Filmy o piratach...

Data: 2009-06-15 10:58:23
Autor: Rais
Filmy o piratach...
....z Karaibów :)

Nie. Nie interesuje mnie lista filmów w których występują piraci.
Przypadkowo natrafiłem na informację, że będą dalsze przygody
wesołego kapitana Sparrowa. No i nie wiem czy śmiać się czy płakac...

Akurat druga i trzecia częśc "Piratów..." są na mojej małej, prywatnej
liście filmów_które_lepiej_gdyby_nigdy_nie_powstały. A oni tu wyjeżdżają
z kolejnymi. "Klątwa..." była świetna. Współcześnie zrealizowany film o
piratach, z humorem, z dreszczykiem, ze świetnym Deepem. Niestety żądza
pieniądza spowodowała powstanie kolejnych kontynuacji które oglądało się
jak kreskówki z królikiem Bugsem. Przy czym kreskówka trwająca pięć
minut nie zdąży się znudzić a dwugodzinny film tak.

Uff... Pożaliłem sie. Już mi lepiej. :)
--
pzdr

Data: 2009-06-15 11:01:05
Autor: Catalyst
Filmy o piratach...

"Rais" <raistand@poczta.onet.pl> wrote in message news:h1527v$vga$1news.onet.pl...
Uff... Pożaliłem sie. Już mi lepiej. :)

A weź tak zupełnie na luzie z browarkiem i znajomymi obejżyj - może się okazać, że bez "krytykanckiego" zacietrzewienia filmy okażą się lekkimi i przyjemnymi odstresowywaczami - tym, czym miały być w założeniu, IMO

Data: 2009-06-15 11:09:00
Autor: Rais
Filmy o piratach...
Catalyst pisze:

[...]

Na luzie to ja sobie "Transformers 2" obejrzę. ;)

--
pzdr

Data: 2009-06-15 11:55:37
Autor: Catalyst
Filmy o piratach...

"Rais" <raistand@poczta.onet.pl> wrote in message news:h152rr$165$1news.onet.pl...
A weź tak zupełnie na luzie z browarkiem i znajomymi obejżyj - może się
AAaa le byka walłem

Na luzie to ja sobie "Transformers 2" obejrzę. ;)

No, ba :)

Data: 2009-06-15 20:56:43
Autor: 2late
Filmy o piratach...
Rais wrote:
[...]

Ale po co ogladasz?
Pierwsza czesc obejrzalem u kupla w chacie, bo ogladal z dzieciakami. A tak, do glowy mi nigdy nie przyszlo zeby marnowac czas i do nikogo nie mam pretensji. Mam na tyle wyczucia, ze na oko widze czy dany film bedzie dla mnie czy nie. :-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)
Stupidity, like virtue, is its own rewardd

Data: 2009-06-16 17:07:41
Autor: Rais
Filmy o piratach...
2late pisze:
Rais wrote:
[...]

Bo pierwsza część mi sie podobała, bo lubię Deppa, bo Keira
chwilami fajnie wyglądała, bo filmów o piratach jest mało...

[...]

Szacun!
:)

--
pzdr

Data: 2009-06-16 19:44:27
Autor: 2late
Filmy o piratach...
Rais wrote:

Bo pierwsza część mi sie podobała, bo lubię Deppa, bo Keira
chwilami fajnie wyglądała, bo filmów o piratach jest mało...

"Piratow" Polanskiego widziales?

Data: 2009-06-16 21:20:47
Autor: Rais
Filmy o piratach...
2late pisze:
Rais wrote:

Bo pierwsza część mi sie podobała, bo lubię Deppa, bo Keira
chwilami fajnie wyglądała, bo filmów o piratach jest mało...

"Piratow" Polanskiego widziales?

Widziałem.

--
pzdr

Data: 2009-06-17 07:11:03
Autor: Rais
Filmy o piratach...
2late pisze:
Rais wrote:

"Piratow" Polanskiego widziales?

