Filmy podobne do 11:14

Data: 2009-06-06 08:31:31
Autor: Kapsel
Filmy podobne do 11:14
Sat, 6 Jun 2009 00:26:57 +0200, Tomek D. napisał(a):

Podajcie proszę tytuły filmów które w jakiś sposób są podobne do
11:14.

Nie jestem takim wygą-kinomaniakiem jak niektórzy tutaj, ale powiem Ci, że
niczego podobnego do 11:14 jak dotąd nie widziałem ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-07 00:44:44
Autor: Tomek D.
Filmy podobne do 11:14
Witaj Kapsel,

W Twoim mailu wysłanym 6 czerwca 2009, o godzinie (08:31:31), przeczytałem:

> [...]

K> Nie jestem takim wygą-kinomaniakiem jak niektórzy tutaj, ale powiem Ci, że
K> niczego podobnego do 11:14 jak dotąd nie widziałem ;)

Jakoś nie chce mi się wierzyć :) Aczkolwiek fabuła 11:14 jest bardzo
oryginalna i chwała jej za to.
Nie szukam też filmu jota w jotę podobnego do 11:14, tylko podobnych
do oryginalności innych filmów, które mają te coś co 11:14 :)

--
Pozdrawiam serdecznie

Tomek

"Masz zniknąć, ma Cię nie być.
A jak się pojawisz, to Cię nie ma."

Data: 2009-06-06 20:45:19
Autor: rs
Filmy podobne do 11:14
On Sun, 7 Jun 2009 00:44:44 +0200, "Tomek D." <chelsea220@onet.eu>
wrote:

> [...]

Nie szukam też filmu jota w jotę podobnego do 11:14, tylko podobnych
do oryginalności innych filmów, które mają te coś co 11:14 :)

ale co to "to cos" w/g ciebie jest? pod jakim wzgledem ten szukany
przez ciebie film ma byc podobny. skladane historie? rozne spojrzenie
na to sama sytuacje? tematyka? forma? <rs>

Data: 2009-06-08 00:46:48
Autor: Tomek D.
Filmy podobne do 11:14
Witaj rs,

W Twoim mailu wysłanym 7 czerwca 2009, o godzinie (02:45:19), przeczytałem:

r> ale co to "to cos" w/g ciebie jest? pod jakim wzgledem ten szukany
r> przez ciebie film ma byc podobny. skladane historie? rozne spojrzenie
r> na to sama sytuacje? tematyka? forma? <rs>

No właśnie odpisałem Marcinowi Mokrzyckiemu o co mi chodzi.
Nie napiszę dokładnie o co mi chodzi, bo ciężko mi wytłumaczyć moją
logikę :) Szukam filmów pod względem oryginalnych pomysłów jak 11:14,
21 gram, bardzo zakręconych i dramatycznych.

Data: 2009-06-08 11:23:17
Autor: Kapsel
Filmy podobne do 11:14
Mon, 8 Jun 2009 00:46:48 +0200, Tomek D. napisał(a):

[...]

Pamiętam, że wspomniane tutaj Memento było dobre :)
I jeszcze Mechanik mi się skojarzył, też godny polecenia, z klimatem.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Filmy podobne do 11:14