Filmy o piratach...

Data: 2009-06-16 16:48:49
Autor: Seoman
Filmy o piratach...
Rais wrote:
Akurat druga i trzecia częśc "Piratów..." są na mojej małej, prywatnej
liście filmów_które_lepiej_gdyby_nigdy_nie_powstały.

Hmm, mi Perła mało podeszła, druga część mi się bardziej podobała. Trzeciej, owszem, mogło by nie być w formie, w jakiej zaistniała. Jakoś tak mocno odstawała.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-06-17 18:45:27
Autor: Tiber
Filmy o piratach...
Seoman, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h18b4o$c0s$1@inews.gazeta.pl pobredza:

[...]

Jak te gusta mogą się różnić: zupełnie nie podzielam poglądu Raisa (och, ile ja się kiedyś nagadałem w ŚKF-ie dając odpór zwolennikom pierwszej części ;)), a zupełnie zgadzam się z tobą. Cuda wianki :>

--
tbr

Data: 2009-06-17 19:15:40
Autor: Rais
Filmy o piratach...
Tiber pisze:
[...]

Gdyby z drugiej i trzeciej części zrobić jeden film...
:>
--
pzdr

Data: 2009-06-17 19:50:54
Autor: Tiber
Filmy o piratach...
Rais, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h1b8bn$a0v$1@news.onet.pl pobredza:

[...]

Ale że trzecia raczej słaba to się zgadzam, po prostu nie lubię pierwszej, w której moim zdaniem spieprzyli kilka typowych elementów tego typu kina.

--
tbr

Data: 2009-06-17 20:10:27
Autor: Rais
[...]