Filmy podobne do 11:14

Data: 2009-06-06 00:26:57
Autor: Tomek D.
Filmy podobne do 11:14
Cze all

Wczoraj obejrzałem sobie film 11:14, który moim zdaniem jest naprawdę
niesamowity. Pięć odrębnych historii naszych bohaterów które spajają w
całość jest majstersztykiem. Mimo że film jest niskobudżetową
produkcją absolutnie mi nie przeszkadza, film musi mieć swój klimat a
ten w 200% ma.

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.

Z góry wielkie dzięki.

--
Pozdrawiam serdecznie

Tomek

"Masz zniknąć, ma Cię nie być.
A jak się pojawisz, to Cię nie ma."

Data: 2009-06-06 01:08:10
Autor: sekurita
Filmy podobne do 11:14
11:11?

Data: 2009-06-06 01:29:05
Autor: Moon
Filmy podobne do 11:14
Tomek D. wrote:

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.

15:10 do Yumy

moon

Data: 2009-06-06 10:55:48
Autor: eMeS
Filmy podobne do 11:14
Moon pisze:

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.
15:10 do Yumy

To jest trzecia część trylogii. Pomiędzy 11:14 a "15:10 do Yumy" jest jeszcze "W samo południe".

Data: 2009-06-06 20:00:43
Autor: stab
Filmy podobne do 11:14

Użytkownik "eMeS" <eMeS@NoSpam.pl> napisał w wiadomości news:h0daui$6er$1inews.gazeta.pl...
Moon pisze:

[...]

a sequel to 12:01 :)

pozdrawiam

Data: 2009-06-06 20:02:32
Autor: Moon
Filmy podobne do 11:14
eMeS wrote:
Moon pisze:

[...]

To ten przez Kutno...

moon

Data: 2009-06-06 06:56:39
Autor: JanKo
Filmy podobne do 11:14
Agent Tomek D. nadaje:
Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne

Znaczy, chcesz sobie zrobić serial? ;-)

Data: 2009-06-07 00:39:29
Autor: Tomek D.
Filmy podobne do 11:14
Witaj JanKo,

W Twoim mailu wysłanym 6 czerwca 2009, o godzinie (06:56:39), przeczytałem:

J> Agent Tomek D. nadaje:
Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne

J> Znaczy, chcesz sobie zrobić serial? ;-)

Nie, tylko chciałbym obejrzeć sobie jeszcze coś podobnego do tego
filmu, coś wciągającego a zarazem trzymającego w napięciu i może
napiszę odważnymi słowami - ambitnego filmu.

Data: 2009-06-06 08:00:37
Autor: Pan Piskorz
Filmy podobne do 11:14
Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.

http://amores.perros.filmweb.pl/

choć tego 11:14 nie widziałem, ale wypadek..

S.

Data: 2009-06-07 00:41:46
Autor: Tomek D.
Filmy podobne do 11:14
Witaj Pan,

W Twoim mailu wysłanym 6 czerwca 2009, o godzinie (08:00:37), przeczytałem:

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.

PP> http://amores.perros.filmweb.pl/

PP> choć tego 11:14 nie widziałem, ale wypadek..

OK, dzięki, spróbuję sobie ten film obejrzeć, choć lookam, obejrzę na
100 procent, bo film wyreżyserował jeden z moich ulubieńców :) i
grzechem byłoby nie obejrzeć tego filmu :)

ps. 11:14 musisz koniecznie obejrzeć, nie zawiedziesz się :)

Data: 2009-06-06 08:31:31
Autor: Kapsel
Filmy podobne do 11:14
Sat, 6 Jun 2009 00:26:57 +0200, Tomek D. napisał(a):

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.

Nie jestem takim wygą-kinomaniakiem jak niektórzy tutaj, ale powiem Ci, że
niczego podobnego do 11:14 jak dotąd nie widziałem ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-07 00:44:44
Autor: Tomek D.
Filmy podobne do 11:14
Witaj Kapsel,

W Twoim mailu wysłanym 6 czerwca 2009, o godzinie (08:31:31), przeczytałem:

> [...]

