Filmowe środy z Orange -pytanie o Ava tar!

Data: 2009-12-13 20:16:45
Autor: LukaszT2004
Filmowe środy z Orange -pytanie o Ava tar!
Witam szanownych grupowiczów.

Jako że wielkimi krokami zbliża się premiera AVATAR-u już szykuję się na wyjście do kina na seans 3D!

Jako iż najczęściej korzystam z promocji środy z Orange mam do Was pytanie.
W zwykłym kinie promocja nie obejmuje filmów 3D, ale z tego co piszą na www to w 3D IMAX ponoć obowiązuje - prawda to czynie?

I mam jeszcze jedno pytanko

czym się różni werska 3d w zwykłym kinie
- Avatar 3D (Cyfrowy)

od tej z kina IMAX
-Avatar 3D (Orange IMAX)(DMR)

?

Pozdrawiam

Data: 2009-12-13 20:26:44
Autor: Arek
LukaszT2004 pisze:
czym się różni werska 3d w zwykłym kinie
- Avatar 3D (Cyfrowy)

od tej z kina IMAX
-Avatar 3D (Orange IMAX)(DMR)

Tym, że w zwykłym kinie masz wrażenie oglądania akcji przez jak ulicy przez okno, natomiast w IMAXie, że jesteś w jej centrum.

Nie, nie uważam technologii IMAX za dobrą, niestety to co prezentują
normalne kina oferujące 3D jest jeszcze gorsze. :(
Tylko zniszczą rynek na tą technologię :(

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-13 22:14:57
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg3f66$qht$1inews.gazeta.pl...
LukaszT2004 pisze:
[...]

Nie potwierdzam, a wrecz zaprzeczam.

Data: 2009-12-13 23:23:52
Autor: Arek
Ghost pisze:
Nie potwierdzam, a wrecz zaprzeczam.

Której części zaprzeczasz?

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-14 08:46:13
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg3pia$a9o$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
Nie potwierdzam, a wrecz zaprzeczam.

Której części zaprzeczasz?

Jakbys nie cial cytatow jak glupi, byloby oczywiste.

Data: 2009-12-14 00:53:35
Autor: Arkadiusz Dymek
Arek wrote:
LukaszT2004 pisze:
[...]

Hmm... Dla mnie Dolby 3d jest dużo lepsze. W IMAX przy bardziej dynamicznych scenach przestaję widzieć cokolwiek. W Dolby takich problemów nie stwierdzam. Może moje oczy są jakieś nietypowe... A szkoda, bo rzeczywiście ekran w IMAX robi wrażenie.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2009-12-14 01:07:23
Autor: Arek
Arkadiusz Dymek pisze:
Hmm... Dla mnie Dolby 3d jest dużo lepsze. W IMAX przy bardziej

No ba! Jest o całe pokolenie i całą klasę lepsze.

Dlatego napisałem, że technologa w IMAXie nie jest dobra.
Gdyby IMAX przeskoczył na technologię filtrowania Infitec to byłby
rewalacyjny.

dynamicznych scenach przestaję widzieć cokolwiek. W Dolby takich problemów nie stwierdzam. Może moje oczy są jakieś nietypowe... A szkoda, bo rzeczywiście ekran w IMAX robi wrażenie.

Ekran w IMAXie WYWOŁUJE odpowiednie wrażenie 3D.
I niestety na razie tylko on.
Dlaczego na Avatara wybieram się aż do Katowic.

W normalnych kinach to jest tylko wyrób 3D podobny.
Kto jadł wyroby czekoladopodobne wie o co mi chodzi :)

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-14 08:50:25
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg3vkf$1qn$1inews.gazeta.pl...
Arkadiusz Dymek pisze:
Hmm... Dla mnie Dolby 3d jest dużo lepsze. W IMAX przy bardziej

No ba! Jest o całe pokolenie i całą klasę lepsze.

Czyli dolby lepsze od IMAX - "o całe pokolenie i całą klasę"

[ciach]
Ekran w IMAXie WYWOŁUJE odpowiednie wrażenie 3D.

