Filmy historyczne - szkola podstawowa

Data: 2009-09-17 22:32:33
Autor: Hans Kloss
Filmy historyczne - szkola podstawowa
Dysiek <brak@brak.pl> napisał(a):
Prosze o propozycje.

300, efektowne i na temat. Trzeba by wprawdzie tu i ówdzie z lekka ocenzurować
(sex i erotyzm, broń Boże sceny walki) ale nawet o tym zabiegu dzieciaki
powinny być zadowolone ;). A zrozumieją na bank, sam mam 10ciolatka w domu.
J-23

Data: 2009-09-18 08:16:19
Autor: Resun
[...]

To znaczy  wyprówanie flaków ok? ale już buzi-buzi to beee?
:D

Nie da się uczyć histori pomijając oczywisty fakt że  ludzka cywilizacja topi się w morzu krwi :/
tak było jest i będzie :/

Data: 2009-09-18 14:55:34
Autor: Dysiek
Filmy historyczne - szkola podstawowa
Nie da się uczyć histori pomijając oczywisty fakt że  ludzka cywilizacja topi się w morzu krwi :/
tak było jest i będzie :/

Co nie znaczy, ze masz to pokzywac 10 latkowi :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-09-18 16:00:03
Autor: Hans Kloss
Resun <resun@o2.pl> napisał(a):
To znaczy  wyprówanie flaków ok? ale już buzi-buzi to beee?
:D

Tam nie ma szczególnie drastycznego wypruwania flaków, a nawet gdyby...tak
było i nie ma sensu tego rozwadniać ani zakłamywać. Walka na miecze z brązu to
musiała być makabryczna masakra.
Natomiast "buzi-nózi" to temat dla 10ciolatka zupełnie niedostępny.
J-23 --

Filmy historyczne - szkola podstawowa