Filmy podobne do 11:14

Data: 2009-06-06 08:00:37
Autor: Pan Piskorz
Filmy podobne do 11:14
Podajcie proszę tytuły filmów które w jaki¶ sposób s± podobne do
11:14.

http://amores.perros.filmweb.pl/

choć tego 11:14 nie widziałem, ale wypadek..

S.

Data: 2009-06-07 00:41:46
Autor: Tomek D.
Filmy podobne do 11:14
Witaj Pan,

W Twoim mailu wysłanym 6 czerwca 2009, o godzinie (08:00:37), przeczytałem:

Podajcie proszę tytuły filmów które w jaki¶ sposób s± podobne do
11:14.

PP> http://amores.perros.filmweb.pl/

PP> choć tego 11:14 nie widziałem, ale wypadek..

OK, dzięki, spróbuję sobie ten film obejrzeć, choć lookam, obejrzę na
100 procent, bo film wyreżyserował jeden z moich ulubieńców :) i
grzechem byłoby nie obejrzeć tego filmu :)

ps. 11:14 musisz koniecznie obejrzeć, nie zawiedziesz się :)

--
Pozdrawiam serdecznie

Tomek

"Masz znikn±ć, ma Cię nie być.