Filmy historyczne - szkola podstawowa

Data: 2009-09-16 18:53:46
Autor: Tiber
Filmy historyczne - szkola podstawowa
Silly, silly Dysiek nabazgrału:

Czy mozecie podac jakies interesujace tytuly, ktore nadawalby sie do
szkoly podstawowej. Filmy nie powinny byc zbyt brutalne i oczywicie
powinny byc zrozumiale dla ucznia z klas IV-VI

Ja bym powiedział, że to jednak dosyć wykluczające się warunki -
historyczny i mało brutalny - bo co by nie mówić historia lubiła sobie
poużywać od czasu do czasu. Przynajmniej ja nie potrafię wygrzebać
czegoś dobrego z głowy. Na pewno powstała duża ilość lajtowych pozycji
telewizyjnych i przy takich kryteriach chyba lepiej w tym kierunku
podążać.

--
tbr

Data: 2009-09-16 21:40:24
Autor: Dysiek
[...]

Mam na razie Sophie Scholl - mysle, ze jest ok. Bedzie zrozumialy i calkiem ciekawy.

Natomiast zastanawiam sie nad Michael-em Collins-em. Brutalny raczej nie jest - nawet jak sa sceny walki. Tylko akurat ten film moze byc chyba za trudny w odbiorze.

Pozdrawiam
Dysiek

Filmy historyczne - szkola podstawowa