K> Nie jestem takim wygą-kinomaniakiem jak niektórzy tutaj, ale powiem Ci, że
K> niczego podobnego do 11:14 jak dotąd nie widziałem ;)

Jakoś nie chce mi się wierzyć :) Aczkolwiek fabuła 11:14 jest bardzo
oryginalna i chwała jej za to.
Nie szukam też filmu jota w jotę podobnego do 11:14, tylko podobnych
do oryginalności innych filmów, które mają te coś co 11:14 :)

Data: 2009-06-06 20:45:19
Autor: rs
Filmy podobne do 11:14
On Sun, 7 Jun 2009 00:44:44 +0200, "Tomek D." <chelsea220@onet.eu>
wrote:

> [...]

Nie szukam też filmu jota w jotę podobnego do 11:14, tylko podobnych
do oryginalności innych filmów, które mają te coś co 11:14 :)

ale co to "to cos" w/g ciebie jest? pod jakim wzgledem ten szukany
przez ciebie film ma byc podobny. skladane historie? rozne spojrzenie
na to sama sytuacje? tematyka? forma? <rs>

Data: 2009-06-08 00:46:48
Autor: Tomek D.
Filmy podobne do 11:14
Witaj rs,

W Twoim mailu wysłanym 7 czerwca 2009, o godzinie (02:45:19), przeczytałem:

r> ale co to "to cos" w/g ciebie jest? pod jakim wzgledem ten szukany
r> przez ciebie film ma byc podobny. skladane historie? rozne spojrzenie
r> na to sama sytuacje? tematyka? forma? <rs>

No właśnie odpisałem Marcinowi Mokrzyckiemu o co mi chodzi.
Nie napiszę dokładnie o co mi chodzi, bo ciężko mi wytłumaczyć moją
logikę :) Szukam filmów pod względem oryginalnych pomysłów jak 11:14,
21 gram, bardzo zakręconych i dramatycznych.

Data: 2009-06-08 11:23:17
Autor: Kapsel
Filmy podobne do 11:14
Mon, 8 Jun 2009 00:46:48 +0200, Tomek D. napisał(a):

[...]

Pamiętam, że wspomniane tutaj Memento było dobre :)
I jeszcze Mechanik mi się skojarzył, też godny polecenia, z klimatem.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-06 21:37:12
Autor: p0li
Filmy podobne do 11:14
O->Dnia 06.06.2009 00:26:57 niejaki Tomek D. napisał:
[...]

8 części prawdy (vantage point)

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2009-06-06 21:08:58
Autor: Marek (UK)
Filmy podobne do 11:14
Cześć  p0li
Sat, 6 Jun 2009 21:37:12 +0200 w <news:odxai3p9qh6i.dlgp0li.z.dialoga>
napisałeś:

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.

8 części prawdy (vantage point)

może też:
Memento
The Jacket (Obłęd)
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-07 00:46:32
Autor: Tomek D.
Filmy podobne do 11:14
Witaj Marek,

W Twoim mailu wysłanym 6 czerwca 2009, o godzinie (22:08:58), przeczytałem:

> [...]
MU> Sat, 6 Jun 2009 21:37:12 +0200 w
MU> napisałeś:

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do

OK, dzięki za tytuły, powiem szczerze że nie oglądałem tych filmów,
ale za jakiś czas postaram się obejrzeć w wolnej chwili.

Data: 2009-06-10 00:43:51
Autor: Marek (UK)
Filmy podobne do 11:14
Cześć  Tomek D.
Sun, 7 Jun 2009 00:46:32 +0200 w
<news:1167269178.20090607004632onet.eu>  napisałeś:

MU> Memento
MU> The Jacket (Obłęd)

OK, dzięki za tytuły, powiem szczerze że nie oglądałem tych filmów,
ale za jakiś czas postaram się obejrzeć w wolnej chwili.

dalekie od komendi, ale oś czasu niejest prosta i to mi najbardziej
utkwilo. nie powinienes czusc sie zawiedziony.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-09 20:48:46
Autor: rs
Filmy podobne do 11:14
On Wed, 10 Jun 2009 00:43:51 +0100, "Marek (UK)"
<spamerom-i-trolom@stop.i.wynocha> wrote:

> [...]

ale za jakiś czas postaram się obejrzeć w wolnej chwili.

