Filmy w ktorych "Zbieraja ekipe"

Data: 2013-01-02 13:49:47
Autor: ronel
Filmy w ktorych "Zbieraja ekipe"
Interesują mnie filmy w których tworzą "ekipę" z różnych typów osobowości i charakterów, gdyż każdy ma jakieś nietypowe umiejętności, które przydadzą się do realizacji celu.

Data: 2013-01-02 14:33:11
Autor: TheDevineMe
On 02/01/2013 12:49, ronel wrote:
Interesują mnie filmy w których tworzą "ekipę" z różnych typów
osobowości i charakterów, gdyż każdy ma jakieś nietypowe umiejętności,
które przydadzą się do realizacji celu.

Animals United ;-)

--

.................. DHSL..................
" No pleasure is a bad thing in itself."

Data: 2013-01-02 15:12:42
Autor: ronel

Użytkownik "ronel" <ronel@v.pl> napisał w wiadomości news:50e42ce1$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
Interesują mnie filmy w których tworzą "ekipę" z różnych typów osobowości i charakterów, gdyż każdy ma jakieś nietypowe umiejętności, które przydadzą się do realizacji celu.

Przykłady
http://www.filmweb.pl/film/21-2008-253995
http://www.filmweb.pl/60.Sekund

Data: 2013-01-02 15:51:47
Autor: Maciej Bojko

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/AvengersAssemble

--
Maciej Bójko

Data: 2013-01-02 16:05:26
Autor: Arek
W dniu 2013-01-02 13:49, ronel pisze:
Interesują mnie filmy w których tworzą "ekipę" z różnych typów
osobowości i charakterów, gdyż każdy ma jakieś nietypowe umiejętności,
które przydadzą się do realizacji celu.

Siedmiu wspaniałych  (i ten japonski i western amerykanski)
Parszywa dwunastka

Arek

Data: 2013-01-02 19:42:57
Autor: nadir
Użytkownik ronel napisał:
Interesują mnie filmy w których tworzą "ekipę" z różnych typów
osobowości i charakterów, gdyż każdy ma jakieś nietypowe umiejętności,
które przydadzą się do realizacji celu.

Może to się nada?
http://www.filmweb.pl/film/Nocna+zmiana-1994-258641

Data: 2013-01-02 21:25:48
Autor: Marcin N
[...]

Barbie - syrenka. Zebrała ekipę, że hej!

--
MN

Data: 2013-01-03 12:36:29
Autor: ronel

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kc2533$dm4$1news.task.gda.pl...
[...]

Zapewne Twój ulubiony film, ale nie pasuje do wątku. Wyjdź

Data: 2013-01-03 14:13:29
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-03 12:36, ronel pisze:

[...]

Zapewniam, że pasuje idealnie. Po prostu musisz obejrzeć!

--
MN

Data: 2013-01-05 18:27:05
Autor: bzykacz
[...]

Kosmiczni kowboje
Armageddon

Data: 2013-01-06 09:03:44
Autor: Marsjasz
[...]

GANG OLSENA !!!
Marsjasz

Data: 2013-01-06 13:10:54
Autor: A.
Filmy w ktorych "Zbieraja ekipe"
Ocean's Eleven
Ocean's Twelve
Ocean's 13
;)

A.

Data: 2013-01-06 17:18:36
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Wed, 2 Jan 2013 13:49:47 +0100, ronel napisał(a):

Interesują mnie filmy w których tworzą "ekipę" z różnych typów osobowości i charakterów, gdyż każdy ma jakieś nietypowe umiejętności, które przydadzą się do realizacji celu.

Ostatnia akcja - polska komedia

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-01-07 00:11:44
Autor: the_foe
[...]

Cube
choc tam ekipa była narzucona z "gory"

--
the_foe

Data: 2013-01-12 09:10:14
Autor: Titus Atomicus
In article <kcd0bg$ja8$2@news.dialog.net.pl>, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

> [...]
> Interesują mnie filmy w których tworzą "ekipę" z różnych typów
> osobowości i charakterów, gdyż każdy ma jakieś nietypowe umiejętności,

E, to sporo filmow kryminalnych i sensacyjnych pasuje. Tam gdzie chodzi o _skok_.
Od Zadla i Vabankow po Mission Imposible.
--
TA

Data: 2013-01-13 00:45:25
Autor: Titus Atomicus
Filmy w ktorych "Zbieraja ekipe"
In article <Titus_Atomicus-C63612.09101412012013@news.atman.pl>,

> choc tam ekipa była narzucona z "gory"

E, to sporo filmow kryminalnych i sensacyjnych pasuje. Tam gdzie chodzi o _skok_.
Od Zadla i Vabankow po Mission Imposible.

Plus, znacznie wczesniej, '7 Samurajow' i '7 Wspanialych'.
--
TA

Data: 2013-01-15 12:39:25
Autor: Seoman