Ale IMAX jest odpowiedni.

[ciahc]
W normalnych kinach to jest tylko wyrób 3D podobny.

A dolby jednak tylko "3D podobny"

Kolega ma powazny problem ze soba, w jednym poscie tyle skrajnie sprzecznych zapisow.

Data: 2009-12-14 13:20:28
Autor: Arek
Ghost pisze:
Czyli dolby lepsze od IMAX - "o całe pokolenie i całą klasę"

Technologia Dolby jest lepsza od technologii stosowanej obecnie w IMAX,
a polegającej na rozdzielaniu obrazów przez polaryzacje pionowo-poziomą
i naprzemienne ich wyświetlanie na ekran.

Ale IMAX jest odpowiedni.

Nie. IMAXy są obecnie jedynymi KINAMI, w których obecnie efekt 3D jest pełny.
W pozostałych, gdzie nie siedzi się "na ekranie" a z dala od niego są jedynie nędzną namiastką 3D.

A dolby jednak tylko "3D podobny"
Kolega ma powazny problem ze soba, w jednym poscie tyle skrajnie sprzecznych zapisow.

Czytaj ze zrozumieniem to nie będziesz widział tego czego nie ma w moim poście.
Mieszasz kina stosujące określone technologie z tymi technologiami.

Jeszcze raz żebyś zrozumiał.
Technologia Dolby 3D jest o klasę i epokę lepsza od technologii używanej w Imaxach.
I gdyby kina IMAXy przeszły na nią - a to żaden problem, wystarczyłaby wymiana okularów i zakup soczewek do projektorów - to byłaby rewelacja.

Zwykłe kina, nawet jak mają Dolby3D, to nie mają odpowiednich warunków do oglądania obrazu 3D. Niestety :(

Gdyby miały nie robiłbym 300 km po to żeby oglądnąć Avatara - pewnie i tak będę rozczarowany - ale poszedł do Heliosa, którego mam na swojej ulicy.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-14 16:33:16
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg5aj1$3fp$1inews.gazeta.pl...

Zwykłe kina, nawet jak mają Dolby3D, to nie mają odpowiednich warunków do oglądania obrazu 3D. Niestety :(

Eno miszczuniu - skad zatem wiesz, ze dolby jest lepsze skoro w kinach jest gorsze?

Gdyby miały nie robiłbym 300 km po to żeby oglądnąć Avatara - pewnie i tak będę rozczarowany - ale poszedł do Heliosa, którego mam na swojej ulicy.

Ja mam w oklicy IMAX i kina z dolby i jak juz pisalem - nie potwierdzam Twoich rewelacji o nieposiadaniu warunkow.

Data: 2009-12-14 17:07:03
Autor: Arek
Ghost pisze:
Eno miszczuniu - skad zatem wiesz, ze dolby jest lepsze skoro w kinach jest gorsze?

Technologia separacji prawego i lewego oka po pasmach częstotliwości jest o niebo lepsza niż technologia separacji polaryzacyjnej używana obecnie w Imax'ach.
Dlaczego?
Bo pozwala emitować obraz JEDNOCZEŚNIE przez oba projektory i nie powoduje rozmycia obrazu.
W Imax'ie wystarczy przekrzywić głowę żeby mieć problemy z ostrością,
a jak ktoś wrażliwy to po kilkunastu minutach nawet mdłości.

Ja mam w oklicy IMAX i kina z dolby i jak juz pisalem - nie potwierdzam Twoich rewelacji o nieposiadaniu warunkow.

Nie musisz potwierdzać. Fakty jakie są każdy może zobaczyć. :)
Na własne gały.

No chyba, że w tym kinie z Dolby3D siedzisz przed odpowiednio dużym ekranem - czyli z krawędziami wykraczającymi poza pole widzenia - to wtedy rzeczywiście warunki do dobrego 3D są spełnione.

Ale jeżeli to zwykłe kino to... nie ma mowy!

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-14 18:02:19
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg5nrr$n06$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
[...]