dalekie od komendi, ale oś czasu niejest prosta i to mi najbardziej

jak cie rajcuja "nie proste osie czasu" to obejrzyj "primer". <rs>

Data: 2009-06-10 10:37:26
Autor: Marek (UK)
Filmy podobne do 11:14
Cześć  rs
Tue, 09 Jun 2009 20:48:46 -0400 w
<news:jl0u259g10k187325fnd13j9bpisesgmo84ax.com>  napisałeś:

jak cie rajcuja "nie proste osie czasu" to obejrzyj "primer". <rs>

dzięki za podpowiedź, właśnie zamówiłem w wypozyczalni.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-06 23:15:45
Autor: kajus44
Filmy podobne do 11:14

Cze all

Tu piszą: http://www.filmweb.pl/topic/713172/Szukam+podobnych+filmów!!!!.html

Data: 2009-06-07 22:24:28
Autor: Marcin Mokrzycki
Filmy podobne do 11:14
On Sat, 6 Jun 2009 00:26:57 +0200, Tomek D. wrote:

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.

Wydaje mi się, że "21 gramów" będzie tu pasować.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-08 00:42:25
Autor: Tomek D.
Filmy podobne do 11:14
Witaj Marcin,

W Twoim mailu wysłanym 7 czerwca 2009, o godzinie (22:24:28), przeczytałem:

MM> On Sat, 6 Jun 2009 00:26:57 +0200, Tomek D. wrote:

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.

MM> Wydaje mi się, że "21 gramów" będzie tu pasować.

Oglądałem, piękny film, co prawda pasował mi tu do Pulp Fiction,
bo chyba reżyser pociął żyletką film i zrobił miszmasz :)
I właśnie takie film mają "to coś", może 21 gram nie pasuje do 11:14,
ale ma właśnie "to coś"

Data: 2009-06-08 11:15:45
Autor: Maniek
Filmy podobne do 11:14
Tomek D. pisze:
[...]

Noc na Ziemi:

http://www.filmus.pl/film/8323/noc-na-ziemi.html

Pozdr.
Maniek

Data: 2009-06-08 12:14:25
Autor: tbg
Filmy podobne do 11:14
[...]

mozesz spokojnie w takim razie zaczac ogladac wszystkie 7 serii opowiesci o TYM, KTORY POJECHAL CHUCKA NORRISA W OBIE STRONY I NAWET SIE NIE SPOCIL, czyli o Jacku Bauerze :)

tbg

Data: 2009-06-14 23:51:11
Autor: aL
Filmy podobne do 11:14
Tomek D. pisze:
[...]

"Cień" Kawalerowicza.
aL

Data: 2009-06-16 11:55:05
Autor: PrzemeK
Filmy podobne do 11:14
Użytkownik "Tomek D." <chelsea220@onet.eu> napisał w wiadomości news:338613262.20090606002657onet.eu...

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.

A polski mini-serial "Trapez" kolega widzial? Tam jest podobnie - ta sama historia opowiedziana z punktu widzenia 4 roznych osob (po jednej historii na odcinek).

Vantage Point tez ma historie opisana w ten sposob jak w 11:14

Righteous Kill tez troche pod to podpada, ale juz mniej...

Milego ogladania!
-- --
PrzemeK

Data: 2009-06-17 19:17:17
Autor: Bestseller
Filmy podobne do 11:14
Dnia Sat, 6 Jun 2009 00:26:57 +0200, Tomek D. napisał(a):

[...]

Nikt nie podał Memento? http://memento.filmweb.pl/
http://www.imdb.com/title/tt0209144/

Osobiście bardzo polecam. I chyba zainteresuję się tym 11:14, fajna muzyka
w trailerze.

Wasze zdrowie!
Tony

Data: 2009-06-17 19:15:49
Autor: Marek (UK)
Filmy podobne do 11:14
Cześć  Bestseller
Wed, 17 Jun 2009 19:17:17 +0200 w
<news:kvhwqb8i5u9i.hrcx83g7jjm1.dlg40tude.net>  napisałeś:

Nikt nie podał Memento? http://memento.filmweb.pl/

jak nie, jak tak? ;)
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-07-12 21:52:47
Autor: Jacek Osiecki
Filmy podobne do 11:14
[...]

Co prawda odgrzewam martwy wątek, ale trochę takich klimatów było w
"Przekręcie" (The Snatch) - np. scena z mlekiem :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Filmy podobne do 11:14