Widziałem.

Ile razy?

Co można wygrać?

--
pzdr

Data: 2009-06-17 08:49:08
Autor: 2late
Filmy o piratach...
Rais wrote:

"Piratow" Polanskiego widziales?

Widziałem.

Ile razy?

Co można wygrać?

Odpowiedz: "za malo, obejrzyj jeszcze 3 razy". :-)
Coz, wole po raz kolejny obejrzec cos starego jak Bandyci czasu, Piraci lub Bugsy Malone, niz tracic czas ryzykujac nowe produkcje. Nie mowiac ze na te nowosci zawsze sie jakas okazja w koncu znajdzie. Chociazby po kawalku. Dzieki temu nie narzekam, bo nigdy w calosci nie widzialem zadnego Kilera ani Epoki Lodowcowej itp...

Data: 2009-06-18 08:55:07
Autor: Jan Werbiński
Filmy o piratach...
"Piratow" Polanskiego widziales?

Moje ulubione filmy o piratach to Piraci Polańskiego, I część Piraci z Karaibów oraz nagrania dokumentujące wjazd glin na chatę. ;-)))

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-18 09:04:12
Autor: Rais
Filmy o piratach...
2late pisze:
Rais wrote:

"Piratow" Polanskiego widziales?

Widziałem.

Ile razy?

Co można wygrać?

Odpowiedz: "za malo, obejrzyj jeszcze 3 razy". :-)

Wiesz, ja faktycznie jestem już na etapie, że podobają mi się
rzeczy, które znam, no ale bez przesady ;-P

--
pzdr

Data: 2009-06-18 22:35:30
Autor: 2late
Filmy o piratach...
Rais wrote:

[...]

Coz, zart za zart. Pytales co mozna wygrac to odpowiedzialem jak umialem. :)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)

Data: 2009-06-16 13:48:01
Autor: Pan Piskorz
Filmy o piratach...
Nie. Nie interesuje mnie lista filmów w których występują piraci.

"Gry wojenne"
- pirat komputerowy omal nie wywołał III wojny światowej

jest pirat i jednocześnie niepirat - mam nadzieję, że dogodziłem  ;-)

P.

Data: 2009-06-16 21:11:17
Autor: Atlantis
Filmy o piratach...
To w takim razie jeszcze "Piraci z Doliny Krzemowej" są pozycją
obowiązkową. :)

Data: 2009-06-16 16:48:49
Autor: Seoman
Filmy o piratach...
Rais wrote:
Akurat druga i trzecia częśc "Piratów..." są na mojej małej, prywatnej
liście filmów_które_lepiej_gdyby_nigdy_nie_powstały.

Hmm, mi Perła mało podeszła, druga część mi się bardziej podobała. Trzeciej, owszem, mogło by nie być w formie, w jakiej zaistniała. Jakoś tak mocno odstawała.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-06-17 18:45:27
Autor: Tiber
Filmy o piratach...
Seoman, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h18b4o$c0s$1@inews.gazeta.pl pobredza:

[...]

Jak te gusta mogą się różnić: zupełnie nie podzielam poglądu Raisa (och, ile ja się kiedyś nagadałem w ŚKF-ie dając odpór zwolennikom pierwszej części ;)), a zupełnie zgadzam się z tobą. Cuda wianki :>

--
tbr

Data: 2009-06-17 19:15:40
Autor: Rais
Filmy o piratach...
Tiber pisze:
[...]

Gdyby z drugiej i trzeciej części zrobić jeden film...
:>
--
pzdr

Data: 2009-06-17 19:50:54
Autor: Tiber
Filmy o piratach...
Rais, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h1b8bn$a0v$1@news.onet.pl pobredza:

[...]

Ale że trzecia raczej słaba to się zgadzam, po prostu nie lubię pierwszej, w której moim zdaniem spieprzyli kilka typowych elementów tego typu kina.

--
tbr

Data: 2009-06-17 20:10:27
Autor: Rais
[...]