Filmy B&W - kilka pytań.

Data: 2009-05-13 19:06:24
Autor: Paweł W.
Filmy B&W - kilka pytań.
Dziękuję za odpowiedzi. Chciałbym tylko wyjaśnić, że WIEM w jakim celu stosuje się filtry kolorowe w fotografii czarnobiałej, na co mam dowody w sieci ;)  Chodziło mi tylko o efekt uzyskiwany przy okazji przy stosowaniu filtrów zielonych i niebieskich. Aczkolwiek do niebieskiego jest chyba najmniej zastosowań.

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
"A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.
pawelek_79

Filmy B&W - kilka pytań.