Ja sie pytam na jakiej podstawie uwazasz, ze w odbiorze dolby jest lepsze skoro to co widzisz, Twoim zdaniem jest gorsze?

Ja mam w oklicy IMAX i kina z dolby i jak juz pisalem - nie potwierdzam Twoich rewelacji o nieposiadaniu warunkow.

Nie musisz potwierdzać. Fakty jakie są każdy może zobaczyć. :)
Na własne gały.

Ta, ino jak to zrobic skoro gorsze jest lepsze?

Data: 2009-12-14 19:00:26
Autor: Arek
Ghost pisze:
Ja sie pytam na jakiej podstawie uwazasz, ze w odbiorze dolby jest lepsze skoro to co widzisz, Twoim zdaniem jest gorsze?

Bo sprawdziłem.

Ta, ino jak to zrobic skoro gorsze jest lepsze?

Można pójść do IMAXa i pójść do zwykłego kina mającego w ofercie 3D.
I się przekonać na własne gały, że to drugie to wyrób 3d podobny :(

Oczywiście - być może któreś kino zmodernizuje tak salę by ekran był
odpowiednio duży, a widz odpowiednio do tego siedział.
Ale na razie nie słyszałem o takowej przeróbce :(

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-14 19:06:33
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg5uge$h4r$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
Ja sie pytam na jakiej podstawie uwazasz, ze w odbiorze dolby jest lepsze skoro to co widzisz, Twoim zdaniem jest gorsze?

Bo sprawdziłem.

Tzn. sprawdziles, ze dolby jest gorsze i wyciagnales wniosek, ze technologia dolby jest na pewno lepsza?

Data: 2009-12-14 19:18:57
Autor: Arek
Ghost pisze:
Tzn. sprawdziles, ze dolby jest gorsze i wyciagnales wniosek, ze technologia dolby jest na pewno lepsza?

Zaczynam się zastanawiać czy Ty rozumiesz co czytasz?
Ale mam dziś anielską cierpliwość, więc jeszcze raz Ci powtórzę:

1. TECHNOLOGIA separacji obrazu w Dolby3D jest lepsza tej TECHNOLOGII stosowanej w IMAXach.

2. Niestety oprócz samej tej technologii (z punktu 1) do WŁAŚCIWEGO działania obrazu 3D potrzebny jest odpowiednio duży ekran, którego krawędzie znajdują się poza polem widzenia widza.
Takie warunki panują w IMAXie, ale nie ma ich w normalnych kinach.

3. Skutkiem powyższych jest to, że wrażenia 3D lepsze są w Imax'ie.

4. Idealnie byłyby gdyby Imax'y raczyły przejść na Dolby3D.

No to teraz czekam na dalsze rżnięcie głupa przez Ciebie ...

Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-14 19:40:32
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg5vj5$l4f$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
Tzn. sprawdziles, ze dolby jest gorsze i wyciagnales wniosek, ze technologia dolby jest na pewno lepsza?

Zaczynam się zastanawiać czy Ty rozumiesz co czytasz?

A ja skad to fantazjowanie w Twoich wypowiedziach (DWA projektory "nie powodujace rozmycia").

Ale mam dziś anielską cierpliwość, więc jeszcze raz Ci powtórzę:

1. TECHNOLOGIA separacji obrazu w Dolby3D jest lepsza tej TECHNOLOGII stosowanej w IMAXach.

Lepszosc technologii w przypadku kina sprawdza sie organoleptycznie. Jesli jednak uwazasz, ze opisy techniczne sa dla Ciebie bardziej przekonujace, to:
Dolby 3D Digital Cinema retains compatibility with 2D presentations, so there's no need for a dedicated 3D auditorium. In fact, alternating between 3D and 2D presentations is easy.

BTW cienki trolling

Data: 2009-12-14 19:58:28
Autor: Arek
Ghost pisze:
[...]

Jeżeli swoją mniemanologię opierasz na marketingowym bełkocie to
nie mam więcej pytań.

Idź sobie do zwykłego kina i w pełnej nieświadomości możliwości ciesz oczy ułomnym 3D.
Zasługujesz na to.

