)
Kiepska jest? Awaryjna?

Kiepska. Było tu o niej.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-25 13:44:39
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Dnia 24-08-2009 o 22:04:11 Zygmunt M. Zarzecki  <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):

[...]

za cene w jakiej jest dostepna oferuje adekwatne mozliwosci i jakosc  obrazu.
kupilem i nie mam zastrzezen.
co powstalo mozna zobaczyc np tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=8gw9ED44Mvc

Data: 2009-08-25 06:19:40
Autor: wiecho
Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy
Nie spodziewałem się, że ten temat wywoła dyskusję. Co Panowie by
powiedzieli na to, że gdyby się udało zebrać trochę filmów, to zrobił
bym z tego stronę internetową. Mam taki darmowy adres www.wikr.ovh.org
Nazwa się wzięła od imion Wiesław i Krzysztof, ale możemy to przerobić
na "Wideo-Kamerowanie-I-Rower". Zresztą proszę się przekonać - już
jest namiastka. Może to głupi pomysł i nikt z Was by sobie tego nie
życzył.

Data: 2009-08-25 06:48:04
Autor: shot
Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy
Jest już taka strona:

www.filmyrowerowe.pl

Data: 2009-08-25 08:26:15
Autor: wiecho
Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy
On 25 Sie, 15:48, shot <toosh1...@gmail.com> wrote:
Jest już taka strona:

www.filmyrowerowe.pl

Jednak mało wiem o necie

Data: 2009-08-25 19:27:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Filmowanie kamerą przymocowaną do k ierownicy

Jest już taka strona:

www.filmyrowerowe.pl

Jednak mało wiem o necie

O czym?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-25 10:54:07
Autor: wiecho
Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy
On 25 Sie, 19:27, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

> Jednak mało wiem o necie

O czym?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Chciałem tak samokrytycznie, że mało wiem o internecie. A swoją drogą
oglądnąłem tę stronę, którą podaje SHOT i nie znalazłem działu z
filmami kręconymi w czasie jazdy na rowerze, a o to mi chodziło.

Data: 2009-08-25 20:04:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

W jutube wpisz:
snow downhill szczyrk

;-)
zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-25 11:39:58
Autor: wiecho
Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy
On 25 Sie, 20:04, "Zygmunt M. Zarzecki"

> [...]
> oglądnąłem tę stronę, którą podaje SHOT i nie znalazłem działu z
> filmami kręconymi w czasie jazdy na rowerze, a o to mi chodziło.

Ja tam jeżdżę na nartach, teraz będę się trochę bał.

Data: 2009-08-26 19:24:01
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nie ma czego.
jutube: zyga tv

Ja "wam" ustępuję miejsca.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-11-15 11:33:30
Autor: Ryszard Mikke
Leszek 'Cousie' Pasoń <cousieNOSpam@nospam.o2.pl> napisał(a):

> [...]
>
> zyga

za cene w jakiej jest dostepna oferuje adekwatne mozliwosci i jakosc  obrazu.

Ufff, dzięki.
Mało brakowało, a kupiłbym...

rmikke

Data: 2009-08-24 22:07:11
Autor: Ludek Vasta
Jacek_P wrote:
To znaczy, co? Bo nie bardzo zrozumialem :)
Kiepska jest? Awaryjna?

Widzialem na youtube testy i rowniez do mnie nie przemowila. Lepsza mi sie wydaje (rowniez tylko na podstawie filmikow w youtube) kamera http://www.goprocamera.com - ale cena tez jest zdecydowanie wyzsza.

Ludek

Data: 2009-08-24 14:56:40
Autor: wiecho
On 24 Sie, 22:07, Ludek Vasta <qlu...@XXXpoczta.onet.pl> wrote:
Jacek_P wrote:
> [...]
> Kiepska jest? Awaryjna?

Widzialem na youtube testy i rowniez do mnie nie przemowila. Lepsza mi

Obydwie w/w kamery nagrywają w niskiej rozdzielczości. Na pewno są
przydatne, gdy jazda odbywa się po nierównej drodze, a film nagrywa
się po to by pokazać na Youtube. Choć moje obrazy się trzęsą, to
jednak filmy są lepszej jakości. Może nie widać tego po kompresji na
Youtube.
Niech sobie ten mój pościk poleży, a może znajdzie się ktoś z jakimś
naprawdę fajnym rozwiązaniem. Może są jakieś amortyzowane statywy,
albo kto wie co?
Wszystkim, którzy zechcieli podzielić się swoją wiedzą bardzo
dziękuję. Byłem nawet dzisiaj po południu w supermarkecie i oglądałem
tę ACT2K. Nie jestem przekonany do kupna.

Data: 2009-08-25 09:00:08
Autor: Lusnia
Jacek_P wrote:
[...]

http://www.camonboard.pl/
Zwłaszcza Contour HD

Jerzy

Data: 2009-08-25 13:41:48
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Filmowanie kamerą przymocowaną do kierowni cy
albo POV 1.5
http://www.vio-pov.com/index.php

tylko ze cena mocno niepolska.

Data: 2009-08-25 04:04:23
Autor: sufa
Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy
On 24 Sie, 09:50, Leszek 'Cousie' Pasoń <cousieNOS...@nospam.o2.pl>
wrote:

duzo lepsze mocowanie jest do kasku czy to na gorze czy z boku.

Można jeszcze filmować spod siodełka, efektowne jest to tylko na
zawodach, maratonach.
Rok temu bawiłem się, próbka filmowania spod siodełka tutaj:

http://video.google.pl/videoplay?docid=-6395691331806520544

Jakość jest zdecydowanie nieszczególna, mocno to skompresowałem na
potrzeby wystawienie na sieci, w oryginale jakość jest do przyjęcia,
aczkolwiek nie idelana, to nadal kamerka ACT2K nagrywająca w niskiej
rozdzielczości.
Chodzi mi w tym przykładzie o mocowanie takie niestandardowe, a nie
jakość.

Jacek

Data: 2009-08-24 15:47:34
Autor: Marcin J.

http://www.mountainbikebill.com/VideoHowToGuide.htm

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2009-11-15 10:51:01
Autor: piecia aka dracorp
Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy
Dnia Sun, 23 Aug 2009 11:19:47 -0700, wiecho napisał(a):
[...]

Może coś podobnego?
http://gadzetomania.pl/2009/11/15/kamera-dla-wyczynowcow-extreme-sports-
camera/

--
piecia aka dracorp

Filmowanie kamerą przymocowaną do kierownicy