Filmy o zwierzętach lub ze zwierzętami

Data: 2009-03-23 11:28:46
Autor: Kajetana Kinga
Filmy o zwierzętach lub ze zwierzętami

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:gq4j6s$otk$1inews.gazeta.pl...
Chodzi mi o WSZELKIE filmy o zwierzętach lub ze zwierzętami
Proszę moje pytanie potraktować poważnie.

Póki co mam takie filmy:
Milczenie Owiec
Wejście smoka
Ostatnia Pieczeń
Park Jurajski
Reksio
Komando foki

Bethoven, Niepokonany Sea Biscuit, Biały Kieł, Babe Świnka z Klasą, Zaklinacz Koni, to tyle co mi przyszło do głowy, ty szukasz zwierząt w tytule czy filmów o zwierzętach, to co podałam spełnia kryteria, tylko może zawęż jakoś poszukiwania?

Kaja

Data: 2009-03-23 11:29:26
Autor: Kajetana Kinga

Użytkownik "Kajetana Kinga" <kajetana_kinga@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq7o4q$hdg$1inews.gazeta.pl...

[...]