BTW cienki trolling

Faktycznie - trolujesz beznadziejnie.

zdrówka
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-14 22:07:30
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg61t7$20$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
[...]

Nienienienie - mniemanologie o dwoch projektorach w dolby 3d i ekranie o krawedziach poza polem widzenia to produkcje Twojego malego rozumku. Jak pisalem, osobiscie weryfikuje jakosc organoleptycznie.

Data: 2009-12-14 23:05:15
Autor: Arek
Ghost pisze:
Nienienienie - mniemanologie o dwoch projektorach w dolby 3d
> i ekranie o krawedziach poza polem widzenia to produkcje
> Twojego malego rozumku.

Ach! To już mam mały rozumek.
Jasne.
Ale Ty się podszkol trochę.

> Jak pisalem, osobiscie weryfikuje jakosc organoleptycznie.

Czyli pracujesz w kinie, które ma tylko jeden taki projektor?

No to już jest totalna żenada :(

zdrówka
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-15 12:18:08
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg6cre$i1f$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
Nienienienie - mniemanologie o dwoch projektorach w dolby 3d i ekranie o krawedziach poza polem widzenia to produkcje
> Twojego malego rozumku.

Ale Ty się podszkol trochę.

Znaczy idziesz w zaparte z tymi dwoma projektorami i ekranem o krawedziach poza polem widzenia?

No to już jest totalna żenada :(

www.arnoldbuzdygan.com

Ty jestes ten pieniacz co postanowil pozwac wikipedie?

Data: 2009-12-15 12:24:57
Autor: Arek
Ghost pisze:
Ty jestes ten pieniacz co postanowil pozwac wikipedie?

Nie. Jestem tym, który pozwał Stowarzyszenie Wikimedia Polska.

To powiedz nam, w którym kinie pracujesz i serwują tam 3D z jednego projektorka cobyśmy wiedzieli które unikać.

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-15 13:06:45
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg7rms$64d$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
Ty jestes ten pieniacz co postanowil pozwac wikipedie?

Nie. Jestem tym, który pozwał Stowarzyszenie Wikimedia Polska.

I to Ty jestes ten, ktory produkuje diamenty?

BTW idziesz w zaparte z tymi dwoma projektorami i ekranem o krawedziach
poza polem widzenia?

Data: 2009-12-15 13:58:59
Autor: Arek
Filmowe środy z Orange -pytanie o Avatar!
Ghost pisze:
[..]

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-15 14:52:18
Autor: Ghost
Filmowe środy z Orange -pytanie o Avatar!

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg8176$qna$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
[..]

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

No jak mam Ci odpowiedziec gdzie pracuje, skoro sam sie czaisz i nie chcesz przyznac, czy produkujesz diamenty.

Ale to i tak jest NTG, tematem jest 3D i ramach tematu ciagle placzesz sie w zeznaniach - to jak, w dolby 3d sa dwa projektory i ekran powinien miec krawedzie poza polem widzenia?

Data: 2009-12-15 16:06:51
Autor: Arek
Ghost pisze:
No jak mam Ci odpowiedziec gdzie pracuje, skoro sam sie czaisz i nie chcesz przyznac, czy produkujesz diamenty.

Ja Ci odpowiadałem na pytania, czekam aż Ty zaczniesz też to robić
a nie udawać, że ich nie było i stawiać kolejne.

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-15 16:10:32
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg88mu$qo9$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
[...]

Nie pracuje w kinie. Wiec jak - dasz namiary na wiarygodne zrodla, iz w dolby 3D sa dwa projektory i ekran powinien miec krawedzie poza polem widzenia?

Data: 2009-12-15 21:41:28
Autor: Arek
Ghost pisze:
Nie pracuje w kinie. Wiec jak - dasz namiary na wiarygodne
> zrodla, iz w dolby 3D sa dwa projektory i ekran
> powinien miec krawedzie poza polem widzenia?

Jak chcesz to se możesz oglądać 3D na pudełku zapałek emitując
obraz z projektora wbudowanego do telefonu.
Mi to zwisa.

