Filmy o piratach...

Data: 2009-06-15 20:56:43
Autor: 2late
Filmy o piratach...
Rais wrote:
...z Karaibów :)

Nie. Nie interesuje mnie lista filmów w których występują piraci.
Przypadkowo natrafiłem na informację, że będą dalsze przygody
wesołego kapitana Sparrowa. No i nie wiem czy śmiać się czy płakac...

Ale po co ogladasz?
Pierwsza czesc obejrzalem u kupla w chacie, bo ogladal z dzieciakami. A tak, do glowy mi nigdy nie przyszlo zeby marnowac czas i do nikogo nie mam pretensji. Mam na tyle wyczucia, ze na oko widze czy dany film bedzie dla mnie czy nie. :-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)
Stupidity, like virtue, is its own rewardd

Data: 2009-06-16 17:07:41
Autor: Rais
Filmy o piratach...
2late pisze:
Rais wrote:
[...]

Bo pierwsza część mi sie podobała, bo lubię Deppa, bo Keira
chwilami fajnie wyglądała, bo filmów o piratach jest mało...

[...]

Szacun!
:)

--
pzdr

Data: 2009-06-16 19:44:27
Autor: 2late
Filmy o piratach...
Rais wrote:

Bo pierwsza część mi sie podobała, bo lubię Deppa, bo Keira
chwilami fajnie wyglądała, bo filmów o piratach jest mało...

"Piratow" Polanskiego widziales?

Data: 2009-06-16 21:20:47
Autor: Rais
Filmy o piratach...
2late pisze:
Rais wrote:

Bo pierwsza część mi sie podobała, bo lubię Deppa, bo Keira
chwilami fajnie wyglądała, bo filmów o piratach jest mało...

"Piratow" Polanskiego widziales?

Widziałem.

--
pzdr

Data: 2009-06-17 07:11:03
Autor: Rais
Filmy o piratach...
2late pisze:
Rais wrote:

"Piratow" Polanskiego widziales?

Widziałem.

Ile razy?

Co można wygrać?

--
pzdr

Data: 2009-06-17 08:49:08
Autor: 2late
Filmy o piratach...
Rais wrote:

"Piratow" Polanskiego widziales?

Widziałem.

Ile razy?

Co można wygrać?

Odpowiedz: "za malo, obejrzyj jeszcze 3 razy". :-)
Coz, wole po raz kolejny obejrzec cos starego jak Bandyci czasu, Piraci lub Bugsy Malone, niz tracic czas ryzykujac nowe produkcje. Nie mowiac ze na te nowosci zawsze sie jakas okazja w koncu znajdzie. Chociazby po kawalku. Dzieki temu nie narzekam, bo nigdy w calosci nie widzialem zadnego Kilera ani Epoki Lodowcowej itp...

Data: 2009-06-18 08:55:07
Autor: Jan Werbiński
Filmy o piratach...
"Piratow" Polanskiego widziales?

Moje ulubione filmy o piratach to Piraci Polańskiego, I część Piraci z Karaibów oraz nagrania dokumentujące wjazd glin na chatę. ;-)))

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-18 09:04:12
Autor: Rais
Filmy o piratach...
2late pisze:
Rais wrote:

"Piratow" Polanskiego widziales?

Widziałem.

Ile razy?

Co można wygrać?

Odpowiedz: "za malo, obejrzyj jeszcze 3 razy". :-)

Wiesz, ja faktycznie jestem już na etapie, że podobają mi się
rzeczy, które znam, no ale bez przesady ;-P

--
pzdr

Data: 2009-06-18 22:35:30
Autor: 2late
Filmy o piratach...
Rais wrote:

[...]

Coz, zart za zart. Pytales co mozna wygrac to odpowiedzialem jak umialem. :)