Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród

Data: 2009-04-18 10:21:16
Autor: Tomtoromtom
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród
Cześć,

Jakiś czas temu zrobiłem taki miks fragmentów motywów muzycznych z filmów i seriali.
Luźną cechą wspólną jest zakwalifikowanie ich pod hasło "bohaterowie filmowi naszej młodości" (no dobra, raczej mojej jeśli jesteśmy w różnym wieku :).

Jeżeli chcecie się pobawić w zgadywanie, zapraszam. Nagród nie przewidziano :) Fragmentów jest 15, niektóre proste inne trochę mniej.

Link:

http://hipotetyk.wrzuta.pl/audio/8L8N2dV11Wb/filmomiks2

pozdrawiam

Tomtoromtom

Data: 2009-04-18 08:52:37
Autor: maran
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród
Dnia 18 kwi 2009  przeczytalem list od Tomtoromtom <tom@torom.tom> wiec odpowiadam:

[...]

To ja podam te łatwe

1. Rocky
2. 3. Ghostbuster
4.
5. 6. Batman
7. 8. Janosik
9. 10. Indiana Jones
11.
12. 13. Gliniarz z Beverly Hills
14. 007
15.

--
*Paniczko_Sławomir*         GG - *194772*                                  _____________________________________________________________________________

Data: 2009-04-18 12:40:48
Autor: Kenny
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród
To ja uzupełnię :-)

To ja podam te łatwe

1. Rocky
2. Heman
3. Ghostbuster
4.
5. Knight Rider
6. Batman
7. Alf
8. Janosik
9. McGyver
10. Indiana Jones
11.
12.
13. Gliniarz z Beverly Hills
14. 007
15. Dirty Dancing

4 i 11 znam, ale nie mogę dopasować :-)

Kenny

Data: 2009-04-18 12:03:38
Autor: maran
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród
Dnia 18 kwi 2009  przeczytalem list od "Kenny" <kenny_mc_cormickNOSPAM@pocztaNOSPAM.onet.pl> wiec odpowiadam:

To ja uzupełnię :-)

To ja podam te łatwe

1. Rocky
2. Heman
3. Ghostbuster
4.
5. Knight Rider
6. Batman
7. Alf
8. Janosik
9. McGyver
10. Indiana Jones
11. TMNT
12. A-Team
13. Gliniarz z Beverly Hills
14. 007
15. Dirty Dancing

Została 4 o ile wszystko trafiliśmy poprawnie.

Data: 2009-04-18 21:39:03
Autor: Tomtoromtom
maran pisze:
[...]

Wymienione powyżej są odgadnięte prawidłowo.
Jutro bym podał fragment numer 4, chyba że ktoś jeszcze zdąży :)

pzdr

Tomtoromtom

Data: 2009-04-18 21:40:46
Autor: eMeS
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród
maran pisze:

4.
Została 4 o ile wszystko trafiliśmy poprawnie.

Chyba "Niebezpieczna Zatoka"

Data: 2009-04-18 21:53:08
Autor: Kenny
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród

maran pisze:

4.
Została 4 o ile wszystko trafiliśmy poprawnie.

Chyba "Niebezpieczna Zatoka"

Niestety nie :-(

Kenny

Data: 2009-04-18 22:00:19
Autor: eMeS
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród
Kenny pisze:

Niestety nie :-(

No to Kapitan Tsubasa :)

Ale Niebezpiecznej Zatoki mi tu trochę brakuje.

Data: 2009-04-18 22:26:15
Autor: Tomtoromtom
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród
eMeS pisze:
Kenny pisze:

Niestety nie :-(

No to Kapitan Tsubasa :)

W 10 :)

Konkurs rozwiązany, dziękuję za udział :)

W nagrodę po wtorku zorganizuję coś podobnego, z cytatami tym razem (ale też format audio).

pzdr

Tomtoromtom

Data: 2009-04-18 23:58:37
Autor: eMeS
Tomtoromtom pisze:

Konkurs rozwiązany, dziękuję za udział :)

To ja dziękuję, bo zabawa była przednia - oby trąba Twego słonia nigdy nie trafiła w kaktusy ;)

W nagrodę po wtorku zorganizuję coś podobnego, z cytatami tym razem (ale też format audio).

Czekam z niecierpliwością.

Data: 2009-04-26 08:41:33
Autor: Tiber
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród
eMeS, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gsdie8$a3c$1@inews.gazeta.pl pobredza:

[...]

To w międzyczasie przejdź to:
http://www.ugo.com/channels/music/features/challenge/v2/default.asp?ref=goog2 (Movie Themes).

Ja gram od kilku lat, ale jak dotąd nie udało mi się tej gry ukończyć.

--
tbr

Data: 2009-04-26 09:13:46
Autor: Robson
Tiber pisze:

To w międzyczasie przejdź to:
http://www.ugo.com/channels/music/features/challenge/v2/default.asp?ref=goog2 (Movie Themes).
Ja gram od kilku lat, ale jak dotąd nie udało mi się tej gry ukończyć.

A to to ma niby koniec? ;) Dziś jestem na 1 miejscu ;) Beat Me ;)

--
==R==

Data: 2009-04-30 01:02:22
Autor: Tiber
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród
Robson, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gt11j1$s7d$1@inews.gazeta.pl pobredza:

[...]

A to to ma niby koniec? ;)

Wszystko co ma początek ma też swój koniec :> Do tej pory naliczyłem jakieś 250-270 pytań i już bardzo rzadko widuję coś nowego.

Dziś jestem na 1 miejscu ;) Beat Me ;)

Pierwsze miejsca jednodniowe już mi dawno bokiem wyszły ;)

--
tbr

Data: 2009-04-18 11:33:36
Autor: frank drebin
Tomtoromtom wrote:
[...]

1. znam, ale nie wiem co to
2. nie znam
3. ghostbusters
4. nie znam
5. Knight Rider
6.nie znam
7. Alf
8. Janosik
9. nie znam
10. Indiana Jones
11. nie znam
12. nie znam
13. Gliniarz z BH
14. Bond
15. Moda na sukces? rotfl

Pozdrówka

Data: 2009-04-18 13:28:05
Autor: sekurita
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród

6. chyba star wars

Data: 2009-04-18 11:45:08
Autor: Ensitherum
Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród
wg numeracji marana z tego czego nie zgadli poprzednicy:

9. MacGyver
12. A-Team

ps. bardzo fajny quiz.

Data: 2009-04-18 11:55:48
Autor: Artur Jachacy
On Sat, 18 Apr 2009 11:45:08 +0200, Ensitherum wrote:

wg numeracji marana z tego czego nie zgadli poprzednicy:

9. MacGyver
12. A-Team

ps. bardzo fajny quiz.

11. TMNT

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across, without saying in so many words: You stupid fucking morons, you're learning fucking elf languages!
Pan for Windows (beta) - <http://panbuilds.googlepages.com>

Filmowo-muzyczny konkurs bez nagród