Ale jak się chce mieć odpowiednie wrażenia to tak jak
wcześniej pisałem - dwa projektory, krawędzie ekranu poza polem widzenia.

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-16 09:20:28
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg8sab$egb$3inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
> [...]

Ale jak się chce mieć odpowiednie wrażenia to tak jak
wcześniej pisałem - dwa projektory, krawędzie ekranu poza polem widzenia.

Nie odpowiedziales na pytanie.

Data: 2009-12-15 21:43:08
Autor: Arek
Ghost pisze:
I to Ty jestes ten, ktory produkuje diamenty?

Jam Ci jest, choć precyzyjnie to teraz produkuje je firma Diamenty SA.

zdrówka
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-16 09:35:22
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hg8sdf$egb$4inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
I to Ty jestes ten, ktory produkuje diamenty?

Jam Ci jest

Ojej...

Data: 2009-12-15 19:20:53
Autor: LukaszT2004
[...]

hmm, powiedzcie, jesli chodzi o IMAX to w siedzac w ktorym miejscu uzyskamy najlepsze efekty? Blizej czy dalej ekranu?

Data: 2009-12-15 21:39:19
Autor: Arek
LukaszT2004 pisze:
hmm, powiedzcie, jesli chodzi o IMAX to w siedzac w ktorym miejscu uzyskamy najlepsze efekty? Blizej czy dalej ekranu?

Chyba nie ma większego znaczenia, za to chyba warto siedzieć w środkowej osi.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-15 19:17:44
Autor: LukaszT2004
Arek pisze:

Jeszcze raz żebyś zrozumiał.
Technologia Dolby 3D jest o klasę i epokę lepsza od technologii używanej w Imaxach.

nie wiem, ogladalem juz filmy w imax i w 3d cyfrowy i mosze przyznac ze tym 3d cyfrowym brakuje duzo do imaxu

przyklady:
w Imax obraz wzdloz, w szerz i w głąb jest zawsze wyraźny i ostry jak zyleta

w 3d cyfrowy niestety tylko plan na ktorym jest chwycona ostrosc jest wyrazny a opzostale zamazane - np "podroz do wnetrza ziemi"
i taki efekt mi sie bardzo nie podoba

Data: 2009-12-15 21:38:38
Autor: Arek
LukaszT2004 pisze:
przyklady:
w Imax obraz wzdloz, w szerz i w głąb jest zawsze wyraźny i ostry jak zyleta

Jak przechylisz głowę to nie :)

w 3d cyfrowy niestety tylko plan na ktorym jest chwycona ostrosc jest wyrazny a opzostale zamazane - np "podroz do wnetrza ziemi"
i taki efekt mi sie bardzo nie podoba

No cóż - może byłeś w kinie co to używają jednego projektora do 3D? :)

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-15 21:54:03
Autor: LukaszT2004
Arek pisze:

No cóż - może byłeś w kinie co to używają jednego projektora do 3D? :)

wydawalo sie ze byly 2 po rogach

jak to na prawde z tym jest, w cyfrowym3d bylem tylko na 1 filmie

Data: 2009-12-16 18:20:52
Autor: Ghost

Użytkownik "LukaszT2004" <x@x.com> napisał w wiadomości news:hg8rjo$ft5$1news.interia.pl...
Arek pisze:

No cóż - może byłeś w kinie co to używają jednego projektora do 3D? :)

Arus duzo pyskuije, gdy przychodzi do konkretow po prostu wymieka, znaczy znika.

wydawalo sie ze byly 2 po rogach

jak to na prawde z tym jest, w cyfrowym3d bylem tylko na 1 filmie

Zaufaj wlasnym wrazeniom.

Data: 2009-12-14 09:03:15
Autor: Ghost

Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <adresu@nie.bedzie> napisał w wiadomości news:4b257e83$1news.home.net.pl...
Arek wrote:
LukaszT2004 pisze:
[...]

Po mojemu to nie kwestia "dobroci" uzytej technologii 3D, a zwyczajnie rozmiaru ekranu i tyle.

