Filmy 3D i... pamięć

Data: 2013-06-02 15:11:56
Autor: megrimsNO@interia.pl
Filmy 3D i... pamięć
On 06/02/2013 03:06 PM, Habeck Colibretto wrote:
(ciach)

Byłem w pi±tek z córk± 7-letnia na jakim¶ filmie dla 7-mio latek.
Mimo, że był w 2D to nawet tytułu nie pamiętam. Co¶ z jakimi¶ li¶ćmi.
Ciesz się, że chociaż tytuł HP7.2 zapamiętałe¶.

Data: 2013-06-02 16:43:01
Autor: Habeck Colibretto
Filmy 3D i... pamięć
Dnia 02.06.2013, o godzinie 15.11.56, na pl.rec.film, megrimsNO@interia.pl
napisał(a):

Byłem w pi±tek z córk± 7-letnia na jakim¶ filmie dla 7-mio latek.
Mimo, że był w 2D to nawet tytułu nie pamiętam. Co¶ z jakimi¶ li¶ćmi.
Ciesz się, że chociaż tytuł HP7.2 zapamiętałe¶.

Swoj± drog± idę na to z dzieciakami w ¶rodę. Spróbujemy tym razem nie w 3D
jak będzie opcja. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-06-04 23:02:19
Autor: megrimsNO@interia.pl
Filmy 3D i... pamięć
napisał(a):

[...]

WeĽ dużo chusteczek, bo dla ojca to straszny wyciskacz łez. Głównie z powodu
relacji pomiędzy ojcami a córkami albo ojcami a synami. Ja się zryczałem jak dawno.
Bardzo fajny film. w 3D pewnie bardziej efekciarski ale w 2D wiadomo o cho chodzi

I taniej jest.

Data: 2013-06-05 11:30:35
Autor: Habeck Colibretto
Filmy 3D i... pamięć
Dnia 04.06.2013, o godzinie 23.02.19, na pl.rec.film, megrimsNO@interia.pl
napisał(a):

[...]

Dzisiaj po 14zł 2D. Szykuję paczkę chusteczek bo mam i syna i córkę. :)

Data: 2013-06-06 22:28:22
Autor: megrimsNO@interia.pl
Filmy 3D i... pamięć
napisał(a):

[...]

Ja mam 2 córki i 3 synów (oficjalnie).

Data: 2013-06-07 10:41:08
Autor: Habeck Colibretto
Filmy 3D i... pamięć
Dnia 06.06.2013, o godzinie 22.28.22, na pl.rec.film, megrimsNO@interia.pl
napisał(a):

[...]

To bym bardziej musiałe¶ się zryczeć. :)
Film dobrze się ogl±da, ale żaden z animowanych dotychczas mnie tak nie
ruszył jak Wall-E. Ogólnie z dzieciakami warto się wybrać. --