Data: 2010-01-03 02:14:45
Autor: burz
Filmowe środy z Orange -pytanie o Avatar!
  Pierwszy raz film oglądałem w 3D w "normalnym" kinie w Jankach, potem wybrałem się do IMaxa (Wa-wa) sprawdzić różnicę (i ponownie napawać się przepięknym światem).

Musze powiedzieć, że byłem odrobinę zawiedziony: przede wszystkim tym, że nie wykorzystano potencjału ogromnego ekranu IMaxa (film był wyświetlany w "okienku" zajmującym ok. 3/4 - 4/5 pow. ekranu). Przypuszczam, że było to spowodowane konwersją filmu do formatu IMax (bo przeciez "Avatar" nie był kręcony kamerą IM). Ponadto sądzę, że straciłem boki obrazu, bo chyba tak właśnie przycięto film, by wyświetlać go na tym prawie kwadratowym ekranie.
Druga sprawa, choć to drobiazg - napisy w cyfrowym 3D są ZDECYDOWANIE lepsze niż w wersji IMax. W tej pierwszej są w kolorze ochry (?), pozycjonowane pod postacią, która właśnie mówi i - co dla mnie najwazniejsze - są odbierane bez problemu. Napisy w IMaxie sprawiały mi kłopot (traciłem ostrość widzenia) prawdopodobnie prze to, że są białe i lekko transparentne. No i zawsze centralnie.
Poza tym w szybkiej akcji, kamerą "z ręki" w IMaksie było gorzej dla moich oczu.

W mojej opinii trudno tez pominąć fakt skandalicznego podejścia do klienta w warszawskim IMaxie. Przy rezerwowaniu biletów przez internet była informacja, by zgłosić się po odbiór co najmniej 30 min przed seansem - byłem 45 minut wcześniej i okazało sie, ze IMax zmienił w międzyczasie reguły (bez powiadomienia!!!) i należało odebrać bilety 2 godz. wcześniej. Rzecz jasna, moja rezerwacja przepadła i tylko szczęśliwym trafem mogłem kupić bilety w rozsądnych miejscach. Naprawdę SKANDAL, jeśli się jechało prawie 60 km!

Reasumując, z "Avatarem" w IMaxie szoku nie ma i jeśli ktoś wybierze się na film w wersji 3D w porządnym (z dużym ekranem) kinie i nie będzie siedział za daleko, to nic nie straci.
Efekty są DOKŁADNIE takie same:)

Data: 2010-01-07 21:50:45
Autor: lamer
Użytkownik "burz" <burz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hhor1u$u6j$1news.onet.pl...

[...]

Bylem na filmie w Dolby 3D. Jedynie w pierwszym rzedzie byly miejsca, wiec wzialem.
Siedzialem dokladnie w srodku, ale okulary nie potrafily objac calego ekranu.
Poza tym obraz nieostry jakis, zwlaszcza jak akcja szybka, to nic nie widac.
Sam film nudny, dlugi i podroba Pocahontas, wiec serio- czym tu sie zachwycac?

lamer

Data: 2010-01-07 23:22:07
Autor: Ghost

Użytkownik "lamer" <lamer@pl.pl> napisał w wiadomości news:hi5i3d$pdg$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak siedzisz blisko to Ci oczka nie nadazaja, nawet w 2D.

Data: 2010-01-07 23:40:39
Autor: lamer
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hi5mqp$l3s$1news.onet.pl...
Jak siedzisz blisko to Ci oczka nie nadazaja, nawet w 2D.

No moze i tak, ale w takim razie nie powinni sprzedawac biletow na pierwsze rzedy.

lamer

Data: 2010-01-08 09:23:10
Autor: Ghost

Użytkownik "lamer" <lamer@pl.pl> napisał w wiadomości news:hi5ohe$t45$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Hehehe, o naiwnosci ;-) Za komuny  bilety na pierwsze rzedy byly tansze.

Data: 2010-01-08 12:16:29
Autor: lamer
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hi6q1r$qvs$1news.onet.pl...

No moze i tak, ale w takim razie nie powinni sprzedawac biletow na pierwsze rzedy.

Hehehe, o naiwnosci ;-) Za komuny  bilety na pierwsze rzedy byly tansze.

A ja zapłaciłem 27 zł ;/

lamer

Data: 2010-01-08 13:22:01
Autor: Ghost

Użytkownik "lamer" <lamer@pl.pl> napisał w wiadomości news:hi74qj$liq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Za komuny byly po 24 (i 30?).

Data: 2010-02-23 11:13:33
Autor: zimi2k
Filmowe środy z Orange -pytanie o Avatar!
czy akcja srody z orange - obejmuje Avatar w IMAX ???

Data: 2010-02-24 08:20:31
Autor: Clive Codringher
W dniu 2010-02-23 20:13, zimi2k pisze:
czy akcja srody z orange - obejmuje Avatar w IMAX ???

Nie.

Data: 2009-12-13 21:24:38
Autor: Johnny

Użytkownik "LukaszT2004" <x@x.com> napisał w wiadomości news:hg3d5c$u6s$1news.interia.pl...
czym się różni werska 3d w zwykłym kinie
- Avatar 3D (Cyfrowy)

od tej z kina IMAX
-Avatar 3D (Orange IMAX)(DMR)

no i jeszcze jedno czym sie rozni wersja imax od tej zwyklej? na filmwebie soi ze zwykla 161 minut, a 3d w kinoimax.pl 156 minut.

Data: 2009-12-13 21:39:04
Autor: Street Fighter
Użytkownik Johnny napisał:
[...]

Serio taki dlugi film?

To chyba nie pojde do kina, z reklamami bedzie seans trwal ze 4 godziny ;)

Data: 2009-12-13 21:43:35
Autor: Arek
Street Fighter pisze:
To chyba nie pojde do kina, z reklamami bedzie seans trwal ze 4 godziny ;)

Zapytaj ile trwaja i przyjdz zanim sie skoncza.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-14 10:31:08
Autor: Kapsel
Sun, 13 Dec 2009 21:43:35 +0100, Arek napisał(a):

To chyba nie pojde do kina, z reklamami bedzie seans trwal ze 4 godziny ;)

Zapytaj ile trwaja i przyjdz zanim sie skoncza.

Wtedy się będzie bić o krzesło, albo gdzieś na końcu w rogu wyląduje ;] --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2009-12-14 14:01:57
Autor: Tomek Głowacki
Johnny pisze:

no i jeszcze jedno czym sie rozni wersja imax od tej zwyklej? na filmwebie soi ze zwykla 161 minut, a 3d w kinoimax.pl 156 minut.

O ile mi wiadomo, przed filmami tego typu w IMAXie nie ma reklam, na co trzeba niestety uważać...

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-12-14 09:06:01
Autor: Ghost
[...]

Ja gdzies czytalem, ze filmy 3D w IMAX dlatego sa krotkie, poniewaz uzyta technologia jest mniej znosna dla oczu. Aczkolwiek Avatar to bedzie bardzo dlugi film, poprzednio tez byl wyswietlany Beowulf i u mnie zadnych negatywnych efektow nie wywolal.

Data: 2009-12-14 22:01:58
Autor: Przemek Budzyński
Ghost pisze:

Ja gdzies czytalem, ze filmy 3D w IMAX dlatego sa krotkie, poniewaz uzyta technologia jest mniej znosna dla oczu.

ja akurat mogę to potwierdzić. Nawet po krótkich filmach w IMAX wychodzę z kina z bólem głowy. A Odlot i Opowieść Wigilijną oglądałem w 3D z dużą przyjemnością i bez dolegliwości.

Data: 2009-12-14 22:08:49
Autor: Ghost

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg693s$h7$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:

[...]

No wiec pewnie to prawda, tyle, ze na rozne osoby roznie dziala. Mi na przyklad nawet anaglify nie szkodza.

Filmowe środy z Orange -pytanie o Ava tar!